Звернутись до Медичного асистансу Страхової компанії до моменту звернення в Лікувально-профілактичний заклад (ЛПЗ) за контактами на Вашій персональній Картці або на Договорі страхування.
При зверненні до Медичного асистансу повідомити:
Слідувати інструкціям та рекомендаціям співробітника Медичного асистансу Страхової компанії (лікаря-координатора). він інформуватиме Вас щодо подальших дій та організує медичну допомогу.
Під час візиту до ЛПЗ Вам необхідно мати при собі персональну Картку та документ, що засвідчує особу.
Увага! Ми використовуємо cookie-файли на нашому сайті, для того, щоб зробити його зручним для Вас. Залишаючись на сайті, Ви погоджуєтесь з правилами використання cookie-файлів і політикою конфіденційності. Ви також можете самостійно змінити налаштування щодо cookie-файлів у своєму браузері в будь-який час.