№
з/п
|
Вид інформації
|
Інформація для заповнення страховиком
|
1
|
2
|
3
|
1
|
1. Інформація про страховика
|
2
|
Найменування страховика, код за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України
|
Приватне акціонерне товариство
«Українська пожежно-страхова компанія»
код за ЄДРПОУ20602681
|
3
|
Номер і дата видачі ліцензії на здійснення діяльності із страхування
|
Дата видачі 30.04.2024 р.
Відомості про ризики / класи включені до Ліцензії за посиланням
|
4
|
Місцезнаходження страховика
|
04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40
|
5
|
Адреса офіційного вебсайту страховика
|
https://upsk.com.ua
|
6
|
2. Основні умови страхового продукту
|
7
|
Клас страхування та опис страхового продукту
|
Клас страхування 7 «Страхування майна, що перевозиться (включаючи вантаж, багаж (вантажобагаж))»
Об'єкт страхування– будь-які види вантажів, багажу, вантажобагажу у тому числі цінні вантажі, вантажі, що потребують спеціального температурного режиму, поштові відправленнятощо.
|
8
|
Страхові ризики та обмеження страхування
|
Страховий ризик–це певна подія, на випадок якої проводиться страхування і яка має ознаки ймовірності та випадковості настання, а саме:
-
пожежа, заходи з пожежогасіння;
-
вибух;
-
стихійні лиха (природні явища);
-
перекидання або сходу з рейок наземного транспортного засобу, що перевозить Вантаж;
-
зіткнення транспортного засобу з будь-яким стороннім об’єктом чи предметом (включаючи ДТП, та аварію повітряного та залізничного транспорту), за винятком контакту з водою;
-
руйнування / провал мостів, тунелів;
-
будь-яка подія, що сталась під час проведення операцій з розвантаження/вивантаження та/або навантаження/завантаження, та/або в результаті аварії транспортного засобу;
-
викидання за борт транспортного засобу з метою спасіння Вантажу та/або транспортного засобу;
-
посадка судна на мілину, викиду судна на берег, затоплення або перевертання судна;
-
механічне пошкодження Вантажу під час його завантаження або розвантаження;
-
пошкодження судна кригою;
-
здійснення заходів для рятування Вантажу;
-
змивання Вантажу за борт судна;
-
операцій з прийому транспортним засобом палива при умові виконання правил та вимог техніки безпеки;
-
проникнення морської, озерної або річкової води в судно, транспортний засіб, контейнер з Вантажем та/або до місця зберігання Вантажу;
-
падіння за борт транспортного засобу;
-
крадіжка, грабіж, розбій;
-
пропажа транспортного засобу, яким здійснювалось перевезення Вантажу, в тому числі пропажа безвісти разом з Вантажем;
-
падіння (аварія, катастрофа) пілотованого/непілотованого літального апарату чи будь-якого повітряного транспортного засобу, його частин та конструктивних елементів, Вантажу та багажу, що ним перевозиться, а також розлив палива, що знаходиться в баках такого літального апарату;
-
нестачі Вантажу (-ів);
-
будь-якої події, що сталась протягом строку (періоду) дії конкретного (відповідного) Договору.
Договором може бути передбачено включення устраховепокриття Рефрижераторнихризиків. При включенні даного ризику в страхове покриття, за Договором страхування відшкодовуються збитки, що настали внаслідок порушення температурного режиму за умови зупинки/виходу з ладу (поломки) обладнання на термін не менше 24 безперервних годин, якщо інше не передбачено Договором страхування, і за умови, що Вантаж перевозиться на транспортному засобі, обладнаному справними пристроями запису температури Вантажу в дорозі або інший апаратурою для створення, підтримки і контролю заданої температури.
Конкретним Договором може бути визначено, що підлягають відшкодуванню збитки та/або витрати, які настали під час:
-
зберігання Вантажу на складі або в місці зберігання під час очікування навантажування на транспортний засіб (в пункті відправлення) терміном не більше, ніж 60 календарних днів до початку навантажування;
-
зберігання Вантажу на складі або в місці зберігання в пунктах перевантажень та перевалок (Проміжне (складське) зберігання) терміном не більше, ніж 60 календарних днів;
-
зберігання Вантажу на складі або місці зберігання в пункті призначення терміном не більше, ніж 60 календарних днів з моменту доставки та/або вивантаження;
-
зберігання Вантажу в сейфах, камерах схову або інших спеціально відведених для цього місцях, терміном не більше, ніж 60 календарних днів.
|
9
|
Територія тастрок дії договору страхування
|
Територія дії договору– Україна, крім населених пунктів територіальних громад України, включених до пункту 2 розділу I "Території активних бойових дій" та розділу II "Тимчасово окуповані Російською Федерацією території України" Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року N 309, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2022 року за N 1668/39004 (зі змінами), за умови, що стосовно відповідного населеного пункту не визначено дати завершення бойових дій/дати завершення тимчасової окупації.
Дія Договору поширюється у напрямку або в межах маршруту транспортування Вантажу, зазначених в Договорі, за виключенням загальновизнаних територій воєнних або збройних конфліктів, надзвичайних станів.
Договором страхування може бути передбачено обмеження щодо певних маршрутів перевезення або щодо строку знаходження Вантажу на певних територіях, або щодо виключення певних ризиків на таких територіях (маршрутах).
Строк дії Договору.
Договір може бути укладений на строк:
-
одиничного (разового) перевезення;
-
перевезення всього обсягу вантажів згідно з контрактом або договором постачання;
-
перевезення певного обсягу вантажів протягом визначеного строку.
|
10
|
Розмір страхової суми (ліміту відповідальності)
|
Страхова сума визначається за згодою сторін Договору у межах дійсної вартості Вантажу на дату укладання, якщо інше не передбачено Договором.
Страхова сума може бути встановлена по окремому страховому випадку, групі страхових випадків, Договору в цілому, на одну відправку Вантажу, на один Транспортний засіб, на якому перевозиться Вантаж тощо.
Дійсна вартість визначається як вартість Вантажу за ціною виробника та/або постачальника, зазначена в договорі, контракті, товарно-транспортній накладній, інвойсі, інших товаро-супровідних документах або в інших документах, що підтверджують його вартість.
При міжнародних поставках вантажів за зовнішньоторговельним контрактом, укладеним на умовах INCOTERMS, страхова сума може бути встановлена в розмірі, відмінному від контрактної (дійсної) вартості вантажу відповідно до умов договору купівлі-продажу або іншого документу, що його замінює.
|
11
|
Франшиза
|
Безумовна франшиза – це франшиза, при якій Страховик вираховує розмір франшизи при здійсненні страхової виплати за кожним страховим випадком.
Мінімальний розмір франшизи за всіма ризиками складає 0% від страхової суми.
Максимальний розмір франшизи за всіма ризиками – 20%.
|
12
|
Розмір страхової премії / страхового тарифу
|
Мінімальний розмір страхового тарифу за всіма ризиками складає 0,1% від страхової суми.
Максимальний розмір страхового тарифу за всіма ризиками складає 10%.
|
13
|
Порядок та строки сплати страхової премії
|
Страхова премія сплачується в порядку та в строки, що визначені Договором, шляхом безготівкового перерахування на поточний рахунок Страховика чи страхового посередника.
Страхувальник-резидент України сплачує страхову премію виключно у національній валюті України. Страхувальник-нерезидент має право сплачувати страхову премію іноземною вільно конвертованою валютою або національною валютою України, якщо інше не передбачено законодавством України.
|
14
|
Обов’язки сторін
|
Страховик зобов'язаний:
-
у разі настання страхового випадку здійснити страхову виплату у передбачений договором або законом строк;
-
у разі настання страхового випадку відшкодувати витрати, понесені Страхувальником для запобігання настанню страхового випадку та зменшення наслідків страхового випадку, якщо це передбачено умовами Договору;
-
у разі прийняття рішення про відмову у страховій виплаті повідомити Страхувальника у термін передбачений Договором з обґрунтуванням причин відмови;
-
забезпечувати збереження інформації, що становить таємницю страхування, з урахуванням вимог чинного законодавства.
-
забезпечити отримання документів, необхідних для прийняття рішення щодо страхової виплати, у випадку, якщо отримання таких документів покладено на Страховика згідно з Договором.
Страхувальник зобов’язаний:
-
сплачувати страхову премію у порядку та строки, встановлені Договором;
-
при укладенні Договору надати Страховику інформацію про всі відомі йому обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, та надалі інформувати його про будь-які зміни страхового ризику, а також про затримку у відправленні вантажу, про відхилення транспортного засобу від зазначеного маршруту прямування, зміну пункту перевантаження, розвантаження або призначення вантажу, перевантаження на інший транспортний засіб тощо. Страхувальник зобов’язаний негайно, але не пізніше ніж протягом 2 (двох) робочих днів, як тільки йому стане або повинно було стати відомо про зміну ступеню ризику, повідомити про це Страховика у письмовій формі. Страхувальник не має права розпочинати або виконувати будь-які дії, що змінюють ступінь ризику без узгодження таких дій зі Страховиком;
-
інформувати Страховика про настання події, що має ознаки страхового випадку, у порядку та строки, визначені Договором;
-
при настанні події, що має ознаки страхового випадку діяти відповідно до умов зазначених у розділі 7 ЗагальнихУмов;
-
забезпечити перевезення Вантажу із застосуванням всіх норм і правил здійснення відповідних перевезень, та не допускати дій або бездіяльності по відношенню до факторів, виникнення яких має вплив на ступінь страхового ризику;
-
повернути Страховику отриману страхову виплату протягом 10-х робочих днів з дня отримання вимоги від Страховика у разі, якщо стало відомо, що Страхувальник не мав права на отримання такої страхової виплати або у разі отримання такого відшкодування збитків від винної особи/іншого Страховика;
-
після отримання страхової виплати в розмірі повної вартості Вантажу чи будь-якої його частини, на вимогу Страховика передати право власності на пошкоджений Вантаж чи пошкоджену частину Вантажу після того, як Страховик здійснить страхову виплату у розмірі страхової суми (з вирахуваннямбезумовної франшизи) за весь або частину Вантажу, відповідно до цього Договору;
-
вживати заходів щодо забезпечення Страховику можливості скористатися правом вимоги до особи, винної у заподіянні збитків, надавати Страховику всі необхідні документи та повідомляти інформацію, необхідну для реалізації Страховиком права вимоги до винних осіб, що спричинили настання страхового випадку;
-
сприяти Страховику в отриманні документів, необхідних для визнання події страховим випадком та здійснення страхової виплати, та на вимогу Страховика надавати письмові пояснення щодо обставин настання страхового випадку.
|
15
|
Підстави та порядок припинення дії договору страхування
|
Дія договору припиняється за взаємною згодою сторін, а також у разі:
-
закінчення строку дії договору страхування;
-
виконання страховиком зобов’язань перед Страхувальником у повному обсязі;
-
ліквідації Страхувальника –юридичної особи або смерті Страхувальника – фізичної особи – підприємця (крім випадків, передбачених статтею 100 Закону України «Про страхування»);
-
ліквідації Страховика у порядку, встановленому законом України;
-
набрання законної сили рішенням суду про визнання договору страхування недійсним;
-
в інших випадках, передбачених законодавством України.
Про намір достроково припинити дію Договору будь-яка сторона зобов’язана повідомити іншу сторону не пізніше, як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору. Страховик має право достроково припинити договір без згоди страхувальника, який виконує всі умови договору страхування.
Страховик повертає у разі дострокового припинення договору страхування частину сплаченого страхового платежу за період, що залишився до закінчення строку дії договору страхування, з вирахуванням за цей період витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням договору страхування (70%), та фактичних страхових виплат, що були здійснені за страховими випадками, що сталися протягом строку дії договору страхування у випадках: вимоги Страхувальника, не пов’язаної із порушенням Страховиком умов Договору; вимоги Страховика, пов’язаної із порушенням Страхувальником умов Договору; у разі розірвання договірних відносин на виконання вимог статті 393Податкового кодексу України; в разі ліквідації Страхувальника – юридичної особи або смерті Страхувальника – фізичної особи-підприємця.
Страховик повертаєстрахувальнику повністю сплаченуним страхову премію за період страхування, в якому здійснюється дострокове припинення дії договору, у випадку: вимоги Страхувальника в разі порушення Страховиком умов договору; вимоги Страховика, не пов’язаної із порушенням Страхувальником умов договору; припинення Страховиком діяльності та виконання страхового портфеля; набрання законної сили рішенням суду про визнання договору недійсним.
Страховик зобов’язаний повернути страхову премію або її частину не пізніше, ніж протягом 10 робочих дніввід дати дострокового припинення дії договору.
Остаточний розрахунок між Страхувальником і Страховиком у разі дострокового припинення дії договору, за яким залишилися неврегульовані страхові випадки, здійснюється після прийняття Страховиком рішення про визнання випадку страховим та здійснення страхової виплати або прийняття Страховиком рішення про невизнання випадку страховим та/або прийняття Страховиком рішення про відмову в здійсненні страхової виплати.
Страхувальник має правопротягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня укладення договору відмовитисявід договору без пояснення причин, крім випадку, якщо за таким договором повідомлено про настання події, що має ознаки страхового випадку.
|
16
|
3. Здійснення страхових виплат
|
17
|
Порядок дій у разі настання події, що має ознаки страхового випадку
|
При настанні страхового випадкуабо події(й), що має ознаки страхового випадкуСтрахувальник зобов’язаний:
-
негайно, як тільки про це стане відомо, але у будь-якому випадку не пізніше, ніж 2 (два) календарні дні з моменту, коли він дізнався або повинен був дізнатися про настання Страхового випадку (або обставин, які мають ознаки Страхового випадку), повідомити про це Страховика або його представника за телефонами 0-800-507-050, та надати письмове повідомлення про страховий випадок (за встановленою Страховиком формою) Страховику, шляхом відправлення його поштою, кур’єром, електронною поштою (у вигляді сканованої копії) тощо, не пізніше ніж через 3 (три) робочі дні з дати, коли Страхувальник дізнався або повинен був дізнатися про настання страхового випадку (або обставин, які мають ознаки страхового випадку);
ПРИМІТКА. Таке повідомлення повинно містити достовірні відомості щодо причин, обставин, місця настання, наслідків події (обставин), розміру очікуваних збитків та переліку пошкодженого або втраченого Вантажу, місцезнаходження Вантажу, номеру Договору.
-
вжити всі можливі та розумні заходи для запобігання або зменшення шкоди та рятування Вантажу;
-
надати Страховику або його представникам можливість проводити огляд та обстеження пошкодженого Вантажу та місця події, розслідування стосовно причин настання Страхового випадку та розміру збитку, приймати участь у заходах для зменшення розміру збитку та рятуванню застрахованого Вантажу;
-
вжити заходів щодо документального оформлення обставин, які можуть бути підставою для матеріальної відповідальності перевізника/експедитора або зберігача Вантажу та належать документальному оформленню відповідно до законодавства (зробити відповідну відмітку в транспортній накладній або коносаменті; звернутись з вимогою про складання та отримати комерційний акт; вимагати складення та отримати акт загальної форми, акт про недостачу Вантажу, акт про пошкодження Вантажу, акт про пошкодження контейнера, акт про пошкодження пломб та ін.). У випадку відмови або ухилення уповноважених осіб від належного документального оформлення таких обставин Страхувальник повинен зберегти письмові докази звернення з вимогою про документальне оформлення таких обставин та оформити зазначені обставини за участю третіх осіб (представників торгово-промислової палати, сюрвейєрськоїорганізації, тощо);
-
зберегти пошкоджений Вантаж у тому вигляді, в якому він опинився після страхового випадку до огляду його Страховиком або його представниками. Страхувальник має право змінювати картину збитку тільки тоді, коли це зумовлено вимогами безпеки, зменшенням розміру шкоди, за згодою Страховика або по закінченню 5 (п’яти) календарних днів після повідомлення Страховика про настання страхового випадку. Страхувальник повинен зберегти всі пошкоджені чи замінені замки і пломби для надання їх для огляду експертом чи представником Страховика;
-
негайно сповістити про те, що трапилось, в компетентні органи та отримати документ, який засвідчує факт, причини та наслідки настання такої події (пожежі, дорожньо-транспортної пригоди, стихійного лиха, крадіжки, розбою, грабежу, неприбуття судна в порт призначення тощо);
-
надати всі необхідні документи та виконати всі необхідні дії для передачі Страховику права вимоги відшкодування завданих збитків до особи, винної у заподіянні таких збитків;
-
якщо Страхувальнику стане відоме місцезнаходження Вантажу втраченого внаслідок викрадення або незаконного заволодіння транспортним засобом, яким він перевозився, Страхувальник зобов'язаний негайно сповістити про це Страховика.
Якщо Страхувальник не виконає будь-який з вищезазначених обов’язків, Страховик має право відмовити у виплаті Страхового відшкодування або зменшити його розмір.
Страховик та його представники мають право брати участь у рятуванні та збереженні застрахованого Вантажу, вживаючи та вказуючи необхідні для цього заходи. Однак, такі дії Страховика або його представників не можуть розглядатись як визнання його зобов’язання виплачувати Страхове відшкодування. Якщо Страхувальник перешкоджає цьому, Страхове відшкодування зменшується настільки, наскільки це призвело до збільшення збитку.
Якщо інше не передбачено Договором страхування, всі витрати по рятуванню та збереженню Вантажу, а також по попередженню подальших його пошкоджень здійснюються Страхувальником. Витрати, які згідно з умовами страхування підлягають відшкодуванню, сплачуються Страховиком при страховій виплаті.
|
18
|
Порядок здійснення страхових виплат
|
При настанні страхового випадку відповідно до умов Договору страхування Страховик відшкодовує в межах страхової суми, зазначеної в Договорі:
-
збитки, яких зазнав Страхувальник (Вигодонабувач) внаслідок втрати або пошкодження застрахованого Вантажу.
-
якщо Страховиком повинні бути відшкодовані збитки, витрати і внески по Загальній аварії: сума страхової виплати дорівнює сумі, яку необхідно відшкодувати згідно з диспашою(обґрунтованим документами розрахунком)у розмірі здійснених витрат та внесків Страхувальника (Вигодонабувача) у обсягах, в яких вони були розподілені (нараховані);
-
якщо в страхову суму були включені витрати на перевезення, зберігання, фрахт, митні витрати, комісії та інші елементи вартості Вантажу, в суму страхової виплати включається така частина цих витрат, що пропорційноприпадає на суму збитку;
-
всі необхідні, доцільно вчинені витрати, що виникли внаслідок виконання Страхувальником (Вигодонабувачем) заходів щодо рятування Вантажу і на попередження чи зменшення розміру заподіяних збитків, за умови, що такі витрати підтверджені документально. Договором може бути передбачено обмеження, щодо максимального розміру таких витрат, що покриваються за Договором.
Договором страхування може бути передбачено відшкодування витрат, здійснених на перевантаження, складування та подальше перевезення Вантажу після страхового випадку.
Страховик приймає обґрунтоване рішення про страхову виплату або відмову у виплаті після одержання всіх документів, необхідних для підтвердження факту настання страхового випадку, встановлення причин, обставин настання страхового випадку та визначення розміру збитків, у строк 10 (десяти) робочих днів з дати отримання останнього документу згідно з пунктом 8.1. ЗагальнихУмов.
Якщо документів, наданих Страхувальником (Вигодонабувачем) відповідно до пункту 8.1. Загальних Умов, недостатньо для прийняття рішення про страхову виплату (складання Страхового акту), Страховик може додатково подовжити термін прийняття такого рішення на строк:
-
до 60 (шістдесяти) робочих днів - при необхідності додаткового з'ясування Страховиком обставин і причин випадку та розміру заподіяного збитку з метою отримання відповідних довідок, постанов, актів компетентних органів (органів внутрішніх справ, пожежної охорони, аварійно-технічної, аварійно-рятувальної, гідрометеорологічної служб, комісії з надзвичайних ситуацій при місцевій адміністрації тощо), висновків (актів) незалежної експертизи (вибір експертної установи обов’язково погоджується із Страховиком).
Кожна із Сторін Договору має право на проведення незалежної експертизи. Експертиза проводиться за рахунок Сторони, що ініціює її проведення, при цьому у будь-якому випадку, вибір експертної установи обов’язково погоджується зі Страховиком;
-
до закінчення досудового розслідування, якщо компетентними органами порушено кримінальне провадження проти Страхувальника (його працівників, посадових осіб) і ведеться розслідування обставин, що призвели до збитку.
Про подовження терміну прийняття рішення про страхову виплату Страховик письмово повідомляє Страхувальника та Вигодонабувачапротягом 10 (десяти) робочих днів після отримання від Страхувальника (Вигодонабувача) документів, передбачених пунктом 8.1. ЗагальнихУмов.
У разі прийняття рішення про відмову у страховій виплаті, Страховик письмово повідомляє про це Страхувальника з обґрунтуванням причин відмови протягом 10 (десяти) робочих днів з дати прийняття такого рішення.
Страхова виплата здійснюється Страховиком протягом 15(п’ятнадцяти) календарних днів з дати прийняття рішення про виплату (складання Страхового акту) шляхом безготівкового перерахування на рахунок Вигодонабувачата/або на рахунок Страхувальника.
|
19
|
Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у страховій виплаті
|
Страховик не відшкодовує збитки від втрати (загибелі) або пошкодження застрахованого Вантажу внаслідок:
-
прямого та/або опосередкованого впливу ядерної енергії в будь-якій формі;
-
прямого та/або опосередкованого впливу іонізуючого випромінювання;
-
дії радіоактивних, токсичних, вибухових або інших небезпечних або забруднюючих властивостей будь-якого ядерного реактора або інших ядерних агрегатів, або їхніх ядерних компонентів;
-
військових, мобілізаційних, антитерористичних операцій, бойових дій, заходів або дій будь-якого роду (незалежно від оголошення війни), надзвичайного, воєнного (військового) стану чи іншого особливого стану, що передбачає таким режим діяльності, який тимчасово допускає обмеження в здійсненні конституційних прав і свобод громадян, а також прав юридичних осіб та покладає на них додаткові обов'язки, оголошеного органами влади в країні або на території (у місці) дії Договору;
-
масові заворушення, страйку, локауту або терористичного акту;
-
конфіскації, націоналізації, арешту, реквізиції предмету страхування державною (громадянською, військовою) владою або від її імені, або органами громадського чи місцевого самоврядування;
-
дії шкідників та тварин, в тому числі птахів, гризунів, комах, паразитів, цвілі, плісняви, грибка, спор, мікроорганізмів;
-
постійної, регулярної, тривалої дії газів, газоподібних речовин, парів, рідин, кислот, хімічних сумішей;
-
вибуху динаміту, пластикової вибухівки або інших вибухових речовин;
-
пошкодження застрахованого вантажу водою, якщо воно не викликано безпосередньо одним із стихійних явищ;
-
пошкодження, заподіяні водяною парою, конденсатом, відпріванням т.п.;
-
випадіння застрахованого вантажу зі стропів (такелаж);
-
дефектів і недоліків застрахованого вантажу, що були відомі Страхувальнику до настання страхового випадку, але про які не було повідомлено Страховику.
До страхових випадків не відносяться та страхова виплата не здійснюється за збитками, що сталися внаслідок:
-
дій та бездіяльності, а також навмисних дій, грубої необережності та порушення Страхувальником та/або Вигодонабувачем, їх працівниками або їх представниками виконання та дотримання правил дорожнього руху, правил перевезення вантажів, діючих на відповідному виді транспорту, правил вантажно-розвантажувальних робіт, правил кріплення вантажів, правил приймання та видачі вантажів, інших норм (правил), обов’язкових при перевезенні (транспортуванні) застрахованих Вантажів між пунктами відправлення та призначення, що призвели до настання страхового випадку з застрахованим вантажем;
-
недостатності, непридатності та невідповідності пакування (упаковки Вантажу), а також невірного закріплення Вантажу (неправильного, невідповідного закріплення Вантажу, та/або з порушенням відповідних державних та міжнародних транспортних правил, норм та стандартів кріплення Вантажів) в транспортному засобі (будь-то в контейнері, на автотранспортній та залізничній платформі, в вагоні, на палубі, в трюмі, на борту, тощо), та невірного (неправильного, невідповідного) маркування Вантажу, що не відповідає загальноприйнятим технічним умовам, правилам, нормам та стандартам щодо типу (виду) перевезення (транспортування) відповідного Вантажу, що призвели до настання страхового випадку;
-
внутрішніх та особливих властивостей Вантажу, дії природних причин (природних факторів), в тому числі: трюмного повітря (закупорювання), коливань (перепадів) температури, корозії, гниття, бродіння, плісняви, іржі, набуття запахів, подряпин, сколів (відколювань), рубцювань, вигоряння та відшарування фарби, лакового покриття та емалі, в тому числі самозаймання, що призвели до настання страхового випадку з застрахованим вантажем;
-
поломки рефрижераторних машин (рефрижераторного обладнання), та/або холодильних (морозильних) установок (обладнання) та пристроїв (для Вантажів, які при транспортуванні та/або зберіганні потребують особливих температурних умов та відповідного режиму зберігання), якщо це не є наслідком аварії транспортного засобу під час перевезення (транспортування) Вантажів;
-
навантаження та/або перевезення, зберігання застрахованого вантажу поряд з вантажем з вибухо- та/або пожежонебезпечними речовинами та предметами, які належать Страхувальнику (Вигодонабувачу), або іншій особі, яка має інтерес до застрахованого вантажу, їх працівниками або іншими особами, що діяли за їхнім дорученням (усним чи письмовим) або з їхнього відома;
-
затримки у доставці Вантажу та падіння цін, навіть якщо така затримка викликана Страховим випадком (окрім тих випадків, коли за умовами страхування такі збитки підлягають відшкодуванню в порядку Загальної аварії);
-
неплатоспроможності чи невиконання обов’язків (в тому числі фінансових) власниками, керуючими, фрахтуючимичи операторами транспортних засобів;
-
неморехідностісудна, непридатності транспортного засобу чи контейнеру для безпечного перевезення Вантажу до місця призначення, якщо Страхувальник чи його представники знали та/або повинні були знати про це до початку перевезення та/або завантаження Вантажу;
-
нестачі Вантажу при цілісності Упаковки;
-
часткова або повна втрата Вантажу при відсутності ознак пошкодження пломб, замків, запірно– пломбувальнихпристроїв або інших засобів захисту від незаконного проникнення у вантажний відсік / контейнер, транспортний засіб;
-
здачі Вантажу до перевезення без зазначення його особливих (спеціальних) властивостей, які потребують особливих (спеціальних) умов або запобіжних засобів для забезпечення збереження Вантажу при перевезенні (транспортуванні) або зберіганні, та/або при вантажно-розвантажувальних роботах;
-
неправильного (невірного/помилкового), несвоєчасного чи неповного оформлення перевізних (транспортних) документів Страхувальником (Вигодонабувачем), іншою особою, що має інтерес до Вантажу, на користь якої укладено відповідний Договір, їх працівниками або іншими особами, що діяли за їх дорученням (усним чи письмовим) або з їх відома, вантажовідправником та (або) їх представниками;
-
втрати Вантажу в результаті його видачі особі, яка не була уповноважена на одержання Вантажу або втратаВантажу внаслідок шахрайських дій, які кваліфіковані як шахрайство у досудовому порядку, незалежно від того, ухвалено вирок у кримінальній справі чи ні;
-
стихійного лиха (стихійного явища), якщо до укладання відповідного Договору та/або до дати початку перевезення Вантажу, територія страхування по маршруту перевезення (по маршруту транспортування) офіційно була оголошена зоною стихійного лиха.
Не підлягають відшкодуванню:
-
нормативні, для застрахованого вантажу та для його звичайного транспортування (перевезення), способи природного збитку (норми природної втрати/норми природного зменшення), в тому числі витік або просочування, природна зміна маси (ваги) та/або обсягу (об’єму) Вантажу, а також звичайної фізичної потертості Вантажу, та/або результат тертя об перегородки (перебірки) та інші супутні вантажі, стінки та інші конструктивні елементи, або інші предмети транспортного засобу, тощо
-
нестача Вантажу та/або частини Вантажу при непошкодженому транспортному засобі перевізника, при цілісній упаковці (пакуванні) з непошкодженими цілими пломбами, цілими (непошкодженими) запірно-пломбувальнимипристроями (ЗПП), і замками відправника чи без пломб, при перевезенні (транспортуванні) будь-якими видами (типами) транспорту;
-
будь-які збитки, що завдані Вантажу під час Проміжного складського зберігання, якщо Договором не передбачено страхування Вантажу під час Проміжного (складського) зберігання;
-
втрати фрахту або зобов’язань по сплаті фрахту при відмові фрахтувальника від договору перевезення;
-
зникнення автомобільного транспортного засобу безвісти з Вантажем, навіть якщо автомобільний транспортний засіб буде знайдено. В межах та для цілей цього виключення, під зникненням автомобільного транспортного засобу слід розуміти неприбуття автомобільного транспортного засобу, в який було завантажено Вантаж, у пункт призначення через 30 днів з дати його завантаження в пункті відправлення;
-
будь-який збиток завданий Вантажу, який було вивезено/ввезено з/на територію України без наявності належним чином оформлених документів в митних органах тощо;
-
штрафи, пені, інші стягнення, упущена вигода,втрата прибутку, втрати внаслідок інфляції, зміни в курсах валют, простій, витрати на банківське обслуговування, шкода, завдана навколишньому середовищу, життю, здоров’ю, майну третіх осіб, моральна шкода, тощо.
Підстави відмови у страховій виплаті:
-
навмисні дії Страхувальника або особи, на користь якої укладено Договір, спрямовані на настання страхового випадку, крім дій, вчинених у стані крайньої необхідності або необхідної оборони, або випадків, визначених законом чи міжнародними звичаями;
-
вчинення Страхувальником або особою, на користь якої укладено Договір, умисного кримінального правопорушення, що призвело до настання страхового випадку;
-
подання Страхувальником неправдивих відомостей про об’єкт страхування, обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику або про факт настання страхового випадку;
-
одержання Страхувальником повного відшкодування збитків від особи, яка їх заподіяла. Якщо збиток відшкодований частково, страхова виплата здійснюється з вирахуванням суми, отриманої від зазначеної особи як відшкодування збитків;
-
несвоєчасне повідомлення Страхувальником (особою, визначеною у Договорі або законодавством) про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених Договором або законодавством, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання страхового випадку або розмір заподіяної шкоди (збитків);
-
наявність обставин, які є винятками із страхових випадків та обмеженнями страхування, передбаченими Договором;
-
наявність інших підстав, встановлених Договором або законодавством.
|
20
|
4. Інша інформація
|
21
|
Форма договору страхування
|
Договір укладається в письмовій формі з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, встановлених до письмової форми правочину, та оформлюється у паперовій формі або в формі електронного документа, в порядку передбаченому законодавством про електронну комерцію або згідно з вимогами, визначеними Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг».
|
22
|
Канал(и) реалізації страхового продукту
|
Реалізація страхового продукту здійснюється:
працівниками Головного офісу (04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40)
працівниками відокремлених структурних підрозділів
страховими посередниками
|
23
|
Інша інформація про страховий продукт
|
За Договором можутьвідшкодовуватись:
-
збитки та витрати по Загальній аварії;
-
необхідні та доцільні витрати, понесені Страхувальником при настанні страхового випадку, щодо запобігання або зменшення збитків, щодо рятування застрахованого вантажу в межах 5% від страхової суми по одному перевезенню.
Договором можуть бути включені до страхової суми документально підтверджені витрати, що пов’язані з перевезенням, перевантаженням та (або) зберіганням застрахованого вантажу, в тому числі:
-
фрахт;
-
транспортні витрати;
-
комісійні винагороди та (або) 1- 20% від вартості вантажу;
-
митні збори, податки;
-
інші витрати, якщо це передбачено Договором.
|
24
|
Посилання на документи, у яких міститься повна інформація про стандартний страховий продукт
|
Загальніумовистрахового продукту «Страхування вантажів та багажу» № 512.2 діє з 25.10.2024
Загальніумовистрахового продукту «Страхування вантажів та багажу» № 512.1. діє з 09.07.2024 по 24.10.2024
|