Страховка туриста - важлива складова будь-якої подорожі. При замовленні турів, основна маса громадян не замислюється про нюанси захисту: на які конкретні страхові випадки поширюється договір, а коли він не допоможе та виявиться марним. Для чого потрібно ретельно ознайомлюватися з договором страхування, і на які моменти слід звернути увагу? Про це докладно далі.
Коли людина вирушає в іншу країну на своєму особистому авто, при перетині кордону їй потрібен поліс «Зелена карта». Цей документ є обов'язковою умовою для мандрівників власним транспортом. Але, як показує практика, українські громадяни віддають перевагу відпочинку на літаку, поїзді або автобусі. Виходячи з цього, в переважній більшості випадків поліс передбачає комплексне туристичне медичне страхування.
На що поширюється даний договір? Перш за все, на надання медичної допомоги при виникненні захворювання, отриманні травм і інших проблем зі здоров'ям. Перелік опцій включає в себе не тільки візит до лікаря, а й:
• виклик бригади швидкої допомоги;
• екстрену допомогу в умовах стаціонару;
• термінові послуги стоматології;
• транспортні пересування: перевезення пацієнта до медичного закладу, приїзд з-за кордону, репатріація тіла.
Крім медичного сервісу часто договори містять безліч всіляких доповнень, які турист має право обрати самостійно. Також вони можуть бути складовими пунктами різних програм.
Серед них розрізняють:
• приїзд близької людини;
• транспортування неповнолітніх дітей віком до 14 років;
• позапланове повернення в рідну країну;
• перекладацькі послуги;
• юридична допомога та інше.
Страховка для подорожей за кордон може компенсувати послуги, які ніяк не пов'язані зі здоров'ям клієнта. Так, є програми, що відшкодовують компенсацію при втраті документації, багажу, майна, страхування від невиїзду. Однак такі послуги рідко користуються попитом, тому більшість туристів обмежується стандартними пакетами послуг.
Безумовно, потрібно акцентувати увагу на асистуючу організацію. Саме ця фірма стане вашим «рятівним колом» при виникненні непередбаченої події. Ця організація є партнером лікарень, клінік та інших медичних установ по всьому світу. Ефективність наданої допомоги безпосередньо залежить від професіоналізму та оперативності дій співробітників таких закладів. З цих міркувань досвідчені мандрівники перед тим, як відправитися у невідому місцевість, зв'язуються з асистуючою компанією, і уточнюють наявність поблизу медичних клінік та особливості сервісу.
Розглянемо інші важливі моменти:
1. Франшиза. Сума, яка не виплачується при страховому випадку. Є програми з нульовою франшизою, інші можуть бути 50, 100 євро та ін. Однак є також і організації, які надають туристу можливість вибору. При бажанні менше платити за поліс - франшиза буде більше, при нульовій франшизі - поліс коштує дорожче.
2. Валюта. Логічно, що для європейських поїздок вказують суму відшкодування в євро, а для турів в Америку, в доларах. Але, в певних місцевостях, наприклад, на Кубі, поліс з доларовою валютою виявиться марним.
3. Активне проведення часу. Якщо ви плануєте включити в свою подорож заняття спортом, обов'язково повідомте про це свого страховика. Агент впише відповідну опцію і ви будете забезпечені страховим покриттям.
Нагадуємо, що професіонали компанії УПСК завжди раді допомогти вам з будь-яких питань. На сайті https://upsk.com.ua/ можна оформити туристичну страховку онлайн, що дуже зручно і просто.
Найпоширенішими випадками відмови продажу полісів страховими компаніями є:
1. Перебування за кордоном в період страхування. Найчастіше під цю категорію входять українські гастарбайтери, термін дії поліса яких підійшов до кінця. Зазвичай, вони просять своїх близьких про оформлення нового договору, який буде надіслано в країну перебування. Але даний поліс виявиться недійсним у момент виникнення страхового випадку, так як часто люди купують поліси після захворювання.
2. Перебування застрахованої особи в нетверезому стані в момент настання страхової ситуації. Так часто трапляється в країнах, де все включено. Тож якщо ви плануєте відпустку в Єгипті чи Турції, радимо додати в перелік послуг додаткові опції.
3.Необхідність терапії хронічної хворобі. Хоча поліси туристів не покривають лікування, клієнт може цілком розраховувати на надання невідкладної допомоги та продовжити лікування в рідній країні.
З усіх питань телефонуйте нам за номером 0 800 507 050. Ми працюємо для вас в цілодобовому режимі і з задоволенням допоможемо в оформленні страховки.
Увага! Ми використовуємо cookie-файли на нашому сайті, для того, щоб зробити його зручним для Вас. Залишаючись на сайті, Ви погоджуєтесь з правилами використання cookie-файлів і політикою конфіденційності. Ви також можете самостійно змінити налаштування щодо cookie-файлів у своєму браузері в будь-який час.