ГоловнаСтрахові послугиДії при настанні страхового випадку Страховий випадок за договором туристичного страхування

Страховий випадок за договором туристичного страхування

 З метою оперативного надання допомоги за договором добровільного страхування подорожуючих за кордон необхідно

 НЕГАЙНО, як тільки з’явиться можливість, звернутись у будь-який час доби:

  • за телефоном представництва сервісної служби, в країні перебування, згідно з переліком, вказаним в договорі страхування;

або

  • за телефоном +380 44 500 14 00 /  скористатись  SMS  сервісом  за  телефоном +380 93 702 85 55 / Skype  за сервісом Balt Assistans /відправити повідомлення на електронну адресу claim@calltravel.eu, якщо в договорі страхування вказана сервісна служба „Balt Assistans“;

 

  • за цілодобовим телефоном +380 44 287 88 70 / скористатись  SMS  сервісом  за  телефоном +38 050 418 11 08/ відправити повідомлення на електронну адресу  tur@smileassistance.com/ зареєструвавши заяву на сайті: www.smileassistance.com, якщо в договорі страхування вказана сервісна служба „SMILE SERVICE“.

 

Оператору повідомте:

  • прізвище, ім’я Застрахованої особи;
  • номер та строк дії договору страхування;
  • місцезнаходження Застрахованої особи;
  • причини звернення.

Вам необхідно погоджувати із сервісною службою  Ваші подальші дії пов‘язані з лікуванням та отриманням інших послуг.

 

 

У разі самостійного звернення за медичною допомогою:

  • Протягом 24 годин з моменту настання події  повідомте Страховика за телефоном вказаним в договорі страхування, або сервісну службу за одним з прийнятних для Вас способів;
  • Протягом 15 календарних днів з моменту в’їзду на територію України надайте Страховику заяву про страхову подію та документи, що визначені договором страхування.