Страховий випадок
При настанні страхового випадку Вам потрібно:
Звернутись до Медичного асистансу Ensuria Assistance за контактами, які зазначені на Вашому полісі та повідомити про настання страхового випадку:
Слідувати інструкціям та рекомендаціям співробітника Ensuria Assistance (лікаря-координатора). Він інформуватиме Вас щодо подальших дій та організує медичну допомогу.
Під час візиту до медичного закладу Вам необхідно мати при собі договір страхування та документ, що засвідчує особу.
Контакти Ensuria Assistance

Багатоканальна лінія 24/7:   +380 44 39 000 10 — Україна;     +1 929 480 9559 — міжнародна лінія

Електронна пошта: care@ensuria.com

Телеграм бот: @Ensuriabot

Online chat: https://ensuria.me/chat

Facebook Messenger: @Ensuriacom

Дізнатись про стан врегулювання
Ваше ім’я*:
Номер телефону*:
або e-mail:
Номер страхового договору*:
Додатково вкажіть основні питання що Вас цікавлять
Стан врегулювання
Інше питання
Даю згоду на збір та обробку персональних даних*
ФИО*
Завантажуйте мобільний додаток СК UPSK та купуйте страховки онлайн, отримуйте консультації та спеціальні пропозиції.

Увага! Ми використовуємо cookie-файли на нашому сайті, для того, щоб зробити його зручним для Вас. Залишаючись на сайті, Ви погоджуєтесь з правилами використання cookie-файлів і політикою конфіденційності. Ви також можете самостійно змінити налаштування щодо cookie-файлів у своєму браузері в будь-який час.

Згоден(на)