Контакт-центр: 0 800 507 050
search
close
Страхування наземних транспортних засобів

«КАСКО Застава»

Якщо у Вас виникли питання або зацікавили наші послуги – залиште свої контактні дані і ми з Вами зв’яжемося найближчим часом.
Ваше ім’я:
Номер телефону:
або e-mail:
ФИО*

Інформація про страховий продукт

Об’єкт страхування

Об'єктом страхування є наземні транспортні засоби, що відповідно до Закону України “Про дорожній рух” підлягають державній або відомчій реєстрації, уключаючи додаткове обладнання, навісну техніку до них, якщо страхування такого обладнання та/або техніки передбачено договором страхування, а також інші наземні транспортні засоби, уключаючи самохідні шасі, великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби, скутери, легкі персональні електричні транспортні засоби, низькошвидкіснілегкі електричні транспортні засоби, а також додаткового обладнання, навісної техніки до них, якщо страхування транспортного засобу з додатковим обладнанням, навісною технікою передбачено договором страхування.

Страхові ризики та обмеження страхування

Страховим ризиком є певна подія, на випадок якої проводиться страхування і яка має ознаки ймовірності та випадковості настання, а саме:

  • ДТП – зіткнення ТЗ під час руху з іншим(и) ТЗ; з нерухомими предметами; наїзд на рухомі чи нерухомі об’єкти; пошкодження ТЗ внаслідок його перекидання, ковзання, провалу, падіння, удару рухомими об`єктами; пошкодження ТЗ під час стоянки або зупинки іншим ТЗ;

  • ПДТО – протиправні дії третіх осіб, не пов'язані з незаконним заволодінням ТЗ, а саме: умисне або пов’язане з необережністю пошкодження чи знищення ТЗ, його підпал, знищення або викрадення окремих його частин, деталей, вузлів, механізмів, що входять в заводську комплектацію, а також пошкодження, знищення або викрадення ДО;

  • ІВП (Інші випадкові події) – пожежа, вибух або самозаймання ТЗ/ДО; стихійне лихо, природні явища (буря, ураган, смерч, повінь, затоплення, злива, град, сель, землетрус, зсув ґрунту, осідання ґрунту, обвал, лавина, дія підґрунтових вод, шторм, цунамі, удар блискавки та інші надзвичайні явища природи); викид каміння або інших предметів з-під коліс ТЗ чи самовільне падіння будь-яких предметів, потрапляння ТЗ під дорожнє покриття, зіткнення з тваринами, напад тварин або інші обставини, що передбачені Договором;

  • ВИКРАДЕННЯ – протиправне вилучення ТЗ, яке вчинене умисно з будь-якою метою всупереч волі його власника чи користувача під час знаходження ТЗ у будь-якому місці, якщо інше не передбачено Договором.

Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності)

Розмір страхової суми встановлюється на ТЗ та ДО у розмірі дійсної (ринкової) вартості.

Страхова сумав цілому та за кожним окремим ТЗ є агрегатним лімітом страхових виплат за всіма страховими випадками протягом всього строку дії договору страхування.

Загальна сума страхових виплат за договором страхуванняне може перевищувати розмір страхової суми, зазначеної у договорі страхування.

Загальна сума страхових виплат за окремим ТЗне може перевищувати встановлену для нього страхову суму.

Мінімальний та максимальний розміри страхової премії та/або страхового тарифу

Мінімальний розмір страхового тарифуза всіма ризиками складає 0,1% від страхової суми.

Максимальний розмір страхового тарифуза всіма ризиками складає 10%.

Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи

Встановлюється безумовна франшиза

Мінімальний розмір франшизи за всіма ризиками складає 0% від страхової суми.

Максимальний розмір франшизиза ризиками:

  • Викрадення – 5%

  • ПовнезнищенняТЗ – 10%

  • Іншіризики – 2%.

Територія та строк дії договору страхування [включаючи інформацію про порядок вступу його в дію та період(и) страхування]

Територія дії договору - Україна, крім населених пунктів територіальних громад  України, включених до пункту 2 розділу I "Території активних бойових дій" та розділу II "Тимчасово окуповані Російською Федерацією території України" Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року N 309, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2022 року за N 1668/39004 (зі змінами), за умови, що стосовно відповідного населеного пункту не визначено дати завершення бойових дій/дати завершення тимчасової окупації.

Строк дії Договору - 1 (один) рік.

Строк дії Договору поділяється на періоди страхування – протягом яких Страховик несе зобов’язання за Договором, за умови сплати Страхувальником страхових платежів у відповідних розмірах та в строки, визначені Договором.

Строк дії договору не продовжується.

Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат

Не визнаються страховими випадками та виплата страхового відшкодування не здійснюється за подіями/шкодою/збитками, що прямо або опосередковано пов’язані з/є наслідком:

  • Будь-яких військових дій, а також маневрів або інших військових заходів; вторгнення, дій іноземних держав (при оголошенні війни або без оголошення війни), воєнних/збройних конфліктів, дії незаконних збройних формувань, повалення/захоплення влади або спроби таких дій, мародерства, агресії іншої держави або заходів щодо її подолання, вторгнення військ іншої держави або несанкціонованого перетину кордону військами іншої держави, або будь-яких інших дій за політичними, економічними, соціальними мотивами;

  • Дії знарядь війни, зброї, покинутих знарядь війни (зброї, боєприпасів, мін, бомб тощо);

  • Громадянської війни, громадських заворушень, терористичних актів, терористичної або антитерористичної діяльності, вуличних заворушень усякого роду, масових заворушень або страйків, заколотів, локаутів, повстань, революцій, узурпації влади, цивільних безладь, військового, воєнного або надзвичайного стану; страйків, державних переворотів, актів тероризму, військової диктатури;

  • Вилучення, примусового вилучення, мобілізації, реквізиції, арешту, конфіскації, націоналізації або знищення застрахованого ТЗ/ДО за розпорядженням або рішенням органів державної влади, та інших подібних заходів політичного характеру, які здійснюються згідно розпорядження військової чи цивільної влади та політичних організацій в країні Страхувальника або за розпорядженням існуючого де-юре та де-факто уряду чи будь-якого органу влади або за вимогою представників військової чи цивільної влади;

  • Прямим чи непрямим впливом атомного вибуху, радіації чи радіоактивного ураження, пов’язаних з будь-яким застосуванням атомної енергії і використанням радіоактивних матеріалів, ядерним інцидентом, впливом радіоактивного, іонізуючого випромінювання, в тому числі того, що виділяється радіоактивними речовинами альфа-, бета- чи гама- випромінюванням, випромінювання нейтронів та такого, що надходить від прискорювачів заряджених часток оптичних (лазери), мікрохвильових (мазери) чи аналогічних квантових генераторів;

  • Участю ТЗ в спортивних змаганнях, тест-драйвах, використання ТЗ для навчальної їзди; здійснення будь-яких спеціальних програм випробувань якостей ТЗ;

  • Використанням ТЗ в якості таксі, передачею ТЗ в  оренду, лізинг, підряд, якщо таке використання не передбачено у Договорі;

 

Згідно з Договором страхування до страхових випадків не відносяться події, що сталися внаслідок:

  • пожежі або вибуху, які виникли: внаслідок порушень правил експлуатації (зокрема буксуванні), техніки безпеки; під час перевезення вибухонебезпечних та вогненебезпечних речовин та предметів у ТЗ (за умови, що ТЗ спеціально не призначений для такої мети); несправності паливної або іншої системи ТЗ; встановлення в ТЗ газобалонного обладнання без належним чином оформленого дозволу органів внутрішніх справ на таке переобладнання; короткого замикання електроустаткування, електрообладнання або електромережі ТЗ; теплових проявів електричної енергії, впливу джерел запалювання електричної природи;

  • навмисних дій Страхувальника (Експлуатанта), Вигодонабувача, спрямованих на настання страхового випадку, збитків;

  • халатності Страхувальника (Експлуатанта) щодо  ТЗ, в тому числі, але не обмежуючись: не вжиття всіх заходів, щоб не допустити самовільного руху ТЗ; залишення відкритими (не закритими на замок) дверей або вікон ТЗ під час його зупинки або стоянки при відсутності водія у салоні ТЗ; залишення у салоні ТЗ ключа (ключів) до цього ТЗ або реєстраційних документів на нього, втрата будь-якого ключа до ТЗ;

  • якщо ТЗ пішов під лід за межами офіційно відкритих для руху льодових доріг;

  • гниття, корозії чи інших природних властивостей матеріалів, що використовуються в застрахованому ТЗ, природних хімічних процесів чи інших природних властивостей матеріалів, що використовуються в ТЗ;

  • термічного впливу на ТЗ внаслідок сушіння, зварювання, гарячої обробки тощо;

  • користування ТЗ у несправному технічному стані (визначення технічного стану ТЗ проводиться згідно з чинним законодавством), в тому числі, але не обмежуючись, їзда на зношених шинах та/або застосування деталей, якість яких не відповідає вимогам заводу-виробника;

  • управління ТЗ Страхувальником (Експлуатантом) в будь-якій формі сп’яніння (алкогольного, наркотичного чи токсичного сп’яніння), під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції; у хворобливому стані або стані стомлення; без наявності належного (діючого) посвідчення на право керування ТЗ відповідної категорії; без реєстраційного документу на ТЗ; маршрутними транспортними засобами – поза схемою маршруту та розкладу руху; ТЗ, що здійснюють перевезення великогабаритних та великовагових вантажів – без належним чином оформленого дозволу на рух; ТЗ, що здійснюють перевезення небезпечних вантажів – без технічних умов перевезення, свідоцтва про допуск водія і допуск ТЗ до перевезення небезпечного вантажу та дозволу на дорожнє перевезення;

  • вчинення Страхувальником (Експлуатантом) протиправних дій, що призвело до настання страхового випадку, в тому числі непідкорення владі, переслідування представниками правоохоронних органів;

  • природного зносу ТЗ в цілому, а також його окремих деталей та вузлів, браку виробника;

  • порушення ПДР, нормативних, відомчих інструкцій щодо безпеки перевезення пасажирів та вантажу. Наявність цих порушень на момент ДТП і їх зв’язок із заподіяними збитками встановлюється Страховиком, органами внутрішніх справ або у судовому порядку;

  • ДТП, при яких Страхувальник чи Експлуатант здійснили: проїзд на заборонні сигнали світлофора, регулювальника або заборонні знаки дорожнього руху; виїзд на смугу зустрічного руху в місці, де такий виїзд заборонено, і/або перетин суцільної лінії горизонтальної розмітки, що поділяє транспортні потоки протилежних напрямків і позначає межі смуг руху на дорогах, якщо це не викликано крайньою необхідністю (при цьому уникнення зіткнення з тваринами не може вважатись крайньою необхідністю); перевищення встановлених обмежень швидкості руху більше ніж на 20 км/год; порушення правил проїзду залізничних переїздів або мостів;

  • гідравлічного удару;

  • стихійного лиха, якщо до укладання цього Договору місце дії Договору було оголошено зоною стихійного лиха;

  • буксирування ТЗ іншим транспортним засобом чи ТЗ іншого транспортного засобу;

  • передачі ТЗ в оренду, найм, прокат, лізинг заставу (заклад) або за іншим договором третім особам, без письмового погодження зі Страховиком;

  • використання ТЗ не за призначенням або в режимі таксі без попередньої письмової згоди на це Страховика;

  • пошкоджень лакофарбового покриття ТЗ внаслідок звичайної експлуатації , а також зміна кольору лакофарбового покриття внаслідок впливу сонячного проміння та/або потрапляння паливно-мастильних матеріалів, складових дорожнього покриття та інших матеріалів;

  • використання ТЗ у зимовий період з шинами, які призначені для літнього періоду (літня гума) або у літній період з шинами, які призначені для зимового періоду (зимова гума). Під зимовим періодом розуміється період з 20 листопада по 20 березня;

  • зберігання ТЗ та/або ДО у місцях підвищеної небезпеки (будівельних майданчиках, в місцях роботи навантажувальної техніки тощо)

 

В будь-якому випадку не підлягають відшкодуванню Страховиком:

  • збитки, заподіяні внаслідок пошкодження чи викрадення шин, коліс (у тому числі запасних), колісних дисків, ковпаків на колеса, а також їх елементів, тенту, реєстраційного номеру, фірмового знаку, чисельно-літерних позначень марки та моделі ТЗ, склоочисників, якщо при цьому не завдано шкоди іншим частинам ТЗ;

  • витрати по зняттю ТЗ з обліку;

  • вартість, що становить різницю, яка перевищує ціну на нові аналогічні запасні частини, запропоновані Страховиком, якщо Страхувальник відмовився від його послуг і придбає запасні частини за більш високими цінами;

  • непрямі збитки, спричинені страховим випадком, а саме - штрафні санкції і пеня; витрати по оренді іншого ТЗ; моральна шкода; проживання у готелі під час ремонту; витрати на відрядження, якщо вони письмово не узгоджені Страховиком; упущена вигода, втрата прибутку, простій, матеріальні збитки, пов’язані з закінченням гарантійного строку, втрати, пов’язані з інфляційними процесами, вартість послуг з надання юридичної допомоги та інші можливі фінансові санкції тощо;

  • шкода, заподіяна майну Страхувальника, водія та/або пасажирів, яке знаходилось в ТЗ під час страхового випадку;

  • збитки, спричинені втратою товарної вартості пошкодженого ТЗ;

  • додаткові витрати, пов’язані з заміною частин, агрегатів, вузлів та/або деталей пошкодженого ТЗ, які  відсутні на спеціалізованому ремонтному підприємстві або на ринку України; витрати, що перевищують вартість ремонту, здійснені на заміну/купівлю частин, агрегатів, вузлів та/або деталей пошкодженого ТЗ на вимогу Страхувальника при наявності можливості ремонту цих частин, агрегатів, вузлів, деталей, що підтверджує зазначене ремонтне підприємство та/або передбачено технологією заводу-виробника;

  • витрати Страхувальника, що пов’язані з технічним обслуговуванням ТЗ, та витрати на ремонт ТЗ, не пов’язані із страховим випадком;

  • втрата ТЗ та/або ДО внаслідок незаконного заволодіння (набуття права на майно) шляхом обману чи зловживання довірою (шахрайство), шляхом вимагання, а також інших подібних випадків;

  • збитки або шкоду, що пов’язано з арештом, конфіскацією, мобілізацією ТЗ правоохоронними, митними, податковими або іншими органами;

  • збитки або шкода, завдані ТЗ при управлінні ТЗ особою, яка не має законних підстав для управління цим ТЗ, незалежно від наявності в неї посвідчення водія на відповідну категорію; особою, в якої не має посвідчення водія відповідної категорії; особою, яка на момент настання події була позбавлена права керування ТЗ;

шкода, заподіяна ТЗ в разі, якщо виявиться, що Страхувальник чи Експлуатант незаконно володіють, користуються чи розпоряджаються ТЗ або якщо буде встановлено, що ТЗ раніше був викрадений на території України чи за її межами та знаходиться у розшуку;

  • технічний брак деталей ТЗ, матеріальні збитки від якого повинні відшкодовуватися за гарантійними зобов’язаннями підприємства-виробника чи торговельної організації; внаслідок порушення правил пожежної безпеки, перевезення та зберігання вогненебезпечних, вибухонебезпечних речовин та предметів, що легко займаються;

  • викрадення ТЗ поза межами території України, а також на територіях зазначених у Договорі.

 

Не підлягають відшкодуванню збитки та інші витрати в зв’язку зі знищенням, пошкодженням, зникненням ТЗ та/або ДО, що сталося внаслідок настання подій, не зазначених у Договорі.

Не є страховими випадками за умовами цього Договору пошкодження або втрата ТЗ та/або ДО:

  • внаслідок перевезення ТЗ на платформі, в кузові, в контейнері, автомобільним, залізничним, водним чи авіаційним транспортом тощо; під час його завантаження чи розвантаження; у випадку використання його Страхувальником або Експлуатантом як знаряддя злочину, що підтверджено довідкою органів внутрішніх справ; при порушенні Страхувальником або Експлуатантом встановлених правил перевезення пасажирів та перевезення чи буксирування будь-якого вантажу, вага якого перевищує норму, призначену для цього ТЗ; внаслідок порушення правил безпеки при ремонті та обслуговуванні, порушення Страхувальником або Експлуатантом правил технічної експлуатації, вимог ПДР щодо технічного стану і обладнання ТЗ та грубого порушення обов’язків Страхувальника як водія при настанні ДТП; через технічний брак деталей ТЗ, матеріальні збитки від якого повинні відшкодовуватися за гарантійними зобов’язаннями підприємства-виробника чи торговельної організації; внаслідок порушення правил пожежної безпеки, перевезення та зберігання вогненебезпечних,  вибухонебезпечних речовин та предметів, що легко займаються.

 

Підстави відмови у страховій виплаті:

  • навмисні дії Страхувальника та/або Експлуатанта, або особи, на користь якої укладено цей Договір, спрямовані на настання страхового випадку. Зазначена норма не поширюється на дії, пов'язані з виконанням ними громадянського чи службового обов'язку, в стані необхідної оборони (без перевищення її меж) або захисту майна, життя, здоров'я, честі, гідності та ділової репутації. Кваліфікація дій Страхувальника або Експлуатанта, або особи, на користь якої укладено цей Договір, встановлюється відповідно до чинного законодавства України;

  • вчинення Страхувальником або Експлуатантом, або іншою особою, на користь якої укладено цей Договір, умисного злочину, що призвів до страхового випадку;

  • подання Страхувальником та/або Експлуатантом свідомо неправдивих відомостей про предмет Договору або про факт (обставини), наслідки настання страхового випадку, в тому числі і відомостей, зазначених в Заяві на страхування;

  • отримання Страхувальником або Експлуатантом повного відшкодування збитків від особи, винної у їх заподіянні;

  • несвоєчасне повідомлення Страхувальником та/або Експлуатантом про настання страхового випадку без поважних на це причин або створення Страховику перешкод у визначенні обставин, характеру події та розміру збитків;

  • неповідомлення або несвоєчасне повідомлення Страховика та/або правоохоронні та інші компетентні органи про факт настання події, що має ознаки страхового випадку, без поважних причин та/або створення Страховику перешкод у визначенні причин, обставин, характеру події та розміру збитків;

  • невиконання чи неналежне виконання Страхувальником та/або Експлуатантом обов’язків,  зазначених в Договорі;

  • якщо Страхувальник чи Експлуатант самовільно залишив місце події чи ухилився (відмовився)від проведення в установленому порядку перевірки на перебування в стані алкогольного, наркотичного чи токсичного сп’яніння, знаходження під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції;

  • якщо Страхувальник чи Експлуатант після настання події, що має ознаки страхового випадку, спожив (спожили) або вжив (вжили) без призначення лікаря алкогольні, наркотичні, інші речовини, що викликають стан сп’яніння, чи лікарські препарати, що знижують увагу та швидкість реакції, до відповідної перевірки;

  • якщо обсяг і характер пошкодження ТЗ не відповідають причинам і обставинам заявленої події;

  • якщо Страхувальник здійснив ремонт пошкодженого ТЗ на підприємстві автосервісу, що не було узгоджено зі Страховиком, або здійснив його ремонт до огляду Страховиком;

  • інші випадки, передбачені законом.

Порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат

Страховик приймає рішення про страхову виплату або відмову у виплаті протягом 10  (десяти) робочих днів з моменту отримання останнього документу  згідно з умовами Договору. У разі прийняття рішення про відмову у страховій виплаті Страховик повідомляє про це Страхувальника письмово з обґрунтуванням причин відмови протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту прийняття такого рішення.

Строк страхової виплати за ДТП, ПДТО та ІВП складає 10  (десять) робочих днів після прийняття рішення про таку виплату.

 

В разі повної конструктивної загибелі ТЗ та/або ДО Страховик проводить, на власний розсуд страхову виплату з вирахуванням сум, одержаних Страхувальником та/або Вигодонабувачемв порядку відшкодування заподіяного збитку від третіх осіб за одним із варіантів:

  • у розмірі страхової суми (дійсної вартості застрахованого ТЗ, якщо дійсна вартість на момент настання страхового випадку є меншою за страхову суму), з вирахуванням встановленої франшизи і суми раніше здійснених страхових виплат за Договором за попередніми страховими випадками та  вартості залишків ТЗ. При цьому ТЗ залишається у власності Страхувальника;

  • у розмірі страхової суми (дійсної вартості застрахованого ТЗ, якщо дійсна вартість на момент настання страхового випадку є меншою за страхову суму), з вирахуванням суми раніше здійснених страхових виплат за Договором за попередніми страховими випадками і встановленої франшизи, якщо Страхувальник у письмовій формі заявить Страховику про відмову від своїх прав на ТЗ. Витрати по зняттю ТЗ з обліку Страховиком не відшкодовуються;

  • у розмірі вартості відновлювального ремонту з вирахуванням встановленої франшизи і суми раніше здійснених страхових виплат за Договором за попередніми страховими випадками.

 

Умови проведення страхової виплати при викраденні ТЗ:

 

Страхова виплата за викрадений ТЗ визначається у розмірі страхової суми (дійсної вартості застрахованого ТЗ, якщо дійсна вартість на момент настання страхового випадку є меншою за страхову суму), з вирахуванням встановленої франшизи і суми раніше здійснених страхових виплат за Договором за попередніми страховими випадками, та проводиться двома частинами:

  • 30% суми страхової виплати – протягом 30 (тридцяти) робочих днів після відкриття кримінального провадження за фактом викрадення ТЗ і надання Страхувальником Страховику всіх необхідних документів;

  • 70% суми страхової виплати – протягом 20 (двадцяти) робочих днів після закінчення досудового розслідування (його зупинення, складання обвинувального акту, закриття кримінального провадження тощо) та надання Страхувальником всіх документів,згідно з умовами Договору, але не раніше,  ніж через 2 (два) місяці з дня відкриття кримінального провадження;

  • обов’язковою умовою для страхової виплати за випадком Викрадення є укладення письмового договору між власником ТЗ та Страховиком про уступку права вимоги на ТЗ, який було викрадено;

  • у випадку викрадення ТЗ після страхової виплати ТЗ переходить у власність Страховика, для забезпечення чого Страхувальник зобов’язаний вчинити всі необхідні дії, передбачені законодавством;

 

Розмір страхової виплати за пошкоджений ТЗ та/або ДО визначається, виходячи з розрахованого обсягу матеріального збитку з урахуванням:

  • пропорційної відповідальності, що застосовується в разі перевищення дійсної вартості ТЗ на дату настання страхового випадку страхової суми, зазначеної у Договорі, на 10% і більше;

  • фізичного зносу ТЗ та/або ДО на момент настання страхового випадку (якщо цей Договір укладено з умовою врахування фізичного зносу при страховій виплаті);

  • зменшення  розміру страхового відшкодування (в порядку та на умовах, визначених цим Договором);

  • суми, що відшкодована Страхувальнику особою, винною у заподіянні збитків, або особою, яка їх відшкодовує замість винуватця;

  • розміру збитків, відшкодованих Страхувальнику іншим Страховиком за  тією ж самою подією (випадком);

  • розміру франшизи, обумовленої цим Договором;

  • оплачених Страхувальником послуг виконавця автотоварознавчогодослідження, за умови визнання Страховиком розміру збитку;

  • витрат Страхувальника, компенсація яких передбачена умовами Договору;

  • несплачених страхових платежів за Договором;

  • вартості залишків ТЗ (при повній конструктивній загибелі ТЗ);

  • вартості усунення пошкоджень, наявних  на момент страхування.

 

До страхової виплати не включається вартість:

  • витрат на ремонт, фарбування або заміну деталі (вузла, агрегату), якщо на момент настання події, що має ознаки страхового випадку, на цій деталі (вузлі, агрегаті) вже були пошкодження та вона підлягала ремонту та/або заміні відповідно до нормативних вимог заводу виробника  ТЗ;

  • ремонтних робіт, не пов’язаних з усуненням пошкоджень ТЗ та/або ДО, що виникли внаслідок страхового випадку, а також використаних при цьому запчастин і матеріалів;

  • заміни (ремонту) деталей (вузлів, агрегатів), пошкодження яких не спричинено страховим випадком;

  • технічного обслуговування, обов’язкового технічного контролю та гарантійного ремонту ТЗ, якщо інше не передбачено умовами цього Договору;

  • робіт, пов’язаних з переобладнанням ТЗ;

  • комплектних агрегатів і вузлів та робіт з їх заміни, якщо заміні чи ремонту підлягають окремі їх деталі;

  • фарбування непошкоджених елементів кузову;

  • втрати товарної вартості ТЗ;

  • витрат на повторне автотоварознавчедослідження, проведене за ініціативою Страхувальника без письмового погодження із Страховиком та за умови, якщо таке  дослідження Страховиком не визнано;

  • деталей, елементів ТЗ, які були встановлені після проведення передстраховогоогляду ТЗ та вартість, яких перевищує вартість відповідних деталей, елементів ТЗ, що  належали до його комплектації, заявленої на страхування.

 

Страхове виплата, що має бути здійснена за Договором, виплачується (якщо інше не було письмово погоджено):

  • Вигодонабувачув розмірі заборгованості на дату настання страхового випадку за Кредитним договором, зазначеним в Договорі;

  • Страхувальнику в розмірі різниці між сумою страхової виплати, що має бути здійснена за Договором, і сумою страхової виплати, що належить Вигодонабувачузгідно з Договором.

 

Якщо виявиться, що на момент настання страхового випадку транспортним засобом керувала особа з меншим стажем керування ніж визначено Договором, то Страховик застосовує додаткову безумовну франшизу у розмірі 2% (два) відсотки від страхової суми за Договором по кожному такому випадку.

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини

У разі несплатичи сплати внеповному обсязі Страхувальником страхової премії(чи її частини) в розмірі та в строки, передбаченіДоговором, товідповідальність Страховика за Договором припиняється.

Страхувальник несе майнову відповідальність за несвоєчасне виконання грошового зобов'язання шляхом сплати Страховику пені в розмірі 0,01% від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожний день прострочення виконання грошового зобов'язання, але не більше ніж подвійна облікова ставка Національного банку України, що діяла в період, за який нараховується пеня.

У разі наявності обставин, передбачених п. 5.17. Загальних умовстрахового продукту, договір страхування визнається недійсним.

Інформація про можливість придбати страховий продукт окремо, якщо такий продукт пропонується разом із супутнім та/або додатковим товаром, роботою або послугою, що не є страховою, як складова одного пакета або договору

Договір страхування за Страховим продуктом «Страхування наземних транспортних засобів «КАСКО Застава»» № 510.1» не є супутнім та / або додатковим до товарів, робіт або послуг, що не є страховими та може бути придбаний окремо.

Умови отримання знижки на страховий продукт та акційні пропозиції страховика, включаючи терміни їх дії

Знижки та акційні пропозиції за договорами страхування за Страховим продуктом «Страхування наземних транспортних засобів «КАСКО Застава»» № 510.1» не передбачені.

Завантажуйте мобільний додаток СК UPSK та купуйте страховки онлайн, отримуйте консультації та спеціальні пропозиції.

Увага! Ми використовуємо cookie-файли на нашому сайті, для того, щоб зробити його зручним для Вас. Залишаючись на сайті, Ви погоджуєтесь з правилами використання cookie-файлів і політикою конфіденційності. Ви також можете самостійно змінити налаштування щодо cookie-файлів у своєму браузері в будь-який час.

Згоден(на)