UPSK

(500) Страхування наземних транспортних засобів «КАСКО»

ГоловнаВсі страхові продукти (500) Страхування наземних транспортних засобів «КАСКО»

Інформаційний документ про стандартний страховий продукт

страхування наземних транспортних засобів за програмою страхування «Класика» (код продукту: 500) - PDF
страхування наземних транспортних засобів за програмою страхування «Економ» (код продукту: 500) - PDF

Страхування наземних транспортних засобів «КАСКО» (код продукту: 500)

 


з/п

Вид інформації

Інформація для заповнення страховиком

1

2

3

1

1. Інформація про страховика


2

Найменування страховика, код за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ»

код за ЄДРПОУ 20602681

3

Номер і дата видачі ліцензії на здійснення діяльності із страхування

Дата видачі 30.04.2024 р.

Відомості про ризики / класи включені до Ліцензії за посиланням

4

Місцезнаходження страховика

04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40

5

Адреса офіційного вебсайту страховика

https://upsk.com.ua

6

2. Основні умови страхового продукту


7

Клас страхування та опис страхового продукту

Клас 3 - страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу)

Об’єктами страхування відповідно до програми страхування «Класика» – наземні транспортні засоби (надалі ТЗ) віком до 15-ти років: легкові ТЗ, додаткове обладнання, яке встановлено на легковий ТЗ, але не входить до заводської комплектації відповідно до документації заводу-виробника або його офіційного дилера (надалі – ДО), мототехніка, квадроцикли, трицикли тощо,  вантажні ТЗ, причепи / напівпричепи до вантажних та легкових ТЗ,  автобуси, тролейбуси, інформація за якими  належним чином зазначається у Договорі при його укладенні

На страхування приймаються технічно справні ТЗ, які мають індивідуальні заводські номери кузова (шасі, рами) та підлягають державній реєстрації в порядку, встановленому законодавством України, а також ДО, що встановлене на ТЗ. ДО не підлягає страхуванню окремо від ТЗ, на якому воно встановлене. ДО вважається застрахованим за тими ж страховими ризиками, що і ТЗ.

Можуть бути прийняті на страхування на індивідуальних умовах:

  • ТЗ вартістю понад 2 500 000 грн. незалежно від типу такого ТЗ;
  • ТЗ, що ввезені з-за кордону (ТЗ ввезені з країн північної Америки);
  • ТЗ, які використовуються в якості таксі/маршрутне таксі, здаються в прокат, оренду, лізинг, каршерінг;
  • ТЗ з метою перегону з одного місця до іншого;
  • Броньовані ТЗ, ексклюзивні ТЗ, ТЗ, які можна класифікувати як спортивні;
  • Мототехніка, квадроцикли, трицикли тощо;
  • ТЗ, що використовуються для навчальної їзди, тест-драйвів;
  • ТЗ призначені для перевезення небезпечних речовин: вибухонебезпечних, токсичних, горючих речовин тощо;
  • парки ТЗ (одночасне прийняття на страхування або накопичувальним річним підсумком від 11 ТЗ від одного страхувальника або групи пов’язаних страхувальників (родинні зв’язки, власник, тощо));
  • ТЗ, що використовуються з комерційною метою (легкові, автобуси, тролейбуси);
  • ТЗ старше 15-ти років;
  • санітарні, технологічні, технічні, ветеринарні, аварійні автомобілі, автомобілі швидкої допомоги, тощо.

Не приймаються на страхування:

  • ТЗ не зареєстровані в органах МВС України або інших державних органах України;
  • ТЗ, зареєстровані за межами України;
  • ТЗ без номера кузова (VIN);
  • ДО без ТЗ;
  • ТЗ, що використовуються для спортивних змагань;
  • музейні ТЗ;
  • спеціальна техніка (будівельна, сільськогосподарська, лісогосподарська, дорожня, підйомно-транспортна, комунальна, навісне обладнання до спецтехніки та інша пересувна спецтехніка).

Програма «Класика» (надалі – Програма) є конструктором, за яким можна сформувати оптимальний пакет захисту для свого автомобіля по КАСКО із включених в Програму опцій на вибір:

⮚ повне КАСКО/ часткове КАСКО/ повне КАСКО та Воєнні ризики. Укладання Договору страхування без ризику ДТП не можливе, а ризик «Викрадення» окремо на страхування не приймається;

⮚ «без вирахування зносу»/»з врахуванням зносу»;

⮚ відновлювальний ремонт на базі: звіту автотоварознавчого дослідження про визначення вартості матеріального збитку/ рахунку негарантійної СТО за погодженням зі Страховиком/ рахунку гарантійної СТО за погодженням зі Страховиком;

⮚ територія покриття;

⮚ стаж керування ТЗ осіб, що допущені до керування ТЗ;

⮚ розмір франшизи від 0%;

⮚ зручний графік оплати страхового платежу;

Програмою покриваються такі події, що прямо або опосередковано пов’язані з/є наслідком:

⮚ проїзду на заборонні сигнали світлофора, регулювальника або забороняючі знаки дорожнього руху;

⮚ виїзд на смугу зустрічного руху в місці, де такий виїзд заборонено, та/або перетин суцільної лінії горизонтальної розмітки, що поділяє транспортні потоки протилежних напрямків і позначає межі смуг руху на дорогах, якщо це не викликано крайньою необхідністю (при цьому уникнення зіткнення з тваринами не може вважатись крайньою необхідністю);

⮚ здійснення розвороту в заборонених місцях;

⮚ перевищення встановлених обмежень швидкості руху більше ніж на 30 км/год.

8

Страхові ризики та обмеження страхування

Страховим ризиком є втрата, знищення або пошкодження застрахованого ТЗ (надалі – ЗТЗ), його складових частин, деталей або обладнання внаслідок:

  • Дорожньо-транспортної пригоди (ДТП) – зіткнення ЗТЗ під час руху з іншим(и) ТЗ; з нерухомими предметами; наїзд на рухомі чи нерухомі об’єкти; пошкодження ЗТЗ внаслідок його перекидання, ковзання, провалу, падіння, удару рухомими об`єктами; пошкодження ЗТЗ під час стоянки або зупинки іншим ТЗ;
  • Викрадення – протиправне вилучення ЗТЗ, яке вчинене умисно з будь-якою метою всупереч волі його власника чи користувача під час знаходження ЗТЗ у будь-якому місці. Умовою включення в Страхове покриття страхового ризику «Викрадення» є наявність Засобу проти незаконного заволодіння ЗТЗ на момент укладання Договору страхування (крім автобусів, причепів, напівпричепів) та факт, що ЗТЗ зареєстровано та не знято з обліку в органах МВС України (у випадках, встановлених законом - в інших державних органах України);
  • Протиправних дій третіх осіб (далі – ПДТО) – протиправні дії третіх осіб, не пов'язані з незаконним заволодінням ЗТЗ, а саме: умисне або пов’язане з необережністю пошкодження чи знищення ЗТЗ, його підпал, знищення або викрадення окремих його частин, деталей, вузлів, механізмів, що входять в заводську комплектацію, а також пошкодження, знищення або викрадення застрахованого ДО;
  • Інших випадкових подій (далі – ІВП) – пожежа, вибух або самозаймання ЗТЗ/ЗДО; стихійне лихо, природні явища (буря, ураган, смерч, повінь, затоплення, злива, град, сель, землетрус, зсув ґрунту, осідання ґрунту, обвал, лавина, дія підґрунтових вод, шторм, цунамі, удар блискавки та інші надзвичайні явища природи); викид каміння або інших предметів з-під коліс ТЗ чи самовільне падіння будь-яких предметів, потрапляння ЗТЗ під дорожнє покриття, зіткнення з тваринами, напад тварин або інші обставини, що передбачені Договором страхування;
  • Воєнних ризиків (далі – ВР) – знищення або пошкодження ЗТЗ/ЗДО внаслідок прямого чи опосередкованого впливу військової техніки,  ракет та/або їх уламків, безпілотних літальних апаратів та/або їх уламків, мін, бомб, снарядів, засобів протиповітряної оборони, засобів протиракетної оборони.

Договором страхування може бути визначено наступні варіанти комбінацій страхових ризиків по конкретному об’єкту страхування:

  • всі страхові ризики згідно наведених вище;
  • «Повне КАСКО» включає страхові ризики «ДТП», «ІВП», «ПДТО» та «Викрадення»;
  • «Часткове КАСКО» включає страхові ризики «ДТП», «ПДТО» та «ІВП».

9

Територія та строк дії договору страхування

Страховий захист за цією Програмою діє на територіях визначених у Договорі страхування з урахуванням обмежень. Такими територіями є:

⮚ Україна, за виключенням тимчасово окупованих територій; населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження; населених пунктів, що розташовані на лінії розмежування (відповідно до нормативно-правових актів, затверджених у встановленому законодавством порядку); територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) на момент настання події, що має ознаки страхового випадку;

⮚ Страховий захист за страховим ризиком «ВР» включає додаткові обмеження, крім обмежень, що зазначені вище, а саме: страховий захист не діє на території територіальних громад, які підпадають під перелік територій активних бойових дій або можливих бойових дій або тимчасово окупованих  російською федерацією відповідно до Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією (зі змінами) затвердженому Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України. Статус території, зазначеної в цьому пункті визначається на дату настання події, яка має ознаки страхового випадку.

⮚ Грузія, країни-члени міжнародної системи автострахування «Зелена картка», за виключенням територій російської федерації, республіки білорусь, Марокко, Тунісу, Ірану, територій бойових дій, військових конфліктів, терористичних актів та територій держав, на яких органи визнаної державної влади відповідних держав тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження на момент настання події, що має ознаки страхового випадку;

⮚ Інші території з урахуванням індивідуальних потреб Страхувальника за погодженням зі Страховиком.

Строк дії Договору страхування на умовах Програми – від 6-ти календарних місяців до 1-го року.

10

Розмір страхової суми

Страхова сума визначається у національній валюті України за згодою Страховика та Страхувальника окремо по кожному об’єкту страхування та не може перевищувати ринкової (дійсної) вартості ТЗ та ДО на момент укладання Договору страхування та зазначається в такому Договорі страхування.

В період дії Договору страхування Страхувальник має право актуалізувати розмір страхової суми з відповідним перерахунком розміру страхової премії для приведення її у відповідність до актуального розміру ринкової (дійсної) вартості ЗТЗ.

Страхова сума може встановлюватися у розмірі:

⮚ ринкової (дійсної) вартості ТЗ на дату укладення Договору страхування;

⮚ меншому, ніж ринкова (дійсна) вартість ТЗ, на дату укладання Договору страхування.

Страхова сума по кожному ЗТЗ/ЗДО є неагрегатною. Неагрегатна страхова сума – страхова сума, яка є лімітом відповідальності Страховика по кожному страховому випадку та є незмінною протягом дії Договору страхування. При настанні страхового випадку страхова виплата по ЗТЗ/ЗДО здійснюється в межах відповідних страхових сум, зазначених в Договорі страхування та не зменшується на суми сплачених за Договором страхових виплат по ЗТЗ/ЗДО відповідно.

11

Франшиза

Вид франшизи: безумовна (розмір франшизи вираховується при розрахунку страхового відшкодування за кожним страховим випадком).

На вибір Страхувальника:

⮚ по частковим пошкодженням (ДТП, ПДТО, ІВП):

-для легкових ТЗ: 0%, 0,5%, 1%, 2%, 5%;

-для інших ТЗ: 0,5, 1%, 2%, 5%.

⮚ по повній конструктивній загибелі та Викраденню:

-для легкових ТЗ: 0%, 5%, 10%;

-для інших ТЗ:  5%, 10%.

У випадку пошкодження застрахованого ТЗ внаслідок ВР застосовується франшиза по частковим пошкодженням, а у випадку повної конструктивної загибелі застрахованого ТЗ внаслідок ВР використовується франшиза, що зазначена в Договорі страхування по повній конструктивній загибелі.

Якщо на момент настання страхового випадку за ризиком ДТП виявиться, що ТЗ керувала особа з водійським стажем меншим, ніж зазначено в Договорі страхування, за кожним таким випадком при розрахунку страхової виплати застосовується додаткова франшиза 3% страхової суми до обраної франшизи по частковим пошкодженням, що зазначається в Договорі страхування.

12

Розмір страхової премії/ страхового тарифу

Розмір страхового тарифу залежить від обраних опцій Програми Страхувальником. Розмір страхового тарифу встановлюється Страховиком шляхом добутку розміру базового річного страхового тарифу та значень відповідних коригуючих коефіцієнтів, визначених Програмою. Значення коригуючих коефіцієнтів затверджуються внутрішніми документами Страховика.

Розмір страхового платежу (внеску, премії) встановлюється Страховиком шляхом добутку страхової суми на страховий тариф.

В будь-якому випадку страховий платіж на 1 ТЗ не може бути меншим, ніж:

⮚ для причепів до легкових і вантажних ТЗ, мототехніки, квадроциклів, трициклів тощо – 3000 грн.;

⮚ для всіх інших типів ТЗ – 5000 грн.

13

Порядок та строки сплати страхової премії

Страхова премія  сплачується Страхувальником одноразово в повному обсязі до укладання Договору страхування.

Страхова премія сплачується Страхувальником одноразово або частинами відповідно до умов Договору страхування:

⮚ одноразово (100%);

⮚ двома частинами (50%/50% з періодичністю оплати чергового платежу через 6 календарних місяців);

⮚ чотирма частинами (25%/25%/25%/25% з періодичністю оплати чергових платежів через 3 календарні місяці).

Договір страхування набуває чинності з 00 годин 00 хвилин дати, вказаної в Договорі страхування як дата початку строку  дії Договору страхування, але не раніше 00 годин 00 хвилин дня, наступного за днем надходження в повному обсязі страхової премії (при одноразовій оплаті) або надходження в повному обсязі першої частини страхової премії (при сплаті частинами) на рахунок Страховика та діє до 24 години 00 хвилин дати, вказаної в Договорі страхування як дата закінчення строку дії Договору страхування, якщо інші обставини, передбачені Договором страхування, не призвели до його дострокового припинення.

У випадку ненадходження або надходження не в повному обсязі на поточний рахунок чи до каси Страховика страхової премії Договір вважається таким, що не набув чинності.

Договором страхування може передбачатися інший порядок набуття чинності Договору страхування з урахуванням індивідуальної потреби Страхувальника за погодженням зі Страховиком.

14

Обов’язки сторін

Страхувальник зобов'язаний:

- сплачувати страхову премію у порядку та строки, встановлені Договором страхування;

- на вимогу Страховика, у разі збільшення ступеня страхового ризику, укласти додаткову угоду до Договору страхування про внесення відповідних змін та сплатити додаткову страхову премію;

- дотримуватись умов експлуатації, зберігання та обслуговування ЗТЗ відповідно до умов Договору страхування та вимог виробника (не залишати ЗТЗ без вжиття всіх заходів щодо недопущення його самовільного руху; не експлуатувати ЗТЗ, якщо двигун такого ТЗ працює в аварійному стані, в разі залишення ЗТЗ - замкнути усі двері та задіяти наявні засоби проти незаконного заволодіння, увімкнути аварійну світлову сигналізацію та/або встановити знак аварійної зупинки відповідно до вимог ПДР у разі ДТП або вимушеної зупинки ЗТЗ), ставитися до ЗТЗ так, як ніби він не є застрахованим;

- при укладанні Договору страхування надати ТЗ на огляд та фотографування Страховику та на вимогу Страховика надавати ЗТЗ для огляду протягом дії Договору страхування, а також: у випадку усунення пошкоджень, що мали місце до початку дії Договору страхування або були отримані у період його дії, у випадку виявлення прихованих пошкоджень ЗТЗ під час ремонту останнього та після ремонту відновлений ЗТЗ з метою підтвердження факту усунення наслідків страхового випадку протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня закінчення відновлювального ремонту. Кожен факт надання ТЗ/ЗТЗ на огляд супроводжується складанням Акту огляду ТЗ;

- виконувати інші обов’язки, передбачені Договором страхування, Загальними умовами та законодавством України.

Страховик зобов’язаний:

- у разі настання страхового випадку здійснити страхову виплату у порядку, розмірах та строки передбачені Договором страхування;

- забезпечувати збереження інформації, що становить таємницю страхування, з урахуванням вимог чинного законодавства;

- не розголошувати відомостей, що становлять таємницю страхування, крім випадків та порядку, встановлених законодавством України;

- виконувати інші обов’язки, передбачені Договором страхування, Загальними умовами та законодавством України.

15

Підстави та порядок припинення дії договору страхування

Дія Договору страхування припиняється за взаємною згодою Сторін, а також у разі:

- закінчення строку дії Договору страхування;

- виконання Страховиком зобов’язань перед Страхувальником у повному обсязі;

- несплати Страхувальником чергової частини страхової премії у встановлений Договором строк (у разі сплати страхової премії частинами). При цьому Договір страхування вважається достроково припиненим в порядку, передбаченому Договором страхування. Страхувальник самостійно контролює терміни (строки) сплати чергових частин страхової премії, при цьому Страховик не зобов’язаний нагадувати про їх сплату;

- ліквідації Страхувальника - юридичної особи або смерті Страхувальника – фізичної особи (крім випадків, передбачених статтею 100 Закону України «Про страхування»);

- ліквідації Страховика у порядку, встановленому законом України;

- набрання законної сили рішенням суду про визнання договору страхування недійсним;

- в інших випадках, передбачених законодавством України та Договором страхування.

Повернення страхових платежів при достроковому припиненні Договору страхування здійснюється на умовах такого Договору страхування. 

Страхувальник має право на відмову від Договору страхування відповідно до статті 107 Закону України «Про страхування».

Про намір достроково припинити дію Договору страхування будь-яка Сторона зобов’язана повідомити іншу Сторону не пізніше, як за 30 календарних днів до дати припинення дії Договору страхування, якщо інше не передбачено Договором страхування.

У разі дострокового припинення Договору страхування за згодою Сторін порядок повернення та розрахунку суми страхової премії або її частини до повернення визначаються відповідно до законодавства України за домовленістю сторін такого Договору страхування.

Страховик повертає у разі дострокового припинення Договору страхування частину сплаченої страхової премії за період, що залишився до закінчення строку дії такого Договору страхування, з вирахуванням за цей період витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням такого Договору страхування.

Максимальна частка витрат Страховика, пов’язаних безпосередньо з укладенням та виконанням Договору, визначається у відсотках від страхового тарифу і складає 70%. Частка витрат, пов'язаних безпосередньо з укладенням і виконанням Договору страхування, вираховується у розмірі, що відповідає частці таких витрат та зазначається в Договорі страхування.

Остаточний розрахунок між Страхувальником і Страховиком у разі дострокового припинення дії Договору страхування, за яким залишилися неврегульовані страхові випадки, здійснюється після прийняття Страховиком рішення про визнання випадку страховим та здійснення страхової виплати або прийняття Страховиком рішення про невизнання випадку страховим та/або прийняття Страховиком рішення про відмову в здійсненні страхової виплати.

16

3. Здійснення страхових виплат


17

Порядок дій у разі настання події, що має ознаки страхового випадку

При настанні події, яка має ознаки страхового випадку, Страхувальник/Водій ЗТЗ зобов’язані:

-  вжити всі можливі необхідні заходи для рятування ЗТЗ, для запобігання збільшенню розміру збитку та усунення причин, що сприяють виникненню додаткових збитків; виконувати всі необхідні дії, передбачені чинними ПДР або їх аналогами країни настання події; виконувати рекомендації компетентних органів та представників Страховика;

-  з місця події або з місця виявлення пошкодження якнайшвидше, але не пізніше 3 (трьох) годин з моменту виявлення пошкодження ЗТЗ/ЗДО та не пізніше 1 (однієї) години у випадку виявлення викрадення ЗТЗ повідомити Страховику за телефонами 0-800-507-050 таку інформацію (номер Договору страхування, обставини настання випадку, пошкодження, заподіяні ЗДЗ / ЗДО, місце та час події, місцезнаходження ЗТЗ, інформацію про інших учасників та іншу інформацію на вимогу Страховика) та дотримуватись інструкцій Страховика у тому числі щодо фотографування місця події (місця виявлення пошкодження). Перевищення строку повідомлення про подію є припустимим лише у випадку, якщо Страхувальник/Водій ЗТЗ не мав фізичної можливості своєчасно здійснити таке повідомлення, що має бути документально підтверджено. Поважною причиною перевищення строків є об’єктивна неможливість  повідомити Страховика за станом здоров’я (втрата свідомості, перелом, шок) внаслідок події, що підтверджено  документально, або з інших причин, визнаних поважними Страховиком. У випадку викрадення ЗТЗ та у разі, якщо ЗТЗ обладнаний системою пошуку, активувати дану систему та/або повідомити про викрадення організацію, що обслуговує дану систему відповідно до умов договору та/або інструкції з використання даної системи;

-  якнайшвидше повідомити та викликати на місце події (місце виявлення пошкодження) Компетентні органи за виключенням випадків, які передбачені Опцією «Виплата без довідки Компетентного органу» та зазначені в Договорі страхування.

За цією Програмою виклик Компетентних органів на місце події є необов’язковим:

●  при пошкодженні лише скляних елементів ТЗ: без обмежень по сумі виплат і кількості разів. Скляні елементи ТЗ – вітрове, бокове, заднє скло, за виключенням скляного даху ТЗ, прилади зовнішнього освітлення ТЗ, стоп-сигнали, габаритні ліхтарі, вказівники поворотів. Якщо конструкція приладів зовнішнього освітлення не передбачає можливості заміни лише скляного елемента, така деталь вважається скляним елементом ТЗ;

●  при пошкодженнях, окрім скляних елементів ТЗ 2 (два) рази протягом дії Договору страхування:

⮚ при наявності іншого учасника ДТП та складання Європротоколу з місця події у розмірі до 80 000 грн.;

⮚ при настанні випадку за страховим ризиком «ДТП» за відсутності інших учасників ДТП або за страховим ризиком «ІВП», або за страховим ризиком «ПДТО» за виключенням випадків викрадення окремих складових частин ТЗ/ДО у розмірі до 7% страхової суми ТЗ;

- у разі настання події за страховим ризиком «ВР» зібрати відомості свідків події (за можливості та їх наявності), подати до Компетентних органів письмову заяву щодо кримінального правопорушення за ст. 438 Кримінального кодексу України «Порушення законів та звичаїв війни»;

- для забезпечення Страховику права вимоги до особи, винної у заподіяні збитку зафіксувати інформацію про інших учасників події, а саме: відомості про водіїв інших транспортних засобів (ПІБ (найменування – для юридичної особи), поштова адреса, контактний телефон), які можуть бути визнані винними у протиправних діях або свідків події, та відомості про інші транспортні засоби, які є учасниками події (марка, модель, реєстраційний номер, власник), номер та строк дії поліса ОСЦПВ власників наземних транспортних засобів, назву страхової компанії, яка його видала та за можливості взяти копію полісу або його сфотографувати та в подальшому передати всю вищезазначену інформацію Страховику. Не відмовлятися від майнових вимог до інших учасників події, сприяти та не створювати перешкод Страховику у реалізації права вимоги до осіб, винних у настанні страхового випадку;

- протягом 2-х (двох) робочих днів з моменту настання події (з моменту виявлення події) письмово повідомити  Страховика про настання події, яка має ознаки страхового випадку, шляхом надання відповідної заяви-повідомлення за встановленою Страховиком формою. Якщо подія сталася поза межами території України, Страхувальник зобов’язаний письмово надати Страховику заяву-повідомлення про настання події не пізніше 3 (трьох) робочих днів з дати повернення в Україну. У випадку, коли виконання вказаних вимог було неможливим, Страхувальник/Водій повинен підтвердити це документально із зазначенням причини неповідомлення. Надання Страховиком Страхувальнику (Водію ЗТЗ) консультацій  у зв’язку з подією, прийняття Страховиком документів для розгляду, проведення огляду не свідчать про визнання цієї події страховим випадком;

- пред’явити пошкоджений ЗТЗ або залишки ЗТЗ для огляду Страховику впродовж 5 (п’яти) робочих днів після пошкодження ЗТЗ до проведення ремонту (крім страхового ризику «Викрадення») та бути присутнім при проведенні такого огляду, а також не здійснювати роботи щодо зміни його стану, крім заходів, необхідних для транспортування, запобігання надзвичайним ситуаціям, зменшення розміру збитків. Якщо ЗТЗ знаходиться за межами України і потребує ремонту, Страхувальник впродовж 3-х (трьох) робочих днів з дати настання події повинен надати фотографії пошкодженого ЗТЗ Страховику у будь-який спосіб, а у разі неможливості надання фотографій – надіслати Страховику письмове повідомлення з обґрунтуванням причин. Якщо з поважних причин пошкоджений ЗТЗ не був наданий для огляду у встановлений термін, такі причини мають бути підтверджені документально.

При незаконному заволодінні ЗТЗ (страховий ризик «Викрадення») Страхувальник/Водій також зобов’язаний виконати наступні дії:

- протягом 24-х годин з моменту виявлення викрадення ЗТЗ письмово повідомити Компетентні органи про незаконне заволодіння ЗТЗ;

- протягом 3-х (трьох) робочих днів передати Страховику реєстраційні документи на ЗТЗ, повний комплект оригінальних ключів від ЗТЗ та повний комплект пультів від електронної сигналізації та ключів від пристрою механічного блокування. У разі вилучення вищезазначених документів та речей Компетентними органами – надати Страховику належним чином завірену копію документу про їх вилучення;

-  не розпочинати ремонтно-відновлювальні роботи пошкодженого ЗТЗ / ЗДО до проведення Страховиком (представником Страховика) огляду та складання відповідного Акту огляду ТЗ / ДО. У випадку, якщо після проведеного Страховиком (представником Страховика) огляду були виявлені додаткові пошкодження, які не були зазначені в Акті огляду ТЗ /ДО, Страхувальник повинен повідомити про це Страховика, призупинити виконання ремонтно-відновлювальних робіт та забезпечити останньому можливість проведення додаткового огляду. Якщо додаткові пошкодження були виявлені під час ремонту ЗТЗ за межами України, Страхувальник зобов’язаний самостійно здійснити фотофіксацію пошкоджень та надати такі фотознімки Страховику;

- надати документи, предмети, передбачені Договором страхування, Страховику в установлені строки.

Невиконання Страхувальником / Водієм будь-якої з дій, передбачених Договором страхування, є підставою для відмови у страховій виплаті (відшкодуванні).

18

Порядок здійснення страхових виплат

Страхова виплата здійснюється Страховиком відповідно до умов Договору страхування, на підставі письмової заяви-повідомлення Страхувальника, складеного Страховиком Акту огляду пошкодженого / знищеного ЗТЗ / ЗДО та всіх необхідних документів, що зазначені у Договорі страхування та оформлені належним чином. Зазначені у Договорі страхування необхідні документи надаються Страхувальником (його уповноваженою особою) особисто, або рекомендованим листом, або у інший спосіб, узгоджений зі Страховиком.

Датою надання всіх необхідних документів за страховим випадком вважається дата отримання останнього документу від Страхувальника/Водія, експертної організації, державних органів та інших підприємств, організацій, установ та фізичних осіб.

Страховик приймає обґрунтоване рішення про страхову виплату або відмову у виплаті після одержання всіх документів, необхідних для підтвердження факту настання страхового випадку, встановлення причин, обставин настання страхового випадку та визначення розміру збитків, в строки: 7 (сім) робочих днів з дати отримання останнього документу.

У разі прийняття рішення про здійснення страхової виплати (за виключенням страхового випадку за страховим ризиком «Викрадення») Страховик складає страховий акт та здійснює страхову виплату в строки: 7 (сім) робочих днів з дати прийняття рішення про виплату.

Страхова виплата за страховим ризиком «Викрадення» здійснюється двома частинами, а саме:

- перша частина в розмірі 30% страхової виплати - протягом 10 (десяти) робочих днів з дати прийняття рішення про страхову виплату та складання страхового акту, але не раніше,  ніж через 2 (два) календарні місяці з дня відкриття кримінального провадження;

- друга частина в розмірі 70% страхової виплати - протягом 10 (десяти) робочих днів з дати закінчення досудового розслідування (його зупинення, складання обвинувального акту, закриття кримінального провадження тощо) та надання Страхувальником всіх документів передбачених Договором страхування, але не пізніше, ніж через 6 (шість) календарних місяців з дати подання письмової заяви, наявних документів та предметів.

Датою здійснення страхової виплати є дата списання грошових коштів з рахунку Страховика.

Страховик здійснює страхову виплату в національній валюті Страхувальнику, Вигодонабувачу, іншим особам, якщо такі розрахунки не заборонені або не обмежені чинним законодавством (законами, підзаконними актами, постановами НБУ, іншими нормативно-правовими актами).

Після страхової виплати до Страховика переходить право вимоги (суброгація), яке мав Страхувальник до особи, винної у заподіянні шкоди. Для реалізації Страховиком права вимоги до особи, винної у заподіянні збитків, Страхувальник зобов’язаний передати Страховику всі документи і докази, які він має, і виконати всі дії, необхідні для реалізації Страховиком права вимоги.

В межах страхової виплати також додатково компенсуються витрати в розмірі до 5000 грн. сумарно за весь строк дії Договору страхування на:

- переміщення пошкодженого ТЗ з місця події до місця найближчого ремонту або зберігання. При цьому Страховик відшкодовує витрати, якщо ТЗ не може самостійно рухатись з дотриманням вимог ПДР України або правил країни, де стався страховий випадок;

- на рятування – за наявності документально підтверджених фактичних витрат. При цьому витрати на рятування – витрати при настанні страхового випадку, що спрямовані на гасіння пожежі або на заходи з діставання ТЗ з важкодоступних місць (водоймище, кювет тощо), знімання ТЗ з перешкоди, знімання ТЗ з дерев та інших предметів, або встановлення на колеса ТЗ, що перекинувся.

19

Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у страховій виплаті

Страховик не здійснює страхову виплату, якщо збитки, в тому числі витрати, викликані або відбулися в результаті пошкодження, знищення або втрати ЗТЗ/ЗДО внаслідок:

- зміни конструкції ЗТЗ або встановлення невідповідних деталей або обладнання, на яке немає дозволу виробника та відповідних органів, переобладнання ЗТЗ з порушенням стандартів безпеки дорожнього руху, правил технічної експлуатації;

- використання технічно несправних ЗТЗ (згідно з ПДР) в тому числі тих, які не пройшли технічний контроль у встановленому порядку, крім випадків, коли Страхувальник доведе неможливість виявлення несправності ЗТЗ власними силами або несправність ЗТЗ виникла раптово в процесі руху або несправність ЗТЗ не має прямого відношення до заподіяних збитків;

- пошкодження електрообладнання ЗТЗ через коротке замикання, якщо воно не спричинило пожежу;

- гниття, корозії та/або інших природних процесів і властивостей матеріалів, що використовуються в ЗТЗ та/або ЗДО, внаслідок експлуатації чи зберігання у несприятливих умовах, фізичного зносу, заводського браку, пошкоджень, що виникли під час або в результаті некваліфікованого проведення ремонтних робіт тощо;

- буксирування ЗТЗ іншим транспортним засобом або буксируванням ЗТЗ іншого транспортного засобу з порушенням правил ПДР;

- провалу ТЗ під лід за межами офіційно відкритих для руху льодових доріг;

- керування ЗТЗ особою, яка не має посвідчення водія відповідної категорії, або яка не має права керування цим ЗТЗ (відсутній реєстраційний документ на ЗТЗ) або позбавлена права управління ТЗ, в порядку, що встановлений чинним законодавством України. Умови даного пункту не поширюються на випадки, коли така особа здійснює управління викраденим ЗТЗ;

- паління в салоні ЗТЗ;

- дії тварин та птахів, що знаходилися в салоні, кабіні, багажному відділенні або кузові ЗТЗ або які належать Страхувальнику/Вигодонабувачу;

- обробки теплом, вогнем чи іншого термічного впливу на ЗТЗ, сушки, зварювання, гарячої обробки (за виключенням пожежі);

- самогубства або спроби самогубства Страхувальника/Водія;

- надання ЗТЗ поліції, працівникам охорони здоров’я, СБУ, ДСНС, ЗСУ для виконання ними невідкладних службових обов’язків;

- використання ЗТЗ для навчальної їзди, тренувальних поїздок, участі в офіційних/не офіційних змаганнях, ралі або для здійснення будь-яких спеціальних програм випробувань якостей ЗТЗ, в якості таксі / маршрутного таксі, автомобілів швидкої медичної допомоги, в цілях прокату, для тест-драйву, передача в оренду та/або лізинг, для здійснення поштової та/або кур’єрської діяльності  за винятком випадків, коли таке використання письмово погоджено зі Страховиком;

- поломки, відмови, виходу з ладу деталей, вузлів й агрегатів ТЗ у результаті його експлуатації, у тому числі внаслідок влучення у внутрішні запони агрегатів сторонніх предметів і речовин (гідроудару тощо).

Умовами Договору страхування можуть передбачатися також інші винятки із страхових випадків, якщо це не суперечить законодавству.

Підставою для відмови Страховика у здійсненні страхових виплат є:

- навмисні дії Страхувальника, членів його родини, Водія або особи, на користь якої укладено Договір страхування, спрямовані на настання страхового випадку, крім дій, вчинених у стані крайньої необхідності або необхідної оборони, або випадків, визначених законодавством чи міжнародними звичаями;

- вчинення Страхувальником або особою, на користь якої укладено Договір страхування, умисного кримінального правопорушення, що призвело до настання страхового випадку;

- подання Страхувальником неправдивих відомостей про об’єкт страхування, обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику або про факт настання страхового випадку;

- одержання Страхувальником повного відшкодування збитків від особи, яка їх заподіяла. Якщо збиток відшкодований частково, страхова виплата здійснюється з вирахуванням суми, отриманої від зазначеної особи як відшкодування збитків;

- несвоєчасне повідомлення Страхувальником (особою, визначеною у договорі страхування або законодавством) про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених Договором страхування або законодавством, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання страхового випадку або розмір заподіяної шкоди (збитків);

- ухилення чи відмова від проходження в установленому порядку огляду Страхувальника/Водія на стан алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції;

- обсяг і характер пошкоджень ЗТЗ/ЗДО не відповідають причинам і обставинам заявленої події;

- наявність обставин, які є винятками із страхових випадків та обмеженнями страхування, передбаченими Договором страхування;

- втрата легкового ЗТЗ, у якого на момент настання страхового ризику «Викрадення» не був задіяний та/або активований Засіб проти незаконного заволодіння;

- вчинення дій (бездіяльності), пов’язаних з непідкоренням владі (втеча, залишення місця ДТП, переслідування працівниками правоохоронних органів тощо);

- невиконання Страхувальником / Водієм ЗТЗ  обов’язків за Договором без поважних на це причин;

- створення Страховику перешкод у визначенні обставин події, що має ознаки страхового випадку, характеру та розміру збитків;

- неповідомлення або несвоєчасне повідомлення Страхувальником про Зміни ступеня страхового ризику протягом дії Договору (відповідно до переліку, зазначеному в п. 10.5 Загальних умов);

- втрата (викрадення) ЗТЗ (крім випадків розбою та/або грабежу) разом з комплектом ключів (ключем від замка дверей та/або ключем від замка запалювання) від ЗТЗ та/або комплектом пультів (ключів) від встановлених на ЗТЗ протиугінних засобів та систем та/або реєстраційними документами на ЗТЗ;

- втрата (викрадення) ЗТЗ (крім випадків розбою та/або грабежу), якщо комплект ключів від ЗТЗ та/або комплект пультів (ключів) від встановлених на ЗТЗ протиугінних засобів та систем та/або реєстраційні документи на ЗТЗ було викрадено/втрачено до або після викрадення (незаконного заволодіння);

- втрата (викрадення) ЗТЗ, який на момент настання страхового ризику «Викрадення» не пройшов реєстрацію або був знятий з реєстрації в підрозділах МВС України або інших державних органах України.

Умовами Договору страхування можуть передбачатися також інші підстави для відмови у здійсненні страхових виплат, якщо це не суперечить чинному законодавству.

Повний перелік виключень та причин відмови у виплаті страхового відшкодування зазначений в Договорі страхування.

20

4. Інша інформація


21

Форма договору страхування

Договір страхування укладається виключно в письмовій формі з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, встановлених до письмової форми правочину, та оформлюється у паперовій формі, в порядку передбаченому чинним законодавством України. Факт укладання Договору страхування може посвідчуватись полісом (сертифікатом), що є формою Договору страхування.

22

Канал (и) реалізації страхового продукту

Реалізація страхового продукту здійснюється:

працівниками Головного офісу (04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40);

працівниками відокремлених структурних підрозділів;

страховими посередниками.

23

Інша інформація про страховий продукт

Всі умови страхування, що не викладені в цьому Інформаційному листі,  зазначаються в Договорі страхування.

Інша інформація:

Адреса для направлення документів/листування: 04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40

Звернутися до Страховика можна за телефоном: 0-800-507-050.

З метою контролю якості обслуговування звуковий запис звернення до Страховика здійснюється в автоматичному режимі.

Адреса електронної пошти: info або vyplata

24

Посилання на документи, в яких міститься повна інформація про стандартний страховий продукт

Загальні умови страхового продукту «СТРАХУВАННЯ НАЗЕМНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ «КАСКО»» № 500.1

Завантажуйте мобільний додаток СК UPSK та купуйте страховки онлайн, отримуйте консультації та спеціальні пропозиції.

Увага! Ми використовуємо cookie-файли на нашому сайті, для того, щоб зробити його зручним для Вас. Залишаючись на сайті, Ви погоджуєтесь з правилами використання cookie-файлів і політикою конфіденційності. Ви також можете самостійно змінити налаштування щодо cookie-файлів у своєму браузері в будь-який час.

Згоден(на)