5 лайфхаків від UPSK,як вберегти себе від проблем зі страховими виплатами
Практично у кожній окремій страховій компанії в історії є,як позитивні відгуки клієнтів, пов'язані з виплатами, так і негативні. Всьому виною часто буває стрес, який трапляється з клієнтами в момент настання страхового випадку. Як залишатися спокійними і поводити себе правильно в непередбачуваних ситуаціях, щоб оперативно отримати компенсацію? Поговоримо про це далі.
5 корисних рекомендацій, які вбережуть від проблем з виплатами
1. Вибирайте компанію правильно.
Обов'язково звертайте увагу на репутацію організації, досвід і клієнтоорієнтованість. Про те, як правильно вибрати страхову для надійної співпраці, ми розповімо трохи пізніше. Якщо ви перебуваєте на нашій сторінці, ймовірно, що ви вже визначилися з вибором, з чим вас і вітаємо.
2. Не відкладайте дзвінок.
Щоб не трапилося, ви повинні в першу чергу звернутися в страхову. Компанія UPSK надає клієнтам цілодобовий сервіс, телефонуйте за номером телефону 0-800-507-050 в будь-який час і не забудьте зберегти даний номер у себе в телефонній книзі. Якщо ви не звернулися в компанію за страховим випадкомвчасно, важливо пояснити причину. Наприклад, ви можете бути у від'їзді, а в вашому домі відбудеться затоплення. Зателефонувати відразу у вас навряд чи вийде. У таких ситуаціях страхові йдуть на зустріч клієнтам і роблять виплати без проблем, при наявності доказів.
3. Вживайте заходів, але не захоплюйтеся.
У полісах зазначено, що з метою уникнення ще більших витрат, клієнт повинен вжити заходів в момент настання страхового випадку. Такі дії, як перекриття крану при затопленні або вихідна узбіччя у випадку аварії,допоможуть уникнути виникнення нових проблем. Але! Ви неповинні переміщувати свійтранспортний засіб з місця події або проводити ремонтні роботи самостійно. У такому випадку фахівці не зможуть адекватно оцінити збитки, відповідно і очікування з виплатами затягнеться на невизначений час. До приїзду співробітників поліції, МНС та інших служб краще взагалі нічого не чіпати.
4. Надайте всі необхідні документи.
Це потрібно, щоб не їздити по-кілька разів вофіс. Обов'язково напишіть заяву і прикладіть всі папери. У деяких ситуаціях можна обійтися і без особистих відвідувань. Дізнатися, чи є у вас така можливість, можна у вашій компанії.
5. Не забувайте про терміни.
Якщо у вас не виходить надати всю документацію відразу, не варто чекати склавши руки. Ваша основна мета - подати своєчасно заяву. Ви повинні це зробити в найближчі три дні. Інші папери підвезете пізніше. Період виплати по страховці враховується з початкомподачі вами останнього документа. Скільки потрібно часу, залежить від того, з якою компанією ви укладали договір і законів.
Близько 95% клієнтів компанії UPSK задоволені швидкістю реагування співробітників на страхові випадки. Тому ще раз радимо ретельно вибирати страховиків.
На що потрібно звернути увагу при виборі страхової компанії
Щоб оцінити ваші перспективи співпраці з певною компанією, радимо орієнтуватися на такі критерії:
1. Зверніть увагу на рейтинг.
Дізнайтеся стаж роботи компанії, що вона пропонує клієнтам, які відгуки про неї пишуть. Крім цього, перегляньте сайт і інформацію, представлену на ньому. Важливо, щоб там постійно оновлювалися статті і новини, оскільки все це вказує на уважне ставлення до клієнтів і діяльності в цілому. Перегляньте соціальні мережі, які методи використовуються для спілкування, залучення і т.д.
2. Подивіться на досвід роботи.
Справа не в загальній кількості років. Потрібно розуміти, чи є у даної організації досвід в тому, що конкретно необхідно вам. Але є також компанії, які успішно надають послуги абсолютно в усіх напрямках. Оцініть, яке число клієнтів використовує послуги фірми, яка у неї позиція за підсумками минулих років і т.д.
3. Фінансова складова - важливий аспект.
Дуже важливо оцінити рівень виплат, а саме кошти, що надаються для клієнтів. Рекомендуємо уникати тих, хто пропонує неадекватно завищені або занижені виплати. Порівняйте ці суми з іншими страховими компаніямиі знайдіть золоту середину.
Також не варто поспішати укладати угоду, якщо ви знайшли безліч неприємних відгуків на незалежних форумах в мережі інтернет, в особливості, якщо там сказано, що фірма нерідко відмовляється платити. Краще витратьте час на ретельний аналіз компанії. Якщо є інформація щодоплинностікадрів, постійної зміни персоналу - це поганий знак.
Віримо, що ці прості рекомендації допоможуть вам визначитися з компанією і бути впевненим в її надійності.
З'явилися питання? Задайте їх нам, - контакт центр UPSK працює в цілодобовому режимі. Звертайтеся за номером телефону 0- 800-507-050 в будь-який час.
Увага! Ми використовуємо cookie-файли на нашому сайті, для того, щоб зробити його зручним для Вас. Залишаючись на сайті, Ви погоджуєтесь з правилами використання cookie-файлів і політикою конфіденційності. Ви також можете самостійно змінити налаштування щодо cookie-файлів у своєму браузері в будь-який час.