ГоловнаПро компаніюНовини Туристична страховка: що варто знати мандрівникам про літній відпочинок

Туристична страховка: що варто знати мандрівникам про літній відпочинок

Страховка туриста - важлива складова будь-якої подорожі. При замовленні турів, основна маса громадян не замислюється про нюанси захисту: на які конкретні страхові випадки поширюється договір, а коли він не допоможе та виявиться марним. Для чого потрібно ретельно ознайомлюватися з договором страхування, і на які моменти слід звернути увагу? Про це докладно далі.

Що включає в себе страхування мандрівників

Коли людина вирушає в іншу країну на своєму особистому авто, при перетині кордону їй потрібен поліс «Зелена карта». Цей документ є обов'язковою умовою для мандрівників власним транспортом. Але, як показує практика, українські громадяни віддають перевагу відпочинку на літаку, поїзді або автобусі. Виходячи з цього, в переважній більшості випадків поліс передбачає комплексне туристичне медичне страхування.

На що поширюється даний договір? Перш за все, на надання медичної допомоги при виникненні захворювання, отриманні травм і інших проблем зі здоров'ям. Перелік опцій включає в себе не тільки візит до лікаря, а й:

• виклик бригади швидкої допомоги;

• екстрену допомогу в умовах стаціонару;

• термінові послуги стоматології;

• транспортні пересування: перевезення пацієнта до медичного закладу, приїзд з-за кордону, репатріація тіла.

Крім медичного сервісу часто договори містять безліч всіляких доповнень, які турист має право обрати самостійно. Також вони можуть бути складовими пунктами різних програм.

Серед них розрізняють:

• приїзд близької людини;

• транспортування неповнолітніх дітей віком до 14 років;

• позапланове повернення в рідну країну;

• перекладацькі послуги;

• юридична допомога та інше.

Страховка для подорожей за кордон може компенсувати послуги, які ніяк не пов'язані зі здоров'ям клієнта. Так, є програми, що відшкодовують компенсацію при втраті документації, багажу, майна, страхування від невиїзду. Однак такі послуги рідко користуються попитом, тому більшість туристів обмежується стандартними пакетами послуг.

Туристична страховка: на що варто звернути увагу

Безумовно, потрібно акцентувати увагу на асистуючу організацію. Саме ця фірма стане вашим «рятівним колом» при виникненні непередбаченої події. Ця організація є партнером лікарень, клінік та інших медичних установ по всьому світу. Ефективність наданої допомоги безпосередньо залежить від професіоналізму та оперативності дій співробітників таких закладів. З цих міркувань досвідчені мандрівники перед тим, як відправитися у невідому місцевість, зв'язуються з асистуючою компанією, і уточнюють наявність поблизу медичних клінік та особливості сервісу.

Розглянемо інші важливі моменти:

1. Франшиза. Сума, яка не виплачується при страховому випадку. Є програми з нульовою франшизою, інші можуть бути 50, 100 євро та ін. Однак є також і організації, які надають туристу можливість вибору. При бажанні менше платити за поліс - франшиза буде більше, при нульовій франшизі - поліс коштує дорожче.

2. Валюта. Логічно, що для  європейських поїздок вказують суму відшкодування в євро, а для турів в Америку, в доларах. Але, в певних місцевостях, наприклад, на Кубі, поліс з доларовою валютою виявиться марним.

3. Активне проведення часу. Якщо ви плануєте включити в свою подорож заняття спортом, обов'язково повідомте про це свого страховика. Агент впише відповідну опцію і ви будете забезпечені страховим покриттям.

Нагадуємо, що професіонали компанії УПСК завжди раді допомогти вам з будь-яких питань. На сайті https://upsk.com.ua/ можна оформити туристичну страховку онлайн, що дуже зручно і просто.

Коли у виплатах можуть відмовити

Найпоширенішими випадками відмови продажу полісів страховими компаніями є:

1. Перебування за кордоном в період страхування. Найчастіше під цю категорію входять українські гастарбайтери, термін дії поліса яких підійшов до кінця. Зазвичай, вони просять своїх близьких про оформлення нового договору, який буде надіслано в країну перебування. Але даний поліс виявиться недійсним у момент виникнення страхового випадку, так як часто люди купують поліси після захворювання.

2. Перебування застрахованої особи в нетверезому стані в момент настання страхової ситуації. Так часто трапляється в країнах, де все включено. Тож якщо ви плануєте відпустку в Єгипті чи Турції, радимо додати в перелік послуг додаткові опції.

3.Необхідність терапії хронічної хворобі. Хоча поліси туристів не покривають лікування, клієнт може цілком розраховувати на надання невідкладної допомоги та продовжити лікування в рідній країні.

З усіх питань телефонуйте нам за номером 0 800 507 050. Ми працюємо для вас в цілодобовому режимі і з задоволенням допоможемо в оформленні страховки.


26 Липня 2019
Читайте також: