Інформаційний документ про стандартний комплексний страховий продукт - PDF
№ з/п
|
Вид інформації |
Інформація для заповнення страховиком |
1 |
2 |
3 |
1 |
1. Інформація про страховика |
|
2 |
Найменування страховика, код за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України |
Приватне акціонерне товариство «Українська пожежно-страхова компанія» код за ЄДРПОУ 20602681 |
3 |
Номер і дата видачі ліцензії на здійснення діяльності із страхування |
Дата видачі 30.04.2024 р. Відомості про ризики / класи включені до Ліцензії за посиланням |
4 |
Місцезнаходження страховика |
04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40 |
5 |
Адреса офіційного вебсайту страховика |
|
6 |
2. Основні умови страхового продукту |
|
7 |
Клас страхування та опис страхового продукту |
Клас страхування 8- “Страхування майна від вогню та небезпечного впливу природних явищ”; Клас страхування 9- "Страхування майна від шкоди, заподіяної градом, морозом, іншими подіями (уключаючи крадіжку, розбій, грабіж, умисне пошкодження / знищення майна), крім подій, визначених у класі 8". Об’єктом страхування за Договором, який укладається відповідно до цих Загальних умов є майно на праві володіння та/або користування та/або розпорядження ним, а саме наступні документи (далі - Майно): - Паспорт громадянина України у формі ID-картки; - Паспорт громадянина України для виїзду за кордон (далі – Закордонний паспорт); - Посвідка на тимчасове/постійне проживання; - Посвідчення водія; - Свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу; - інше документи, зазначені в Договорі. Споживачам пропонується укласти зі Страховиком Договір комплексного страхування документів(далі – Договір) згідно Загальних умов комплексного страхового продукту "Страхування документів" затверджених Наказом Голови Правління №149 від 16.12.2024, початок дії з.2024, (далі - Загальні умови). |
8 |
Страхові ризики та обмеження страхування |
Страховими ризиками є: - страхування майна від вогню та небезпечного впливу природних явищ; - страхування майна від шкоди, заподіяної градом, морозом, іншими подіями (уключаючи крадіжку, розбій, грабіж, умисне пошкодження / знищення майна). Страховим випадком є: Будь-які пошкодження, викрадення або втрата Майна, та/або будь-які пошкодження «чипа»/ цифрових засобів захисту біометричного документа (Майна), що призвело до неможливості його використання, внаслідок настання події, на випадок виникнення якої проводиться страхування (страхового ризику), а саме: - вогонь (пожежа), крім підпалу; вибух; - стихійні лиха (стихійні явища); град; мороз; - протиправні дії третіх осіб, що включають крадіжку, розбій, грабіж, умисне пошкодження/ знищення майна, підпал; - зіткнення із застрахованим майном або наїзд на це майно технічних засобів, що рухаються під керуванням чи без керування людини та використовують для пересування будь-який вид енергії; - дія води, згідно з п.2.1.18. Загальних умов; - аварії в системах тепло-, водо-, газопостачання, в електричних мережах, виробничі аварії (зокрема, викид перегрітих мас, розповсюдження хвилі токсичних газів і парів, витікання агресивних речовин). Договором страхування визначається конкретний перелік страхових ризиків по конкретному об’єкту страхування. Обмеження страхування. Не підлягають відшкодуванню непрямі збитки викликані страховим випадком, а саме: штрафи, пені, інші стягнення, упущена вигода, втрата прибутку, втрати внаслідок інфляції, зміни в курсах валют, простій, моральна шкода, інші непрямі збитки). |
9 |
Територія та строк дії договору страхування |
Територія дії Договору - Україна, крім територій активних бойових дій, тимчасово окупованих територій, для яких на дату настання страхового випадку не встановлено дату завершення бойових дій або тимчасової окупації, згідно з переліком, встановленим наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 06 грудня 2022 року № 1364 «Деякі питання формування переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих російською федерацією». Дата початку та дата закінчення строку дії Договору зазначається в Договорі. Договір набуває чинності з 00-00 годин дати початку строку дії, але не раніше дня, наступного за днем сплати Страхувальником страхової премії (першої частки) за Договором у повному обсязі. Договір припиняє свою дію з 24 годин 59 хвилин дати, що зазначена в Договорі, як дата закінчення строку дії Договору, а також у разі здійснення виплати страхового відшкодування, з наступного дня від дати настання страхового випадку. |
10 |
Розмір страхової суми (ліміту відповідальності) |
Страхова сума встановлюється за угодою сторін. Мінімальна страхова сума - 1 500грн. Максимальна страхова сума - 3 000 грн. |
11 |
Франшиза |
Не передбачається |
12 |
Розмір страхової премії / страхового тарифу |
Страхова премія визначається від 15,00грн. до 600,00 грн. Мінімальний страховий тариф: 1%; Максимальний страховий тариф: 20% |
13 |
Порядок та строки сплати страхової премії |
Страхова премія за договором сплачується одноразово (одним платежем), безготівково за реквізитами: IBAN: UA713052990000026509006800720, код за ЄДРПОУ20602681 або за реквізитами які надані Страховиком чи його представником при укладанні Договору. |
14 |
Обов’язки сторін |
1. Страхувальник має право: 1.1. ознайомитися з умовами Договору страхування, Загальними умовами, та отримувати від Страховика або страхового посередника будь-яку вичерпну інформацію, що стосується умов відповідного Договору; 1.2. призначати Вигодонабувача, а також змінювати його до настання страхового випадку; 1.3. отримувати страхову виплату при настанні страхового випадку в межах страхової суми, з врахуванням умов, які зазначені у Договорі; 1.4. ініціювати внесення змін до Договору; 1.5. отримати дублікат Договору в разі його втрати, при цьому, з моменту видачі дублікату, втрачений примірник Договору є недійсним; 1.6. достроково припинити дію Договору в порядку, передбаченому Договором; 1.7. протягом 30 календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від такого договору без пояснення причин, в порядку зазначеному в Розділі 6 Загальних умов; 1.8. вимагати від Страховика дотримання конфіденційності щодо будь-якої інформації стосовно умов Договору; 1.9. на отримання інформації щодо врегулювання страхового випадку; 1.10. залучити за власний рахунок незалежного експерта для розслідування обставин страхового випадку; 1.11. на звернення з заявами, пропозиціями, скаргами; 1.12. оскаржити в порядку, передбаченому законодавством, відмову Страховика у страховій виплаті або розмір страхової виплати. 2. Страхувальник зобов’язаний: 2.1. сплачувати страхову премію у порядку та строки, встановлені Договором; 2.2. при укладанні Договору повідомити Страховику про наявність на законних підставах або на підставі інших правовідносин страхового інтересу щодо застрахованого Майна, у тому числі у Вигодонабувача; 2.3. при укладенні Договору повідомити Страховика про інші чинні договори страхування щодо об’єкта страхування; 2.4. вживати заходів щодо запобігання та зменшення розміру збитків, завданих внаслідок настання події, що має ознаки страхового випадку; 2.5. дотримуватись інструкцій по зберіганню, експлуатації та обслуговуванню застрахованого Майна, використовувати це Майно тільки за призначенням, а також виконувати рекомендації компетентних органів і представників Страховика для запобігання виникненню збитків і пошкоджень; 2.6. ставитись до застрахованого Майна так, ніби воно не є застрахованим; 2.7. дотримуватись конфіденційності у взаємовідносинах зі Страховиком, не допускати передачі інформації, що є комерційною таємницею, стороннім особам; 2.8. у разі настання події, що має ознаки страхового випадку, діяти згідно Розділу 7 Загальних умов; 2.9. не перешкоджати Страховику (представникам Страховика) у визначенні обставин виникнення, характеру та розміру збитків; 2.10. протягом 2 (двох) робочих днів, якщо інше не передбачено Договором страхування, як тільки Страхувальнику стане відомо, письмово повідомити Страховика про те, що викрадене Майно було знайдено чи повернуто Страхувальнику/Вигодонабувачу; 2.11. повернути Страховику отриману страхову виплату протягом 10-х робочих днів з дня отримання вимоги від Страховика у разі, якщо стало відомо, що Страхувальник не мав права на отримання такої страхової виплати або у разі отримання такого відшкодування збитків від винної особи/іншого Страховика; 2.12. вживати заходів щодо забезпечення Страховику можливості скористатися правом вимоги до особи, винної у заподіянні збитків, надавати Страховику всі необхідні документи та повідомляти інформацію, необхідну для реалізації Страховиком права вимоги до винних осіб, що спричинили настання страхового випадку. 3. Страховик має право: 3.1. при укладанні Договору вимагати від Страхувальника всі необхідні відомості та документи для оцінки ступеня страхового ризику; 3.2. здійснювати огляд Майна Страхувальника в період дії Договору, в тому числі в період врегулювання страхового випадку; 3.3. самостійно з’ясовувати причини, обставини страхового випадку і розмір збитків, направляти запити до компетентних органів із метою отримання відповідних висновків, призначати або уповноважувати осіб (експертів) для визначення причин, обставин та розміру збитків; 3.4. вимагати від Страхувальника здійснення превентивних (попереджувальних) заходів з метою зниження ступеня ризику; 3.5. брати участь у збереженні і рятуванні Майна, а також давати інструкції, спрямовані на зменшення збитку; 3.6. відкласти рішення щодо страхової виплати або відмови у виплаті на умовах, визначених цими Загальними умовами та Договором; 3.7. після здійснення страхової виплати пред’являти право вимоги відшкодування збитків до осіб, що винні в настанні страхового випадку; 3.8. достроково припинити дію Договору в порядку, передбаченому Розділом 5 Загальних умов та Договором; 3.9. вносити зміни в умови Договору в порядку, передбаченому Розділом 5 Загальних умов та Договором. 4. Страховик зобов'язаний: 4.1. ознайомити Страхувальника з Загальними умовами та Договором страхування; 4.2. упродовж 2 (двох) робочих днів після отримання повідомлення Страхувальника про настання страхового випадку вжити заходів щодо оформлення всіх необхідних документів для своєчасного здійснення страхової виплати Страхувальнику; 4.3. у разі настання страхового випадку здійснити страхову виплату у передбачений Договором строк; 4.4. у разі настання страхового випадку відшкодувати витрати, понесені Страхувальником для запобігання настанню страхового випадку та зменшення наслідків страхового випадку; 4.5. у разі прийняття рішення про відмову у страховій виплаті письмово повідомити про це Страхувальника, Вигодонабувача згідно з Розділом 9 Загальних умов; 4.6. забезпечувати збереження інформації, що становить таємницю страхування, з урахуванням вимог чинного законодавства; 4.7. видати Страхувальнику дублікат Договору страхування у разі втрати оригіналу. Після видачі дублікату втрачений примірник вважається недійсним. 5. Страхувальник та Страховик мають інші права і обов’язки, передбачені Договором страхування. 6. У випадку невиконання або неналежного виконання умов Договору Страховик та Страхувальник несуть відповідальність: 6.1. Страховикнесе майнову відповідальність за несвоєчасне здійснення страхової виплати з вини Страховика шляхом сплати Страхувальнику пені в розмірі 0,01% від суми несвоєчасно здійсненої страхової виплати за кожен робочий день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент прострочення, якщо інший розмір не зазначений в Договорі. 6.2. Страхувальник несе майнову відповідальність за несвоєчасне виконання грошового зобов'язання шляхом сплати Страховику пені в розмірі 0,01% від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожний день прострочення виконання грошового зобов'язання, але не більше ніж подвійна облікова ставка Національного банку України, що діяла в період, за який нараховується пеня, якщо інший розмір не зазначений в Договорі. 7. Сторони (Страховик та Страхувальник) звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за Договором страхування у разі виникнення обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин) та їх наслідків, які не існували під час укладання Договору страхування та виникли поза волею Сторін. Під форс-мажорними обставинами розуміють, але якими не обмежуються: стихійні лиха, природні катастрофи, пожежі, повені, вибухи або землетруси, дії органів влади, війни, воєнні дії, в тому числі без проголошення війни. Єдиним належним та достатнім документом, що підтверджує настання форс-мажорних обставин в цілому, а також, що мали місце на території проведення антитерористичної операції та/або на тимчасово окупованих територіях України та/або у зонах безпеки, прилеглих до району бойових дій, під час проведення комплексу заходів військового та організаційно-правового характеру, спрямованих на забезпечення національної безпеки та оборони, стримування і відсічі російської збройної агресії, як підстави для звільнення від відповідальності за невиконання (неналежного виконання) зобов'язань, є сертифікат Торгово-промислової палати України. 8. Страховик звільняється від відповідальності, страхова виплата не проводиться та надання будь-якої вигоди за цим Договором не здійснюється, якщо це буде порушенням постанов, резолюцій Організації Об’єднаних Націй або торгівельних або економічних санкцій, законів або постанов Європейського Союзу, Сполученого Королівства або Сполучених Штатів Америки, що забороняє Страховику або перестраховику за договором перестрахування, згідно з яким перестраховано Договір, здійснювати страхування або перестрахування або сплачувати страхову виплату за Договором або за договором перестрахування. |
15 |
Підстави та порядок припинення дії договору страхування |
1. Дія Договору припиняється та Договір втрачає чинність за згодою сторін, а також у разі: 1.1. закінчення строку дії Договору; 1.2. виконання Страховиком зобов’язань перед Страхувальником у повному обсязі; 1.3. несплати Страхувальником страхової премії у встановлений договором строк; 1.4. смерті Страхувальника – фізичної особи; 1.5. ліквідації Страховика у порядку, встановленому законодавством України; 1.6. набрання законної сили рішенням суду про визнання Договору недійсним; 1.7. виплати страхового відшкодування, з наступного дня від дати настання страхового випадку; 1.8. в інших випадках, передбачених законодавством України та Договором. 2. Про намір достроково припинити дію договору страхування будь-яка сторона зобов’язана повідомити іншу сторону не пізніше, як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору страхування, якщо інше не передбачено договором страхування. Страховик має право достроково припинити договір страхування без згоди Страхувальника, який виконує всі умови договору страхування. 3. Страховик повертає у разі дострокового припинення договору страхування частину сплаченої страхової премії за період, що залишився до закінчення строку дії договору страхування, з вирахуванням за цей період витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору страхування, та фактичних страхових виплат, що були здійснені за страховими випадками, що сталися протягом строку дії договору страхування: 3.1. Страхувальнику, – за таких обставин: - на підставі вимоги Страхувальника, не пов’язаної із порушенням Страховиком умов Договору; - на підставі вимоги Страховика, пов’язаної із порушенням Страхувальником умов Договору; - у разі розірвання договірних відносин на виконання вимог Податкового кодексу України; 3.2. особі, визначеній на підставі законодавства України, – в разі ліквідації Страхувальника -– юридичної особи або смерті Страхувальника – фізичної особи, або фізичної особи-підприємця, крім випадків, передбачених статтею 100 Закону України Про страхування. 4. Страховик повертає Страхувальнику всю суму сплаченої страхової премії у разі дострокового припинення дії договору страхування у випадку: 4.1. вимоги Страхувальника в разі порушення Страховиком умов Договору; 4.2. вимоги Страховика, не пов’язаної із порушенням Страхувальником умов Договору; 4.3. припинення Страховиком діяльності та виконання страхового портфеля; 4.4. набрання законної сили рішенням суду про визнання Договору недійсним. 5. Страхувальник має право протягом 30 календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від такого договору без пояснення причин, крім: 5.1. договорів страхування, строк дії яких становить менше 30 календарних днів; 5.2. випадків, якщо повідомлено про настання події, що має ознаки страхового випадку, за цим договором страхування. Про намір відмовитися від договору страхування страхувальник повідомляє страховика у письмовій (електронній) формі. Страховик зобов’язаний повернути Страхувальнику сплачену страхову премію повністю, за умови, що протягом цього періоду не відбулася подія, що має ознаки страхового випадку. 6. У разі дострокового припинення дії Договору не допускається повернення коштів готівкою, якщо страхові платежі здійснювалися в безготівковій формі. 7. Повернення сплаченої страхової премії або її частини здійснюється Страховиком у строки, визначені Договором. Страховик зобов’язаний повернути страхову премію або її частину не пізніше ніж протягом 10 робочих днів від дати дострокового припинення дії Договору у разі відсутності встановленого в Договорі строку для такого повернення, крім випадків, передбачених законодавством України. 8. Остаточний розрахунок між Страхувальником і Страховиком у разі дострокового припинення дії Договору, за яким залишилися неврегульовані страхові випадки, здійснюється після прийняття Страховиком рішення про визнання випадку страховим та здійснення страхової виплати або прийняття Страховиком рішення про невизнання випадку страховим та/або прийняття Страховиком рішення про відмову в здійсненні страхової виплати. |
16 |
3. Здійснення страхових виплат |
|
17 |
Порядок дій у разі настання події, що має ознаки страхового випадку |
1. Страхувальник негайно, але не пізніше 24 (двадцяти чотирьох) годин, як тільки йому стало відомо, зобов’язаний сповістити Страховика про подію, що має ознаки страхового випадку звернувшись за телефонами, що вказані в Договорі та протягом 3 (трьох) робочих днів надати письмове повідомлення про подію в електронному вигляді на електронну адресу Страховика, з обов’язковим надсиланням паперового оригіналу з власним підписом заявника засобами поштового зв’язку. 2. Страхувальник негайно, протягом 24 (двадцяти чотирьох) годин, сповіщає про випадок, що стався, компетентні органи (залежно від характеру збитку – відомчі, аварійні служби, органи пожежної охорони, аварійні служби газу, органи МВС тощо), вимагає від них оформлення та надання документів щодо встановлення факту, причин та наслідків події, яка сталась. 3. Страхувальник зберігає вид, стан і розташування пошкодженого майна (залишків майна) до їх огляду представником Страховика і не починає будь-яких ремонтних, відновлювальних робіт або робіт з утилізації залишків майна і/або розчищенню території, за винятком випадків, пов'язаних із необхідністю проведення аварійно-рятувальних робіт, виконання наказів і розпоряджень органів державної влади, вживання запобіжних заходів по рятуванню об'єктів застрахованого майна і зменшенню обсягів збитку, які були попередньо узгоджені із Страховиком. Огляд Страховиком (представником Страховика) проводиться протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня письмового повідомлення Страховика про настання події, яка має ознаки страхового випадку. 4. Страхувальник повинен вжити всіх доцільних та можливих заходів для зменшення розміру збитків, по рятуванню та збереженню Майна. 5. Страхувальник забезпечує Страховику (його представникам) можливість проводити розслідування щодо причин, обставин, наслідків події, яка має ознаки страхового випадку, та встановлювати розмір збитку, брати участь у заходах щодо зменшення збитку. 6. Страхувальник надає Страховику всю доступну інформацію і документацію про подію, що має ознаки страхового випадку, її причини і наслідки та характер збитків. 7. Страхувальник, без письмової згоди Страховика, не підписує документи, що стосуються випадку, які тягнуть його (Страхувальника) майнову відповідальність чи унеможливлюють притягнення до відповідальності інших осіб. Така згода або відмова повинна бути надана Страховиком протягом 5 (п'яти) робочих днів після отримання ним повідомлення від Страхувальника. 8. Страхувальник повідомляє Страховика про початок проведення відновлювальних, ремонтних чи інших робіт, які пов’язані зі зміною фактичного стану пошкодженого майна на місці події, яка може бути кваліфікована як страховий випадок, та без письмового дозволу Страховика, який надається після складання Акту огляду Майна, не проводити ніяких робіт щодо відновлення та зміни стану Майна. 9. Страхувальник зобов’язаний подати Страховику протягом 30 календарних днів після настання події, що має ознаки страхового випадку всі необхідні документи для прийняття рішення щодо здійснення страхової виплати. 10. Якщо Страхувальник не мав фізичної можливості своєчасно виконати дії, передбачені п.1.-п.9., він повинен надати Страховику документи, які підтверджують це. |
18 |
Порядок здійснення страхових виплат |
1. Страхове відшкодування здійснюється Страховиком відповідно до Загальних умов, на підставі заявленої вимоги Страхувальника, затвердженого Страховиком страхового акту та всіх необхідних документів, залежно від характеру та обставин страхового випадку. Заявленою вимогою є письмова вимога, у формі заяви про виплату страхового відшкодування, яка містить обґрунтовану вимогу про здійснення страхової виплати (страхового відшкодування) згідно умов Договору, що надійшла Страховику у письмовій формі від належним чином встановленої особи, що має відповідні повноваження на підписання та подання такої заяви. 2. Рішення про виплату або відмову у здійсненні страхового відшкодування приймається Страховиком протягом 5 (п’яти) робочих днів після отримання всіх належних документів, зазначених в Розділі 8 Загальних умов та оформляється страховим актом, що кваліфікує подію як страховий (не страховий) випадок, та в якому зафіксований розмір завданих збитків і сума страхового відшкодування. 3. Якщо Подія визнана страховим випадком, страхове відшкодування здійснюється протягом 2 (двох) робочих днів з дня складання страхового акту, у якому фіксується розмір заподіяних збитків і сума страхового відшкодування, що підлягає виплаті. 4. Рішення про відмову у здійсненні страхового відшкодування повідомляється Страхувальнику письмово з обґрунтуванням причин відмови протягом10 (десяти) робочих днів з дня прийняття такого рішення. 5. Страховик здійснює виплату страхового відшкодування в розміріпідтверджених прямих витрат Страхувальника на переоформлення застрахованого майна. Повний порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат зазначено у Розділі 8 Загальних умов. |
19 |
Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у страховій виплаті |
1. Страховик не відшкодовує збитки від втрати (загибелі) або пошкодженнязастрахованого майна внаслідок: 1.1. Прямого та/або опосередкованого впливу ядерної енергії в будь-якій формі; 1.2. Прямого та/або опосередкованого впливу іонізуючого випромінювання; 1.3. Дії радіоактивних, токсичних, вибухових або інших небезпечних або забруднюючих властивостей будь-якого ядерного реактора або інших ядерних агрегатів, або їхніх ядерних компонентів; 1.4. Військових, мобілізаційних, антитерористичних операцій, бойових дій, заходів або дій будь-якого роду (незалежно від оголошення війни), надзвичайного, воєнного (військового) стану чи іншого особливого стану, що передбачає таким режим діяльності, який тимчасово допускає обмеження в здійсненні конституційних прав і свобод громадян, а також прав юридичних осіб та покладає на них додаткові обов'язки, оголошеного органами влади в країні або на території (у місці) дії Договору страхування; 1.5. Масових заворушень, страйку, локауту або терористичного акту; 1.6. Конфіскації, націоналізації, арешту, реквізиції об’єкту страхування державною (громадянською, військовою) владою або від її імені, або органами громадського чи місцевого самоврядування.
2. Підставою (причиною) для відмови Страховика у здійсненні страхових виплат є: 2.1. навмисні дії Страхувальника або особи, на користь якої укладено договір страхування, спрямовані на настання страхового випадку, крім дій, вчинених у стані крайньої необхідності або необхідної оборони, або випадків, визначених законом чи міжнародними звичаями; 2.2. вчинення Страхувальником або особою, на користь якої укладено договір страхування, умисного кримінального правопорушення, що призвело до настання страхового випадку; 2.3. подання Страхувальником неправдивих відомостей про об’єкт страхування, обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, або про факт настання страхового випадку; 2.4. несвоєчасне повідомлення Страхувальником про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених договором страхування або законодавством, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання страхового випадку або розмір заподіяної шкоди (збитків); 2.5. наявність обставин, які є винятками із страхових випадків та обмеженнями страхування, передбаченими Договором; 2.6. невиконання Страхувальником своїх обов’язків за Договором; 2.7. інші підстави, встановлені Договором або законодавством. |
20 |
4. Інша інформація |
|
21 |
Форма договору страхування |
Договір укладається в письмовій формі з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, встановлених до письмової форми правочину, та оформлюється у паперовій формі або в формі електронного документа, в порядку передбаченому законодавством про електронну комерцію або згідно з вимогами, визначеними Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг». |
22 |
Канал(и) реалізації страхового продукту |
Реалізація страхового продукту здійснюється: працівниками Головного офісу (04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40) працівниками відокремлених структурних підрозділів страховими посередниками відомості, за якими розміщені за посиланням |
23 |
Інша інформація про страховий продукт |
відсутня |
24 |
Посилання на документи, у яких міститься повна інформація про стандартний страховий продукт |
Загальні умови комплексного страхового продукту «Страхування документів» № 517.1 |
Увага! Ми використовуємо cookie-файли на нашому сайті, для того, щоб зробити його зручним для Вас. Залишаючись на сайті, Ви погоджуєтесь з правилами використання cookie-файлів і політикою конфіденційності. Ви також можете самостійно змінити налаштування щодо cookie-файлів у своєму браузері в будь-який час.