1
|
1. Інформація про страховика
|
2
|
Найменування страховика, код за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України
|
Приватне акціонерне товариство «Українська пожежно-страхова компанія»
код за ЄДРПОУ 20602681
|
3
|
Номер і дата видачі ліцензії на здійснення діяльності із страхування
|
Дата видачі 30.04.2024 р.
Відомості про ризики / класи включені до Ліцензії за посиланням
|
4
|
Місцезнаходження страховика
|
04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40
|
5
|
Адреса офіційного вебсайту страховика
|
https://upsk.com.ua
|
6
|
2. Основні умови страхового продукту
|
7
|
Клас страхування та опис страхового продукту
|
Клас страхування 18 - «Страхування витрат, пов’язаних з наданням допомоги (асистанс) особам, які потрапили у скрутне становище під час здійснення подорожі»;
Клас страхування 1 -«Страхування від нещасного випадку (у тому числі на випадок виробничої травми та професійного захворювання)»,
Об’єктом страхуванняза Договором є життя, здоров’я, працездатність Застрахованої особи.
Фізичним та юридичнім особам пропонується укласти із Страховиком Договір комплексного страхування подорожуючих по Україні (надалі –Договір), який укладається згідно Загальних умов комплексного страхового продукту "Страхування подорожуючих по Україні" затверджених наказом Голови Правління № ____ від 30.06.2024, початок дії з ________ (далі - Загальні умови).
Цей страховий продукт дозволяє застрахувати життя, здоров’я, працездатність Застрахованої особи під час здійснення подорожі по Україні строком до 21 дня.
|
8
|
Страхові ризики та обмеження страхування
|
Страховими ризиками є:
в частині класу страхування 18:
-
гостре захворювання / загострення хронічного захворювання/ травма внаслідок нещасного випадку, що сталося несподівано і становить загрозу для життя та здоров’я Застрахованої особи;
в частині класу страхування 1:
-
нещасний випадок, який може статися із Застрахованою особою, а саме: раптова, короткочасна, непередбачувана та незалежна від волі Застрахованої особи подія, яка відбулася внаслідок впливу зовнішніх факторів (фізичних, хімічних, технічних тощо) та призвела до смерті Застрахованої особи або встановлення їй інвалідності.
Страховими випадками є:
в частині класу страхування 18:
-
здійснення Застрахованою особою або Асистуючою компанією (Асистансом) документально підтверджених непередбачених витрат, пов’язаних з наданням допомоги (асистуючих послуг) особі, яка потрапила в скрутне становище під час здійснення нею подорожі (поїздки) у зв’язку з настанням страхових ризиків, що сталися із Застрахованою особою, під час та на території дії Договору, в межах страхової суми та лімітів відповідальності
в частині класу страхування 1:
-
події, що настали з Застрахованою особою внаслідок нещасного випадку, який стався протягом строку дії Договору, а саме:
встановлення інвалідності (в тому числі зміна групи інвалідності на вищу) І групи; ІІ групи; ІІІ групи; категорії «дитина з інвалідністю» (для Застрахованих осіб віком до 18 років);
смерть.
Обмеження страхування
Не може бути застрахованою особа (обмеження страхування), яка на дату прийняття рішення щодо страхування:
-
молодша 1 року або старша 75 років;
-
є громадянином російської федерації або республіки білорусь;
-
визнана у встановленому законом порядку недієздатною, в тому числі психічно хворою;
-
знаходилася/знаходиться на обліку в наркологічному та/або психоневрологічному спеціалізованих диспансерах, центрах з профілактики та боротьби зі СНІДом, ВІЛ-інфікована;
-
страждає на важкі нервові захворюваннями (епілепсію, шизофренію тощо), органічні ураженнями опорно-рухового апарату;
-
страждає на пухлину головного, спинного мозку та хребетного стовпа; на смерть мозку; має або мала гостре порушення мозкового кровообігу (інсульт), гострий енцефаліт;
-
має чи встановлює на дату укладання Договору І або ІІ групу інвалідності;
-
визнана безвісти зниклою.
|
9
|
Територія та строк дії договору страхування
|
Договір дієна території України, крім:
-
територій Донецької, Луганської областей України та АР Крим, а також територій на яких ведуться бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, на дату настання страхового випадку, згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій №309 від 22.12.2022 р. та відповідними змінами та доповненнями до нього;
-
місця постійного проживання та місця реєстрації Застрахованої особи. Місцем постійного проживання вважається місце (територія міста, села, селища міського типу тощо), на території якого Застрахована особа безперервно перебуває більше 182 днів протягом календарного року. Місцем реєстрації вважається місце (територія міста, села, селища міського типу тощо), на території якого Застрахована особа зареєстрована.
Строк дії Договорустрахування встановлюється за згодою Сторін, зазначається в Договорі та не може перевищувати 21 календарний день для окремої Застрахованої особи.
|
10
|
Розмір страхової суми
(ліміту відповідальності)
|
Розмір страхової суми встановлюється за домовленістю сторін та можу бути:
За класом страхування 18: від 3 000 грн до 10 000 грн.
За класом страхування 1: від 3 000 грн до 10 000 грн.
За страховим покриттям класу страхування 18 встановлюються такі ліміти відповідальностів межах страхової суми:
-
Страховик відшкодовує вартість медикаментів, необхідних при невідкладному стаціонарному лікуванні, в межах 50% від страхової суми для цієї Застрахованої особи один раз протягом строку дії Договору.
-
Страховик відшкодовує вартість медичних послуг, необхідних при невідкладному амбулаторно-поліклінічному лікуванні, в межах 30% від страхової суми для цієї Застрахованої особи один раз протягом строку дії Договору.
-
Страховик відшкодовує вартість медикаментів, необхідних при невідкладному амбулаторно-поліклінічному лікуванні, один раз протягом строку дії Договору в межах такої суми для однієї Застрахованої особи:
· для страхових сум 3 000,00 грн і 5 000,00 грн – в межах 600,00 грн.;
· для страхової суми 10 000,00 грн - в межах 900,00 грн.
-
Страховик відшкодовує вартість стоматологічних послуг в межах 700,00 грн. для однієї Застрахованої особи один раз протягом строку дії Договору.
|
11
|
Франшиза
|
Не передбачається.
|
12
|
Розмір страхової премії/ страхового тарифу
|
Мінімальна страхова премія (за одну Застраховану особу) – 10,00 гривень
Максимальна страхова премія (за одну Застраховану особу) – 1563,00 гривень
|
13
|
Порядок та строки сплати страхової премії
|
Страхова премія сплачується Страхувальником одноразово в повному обсязі до укладання договору страхування безготівково за реквізитами які надані Страховиком чи його представником при укладанні Договору.
|
14
|
Обов’язки сторін
|
Страхувальник зобов’язаний:
-
ознайомитися з умовами Договору та Загальними умовами продукту;
-
повідомити Страховику про наявність страхового інтересу, у тому числі стосовно Застрахованої особи;
-
повідомити в будь-який спосіб, за умови можливості підтвердження факту здійснення такого повідомлення, Застраховану особу про укладений на її користь Договір, і якщо Застрахована особа протягом 30 календарних днів не повідомила страховика про наявність заперечень проти укладення договору страхування, такий договір вважається укладеним на її користь;
-
своєчасно сплатити страхову премію у розмірі та в порядку визначеному Договором;
-
при укладанні Договору надати Страховику достовірну інформацію про всі відомі йому обставини, що мають істотне значення для оцінки ступеня страхового ризику, і надалі у письмовій формі інформувати його про будь-яку зміну ступеня ризику протягом 5 робочих днів з дня такої зміни;
-
при укладенні Договору страхування повідомити Страховика про інші чинні договори страхування щодо об’єкта страхування;
-
при настанні події, що може бути визнана страховим випадком діяти відповідно до умов та вимог, викладених у Розділі 6 Загальних умов;
-
вживати всіх заходів для запобігання настання страхового випадку, усунення обставин, що підвищують ступінь страхового ризику, для запобігання та зменшення наслідків події, що має ознаки страхового випадку, у тому числі розміру збитків, завданих внаслідок настання цієї події, а також виконувати рекомендації Страховика та компетентних органів;
-
не розголошувати третім особам будь-яку інформацію, що стосується обставин Договору, якщо тільки це не відповідає вимогам законодавства України;
-
достовірно інформувати медичний заклад, Асистанс, Страховика про стан здоров’я Застрахованої особи та існуючі ризики щодо його погіршення та інші обставини, що впливають на зміну ступеню ризику;
-
надати Страховику всю інформацію і докази, які Страховик вимагатиме стосовно причин, обставин, наслідків події, що може бути визнана страховим випадком. Всі медичні документи та результати досліджень, а також інші записи, що можуть мати відношення до страхового випадку, мають бути доступні для перевірки Страховиком в будь-який час;
-
для прийняття рішення про виплату або відмову у страховій виплаті надати Страховику всі необхідні документи, в порядку та на умовах, визначених Договором, а також на вимогу Страховика інші (додаткові) документи для встановлення факту, причин, обставин настання події, що має ознаки страхового випадку;
-
виконувати інші обов’язки, передбачені Договором, Загальними умовами та законодавством України.
Застрахована особа зобов’язана:
-
достовірно інформувати медичний заклад, Асистанс, Страховика про стан свого здоров’я та існуючі ризики щодо його погіршення та інші обставини, що впливають на зміну ступеню ризику;
-
при настанні події, що може бути визнана страховим випадком діяти відповідно до умов та вимог, викладених у Розділі 6 Загальних умов;
-
надавати Страховику, Асистансу можливість проведення додаткового медичного огляду у разі виникнення у Страховика сумнівів щодо стану здоров’я;
-
надати Страховику всю інформацію і докази, які Страховик вимагатиме стосовно причин, обставин, наслідків події, що може бути визнана страховим випадком. Усі медичні документи та результати досліджень (отриманих самостійно за власний рахунок), а також інші записи, що можуть мати відношення до страхового випадку, мають бути доступні для перевірки Страховиком в будь-який час;
-
для прийняття рішення про страхову виплату або відмову у страховій виплаті надати Страховику всі необхідні документи, в порядку та на умовах, визначених Договором, а також на вимогу Страховика інші (додаткові) документи для встановлення факту, причин, обставин настання події, що має ознаки страхового випадку, а також розміру вартості медичних послуг;
-
в період обстеження і лікування виконувати призначення лікаря та приписи медичного персоналу медичного закладу, дотримуватись розпорядку, що існує в медичному закладі;
-
виконувати рекомендації Асистансу/Страховика щодо дій при настанні події, що може бути визнана страховим випадком;
-
у випадку перевищення грошової суми за надані медичні послуги понад страхову суму або відповідний ліміт відповідальності Страховика, зазначений у Розділі 8 Загальних умов, компенсувати різницю перевищення за власний рахунок;
-
попередити працівників медичної установи (лікаря) про факт страхування, та можливість звернення Страховика із запитами для отримання додаткової інформації, необхідної для з’ясування обставин та причин настання страхового випадку, та надати письмовий дозвіл на надання такої інформації Страховику;
-
якщо після здійснення страхової виплати за Договором виявиться така обставина, що за Договором або чинним законодавством України повністю чи частково позбавляє одержувача страхової виплати права на її отримання – повернути Страховику страхову виплату чи її відповідну частину і відшкодувати витрати Страховика на проведення розслідування та/або експертизи з метою визначення розміру заподіяної шкоди (частину витрат на експертизу, що відповідає співвідношенню частини страхової виплати, яка підлягає поверненню Страховикові, і суми страхової виплати за цим страховим випадком) протягом 10 (десяти) робочих днів з дня отримання відповідної письмової вимоги від Страховика;
-
виконувати інші обов’язки, передбачені Договором, Загальними умовами та законодавством України.
Страховик зобов’язаний:
-
ознайомити Страхувальника з умовами Договору, Загальними умовами, Інформаційним документом про стандартний страховий продукт, та надати будь-яку вичерпну інформацію, що стосується страхового продукту «Страхування подорожуючих по Україні»;
-
протягом 2-х (двох) робочих днів, як тільки стане відомо про настання події, що може бути визнана страховим випадком вжити заходів щодо оформлення всіх необхідних документів для своєчасного здійснення страхової виплати;
-
при настанні страхового випадку та за наявності законних підстав здійснити страхову виплату у передбачений Договором строк;
-
у разі настання страхового випадку відшкодувати витрати, понесені Страхувальником для запобігання настанню страхового випадку та зменшення наслідків страхового випадку;
-
забезпечувати збереження інформації, що становить таємницю страхування, з урахуванням вимог законодавства;
-
видати Страхувальнику дублікат Договору у разі втрати оригіналу. Після видачі дублікату втрачений примірник вважається недійсним.
-
Якщо Застрахована особа є неповнолітньою/малолітньою, її зобов`язання несе її уповноважений представник (один із батьків, усиновитель, опікун, піклувальник тощо).
-
Страхувальник та Страховик можуть мати інші права і обов’язки, що передбачені Договором.
|
15
|
Підстави та порядок припинення дії договору страхування
|
Дія договору страхування припиняється та договір втрачає чинність за згодою сторін, а також у разі:
-
закінчення строку дії договору страхування;
-
виконання Страховиком зобов’язань перед Страхувальником у повному обсязі;
-
несплати Страхувальником страхової премії у повному обсязі до початку дії Договору;
-
ліквідації Страхувальника - юридичної особи або смерті Страхувальника - фізичної особи;
-
ліквідації Страховика у порядку, встановленому законодавством України;
-
набрання законної сили рішенням суду про визнання договору страхування недійсним;
-
в інших випадках, передбачених законодавством України та договором страхування.
Дія Договору може бути достроково припинена за вимогою Страхувальника або Страховика. Страховик має право достроково припинити Договір без згоди Страхувальника, який виконує всі умови Договору, якщо інше не передбачено Договором або законодавством України.
У разі припинення Страховиком діяльності та виконання страхового портфеля Страховик повертає Страхувальнику сплачені страхові премії повністю. У разі передачі страхового портфеля страховику-правонаступнику та припинення договору страхування відповідно до частини третьої статті 56 Закону “Про страхування” за ініціативою Страхувальника після такої передачі страховик-правонаступник повертає Страхувальнику страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору страхування.
Про намір достроково припинити дію договору страхування будь-яка сторона зобов’язана повідомити іншу сторону не пізніш як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору страхування, якщо інше не передбачено Договором.
У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страхувальника, Страховик повертає йому страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладанням і виконанням цього договору страхування, та фактичних страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування. Якщо вимога Страхувальника обумовлена порушенням Страховиком умов договору страхування, Страховик повертає страхувальнику сплачену ним страхову премію повністю.
У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страховика, Страхувальнику повертається повністю сплачена ним страхова премія.
Якщо вимога Страховика обумовлена невиконанням Страхувальником умов договору страхування, Страховик повертає йому страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладанням і виконанням цього договору страхування, та фактичних страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування.
У разі дострокового припинення дії договору страхування не допускається повернення коштів готівкою, якщо страхові платежі здійснювалися в безготівковій формі.
У всіх випадках дострокового припинення дії Договору Страхувальник зобов'язаний повернути Страховику оригінал Договору разом з заявою про припинення Договору.
Страховик зобов’язаний повернути страхову премію або її частину не пізніше ніж протягом 10 робочих днів від дати дострокового припинення дії Договору, крім випадків, передбачених законодавством України.
Страхувальник має право протягом 30 календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від такого договору без пояснення причин, крім:
-
договорів страхування, строк дії яких становить менше 30 календарних днів;
-
випадків, якщо повідомлено про настання події, що має ознаки страхового випадку, за цим договором страхування.
Про намір відмовитися від договору страхування страхувальник повідомляє страховика у письмовій (електронній) формі.
Страховик зобов’язаний повернути Страхувальнику сплачену страхову премію повністю, за умови, що протягом цього періоду не відбулася подія, що має ознаки страхового випадку.
Остаточний розрахунок між Страхувальником і Страховиком у разі дострокового припинення дії Договору, за яким залишилися неврегульовані страхові випадки, здійснюється після прийняття Страховиком рішення про визнання випадку страховим та здійснення страхової виплати або прийняття Страховиком рішення про невизнання випадку страховим та/або прийняття Страховиком рішення про відмову в здійсненні страхової виплати.
|
16
|
3. Здійснення страхових виплат
|
17
|
Порядок дій у разі настання події, що має ознаки страхового випадку
|
У разі настання події, що має ознаки страхового випадку (надалі - Подія) Застрахована особа зобов’язана:
-
За покриттям «Медичні витрати»- у разі розладу здоров’я, пов’язаному з гострим захворюванням, загостренням хронічного захворювання, нещасним випадком та для отримання медичної допомоги, медичних та інших послуг звернутися до Асистансу - ТОВ "Асістанський центр "Ел.Ай.Сі. Асістанс", тел. +38 (044) 238-69-70, безкоштовна багатоканальна гаряча лінія: 0-800-500-108, Viber/telegram +38 (097)509-53-06 або безпосередньо до служби екстреної (швидкої) або невідкладної медичної допомоги (якщо на момент настання страхового випадку зв'язок із Асистансом був неможливий) – за необхідності надання Застрахованій особі невідкладної медичної допомоги при станах та/або захворюваннях, що загрожують життю Застрахованої особи.
-
· Повідомити співробітнику (лікарю) Асистансу прізвище, ім’я та по батькові Застрахованої особи, номер Договору, причину звернення (скарги), контактний телефон. Вибір медичного закладу, у якому будуть надані послуги Застрахованій особі, типу палати, профілю клініки, обсягу медичних послуг - здійснює співробітник (лікар) Асистансу. Амбулаторно-поліклінічна допомога надається відповідно до розкладу (режиму) роботи медичних закладів та графіку прийому лікарів.
-
· Якщо Застрахованій особі була необхідна невідкладна медична допомога, а повідомити про це було неможливо до початку її отримання, таке повідомлення повинно бути передане співробітнику (лікарю) Асистансу відразу, як тільки це стане можливим, але не пізніше ніж протягом 24 годин з моменту отримання такої допомоги. Таке повідомлення може бути передане будь-якою особою, яка діятиме від імені Застрахованої особи – її родичами, працівниками медичного закладу або іншими особами. Перевищення зазначеного строку щодо повідомлення Страховика про настання події, яку може бути визнано страховим випадком, є припустимим у випадку, коли Страхувальник (Застрахована особа) не мав можливості повідомити Асистанс з об’єктивних причин (був непритомний, знаходився у стані амнезії тощо), що повинно бути підтверджено відповідним документом медичного закладу.
-
· Неможливість негайної організації амбулаторно-поліклінічної допомоги Застрахованій особі при звернені до Асистансу в вечірні години (з 18:00 до 9:00) або в вихідні та (або) святкові дні не є підставою для виклику бригади екстреної (швидкої) допомоги, якщо немає прямих показань для її виклику.
-
· При зверненні до медичного закладу Застрахована особа зобов’язана пред’явити документ, що посвідчує її особу та Договір. У разі відсутності у Застрахованої особи будь-якого з зазначених документів Застрахована особа самостійно оплачує послуги медичного закладу або медичний заклад може надати послуги тільки за умови письмового (за допомогою електронної пошти або телефонних мессенджерів) підтвердження від Асистансу про готовність відшкодувати витрати за послуги, що потрібно надати цій особі.
-
· При необхідності отримання Застрахованою особою медичної допомоги у медичному закладі, з яким у Асистанса відсутні договірні відносини, повідомити та узгодити це із Страховиком або Асистансом;
-
· При призначенні лікарем медикаментозного лікування Застрахована особа отримує ліки в аптечних закладах з переліку Асистанса безоплатно. У разі відсутності медикаментів в аптечних закладах з переліку Асистанса або за необхідності надання невідкладної медичної допомоги медикаменти можуть бути придбані Застрахованою особою за власні кошти в будь-якому аптечному закладі з подальшим відшкодуванням Страховиком їх вартості за умови документального підтвердження (в т.ч. наявності рецепта лікаря або виписки з карти амбулаторного/стаціонарного хворого) відповідно до умов Договору.
При отриманні медичної допомоги, медичних та інших послуг Застрахована особа зобов’язана:
-
попередити працівників медичної установи (лікаря) про наявність цього Договору та можливість звернення Асистансу/Страховика з запитами для отримання додаткової інформації, необхідної для з’ясування обставин і причин настання страхового випадку, а також інформації щодо стану здоров’я Застрахованої особи, та надати письмовий дозвіл на надання медичною установою такої інформації Асистансу/Страховику;
-
забезпечити виконання призначення лікаря, докладати всіх зусиль для зведення наслідків страхового випадку до мінімуму, вживати усіх можливих заходів щодо запобігання та зменшення розміру шкоди.
-
За покриттям «Нещасні випадки»- письмово повідомити Страховика про настання Події протягом 2 (двох) робочих днів з моменту, коли Страхувальнику (Застрахованій особі або Вигодонабувачу) стало відомо про цю подію, за формою, встановленою Страховиком.
|
18
|
Порядок здійснення страхових виплат
|
При зверненні Застрахованої особи до медичних закладів з переліку Асистанса та отримання медикаментів за рецептом лікаря, Страховик здійснює страхову виплату на підставі документів, наданих медичними закладами, шляхом перерахування на рахунок медичних та/або аптечних закладів вартості медичних та інших послуг (в т.ч. медикаментів), отриманих Застрахованою особою.
Протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання всіх належним чином оформлених документів, що підтверджують настання страхового випадку, розмір збитків та які необхідні для здійснення страхової виплати, Страховик:
Приймає рішення про здійснення страхової виплати шляхом складання страхового акту за визначеною Страховиком формою і протягом 10 (десяти) робочих днів з дня складання страхового акту здійснює страхову виплату шляхом перерахування суми страхової виплати на рахунок одержувача страхової виплати.
Приймає обґрунтоване рішення про відмову у здійсненні страхової виплати. Страховик письмово повідомляє одержувача страхової виплати про прийняття рішення про відмову з обґрунтуванням причин протягом 10 (десяти) робочих днів з дня прийняття такого рішення.
Приймає обґрунтоване рішення про відстрочення прийняття рішення про здійснення або відмову у здійсненні страхової виплати згідно п. 9.12. Загальних умов та письмово повідомляє одержувача страхової виплати про прийняття такого рішення протягом 10 (десяти) робочих днів з дня його прийняття.
За покриттям «Медичні витрати»:
-
Страховик здійснює страхову виплату шляхом оплати одержаних Застрахованою особою медичної допомоги, медичних та інших послуг (в т.ч. медикаментів) у межах страхової суми для цієї Застрахованої особи та лімітів відповідальності Страховика, зазначених у Розділі 7 Загальних умов. Страхові виплати можуть бути здійснені:
-
Медичному закладу, який надав Застрахованій особі медичні та інші послуги (в т.ч. медикаменти), якщо Застрахована особа за направленням Асистансу звернулася до медичного закладу з переліку Асистанса, або· Застрахованій особі (одержувачу страхової виплати), якщо вона звернулася до медичних закладів, що не входять до переліку Асистанса, та самостійно оплатила вартість медичної допомоги та/або медикаментів у випадку, коли Асистанс не мав можливості організувати необхідну медичну допомогу, за умови обов’язкового попереднього (до їх отримання) узгодження з Асистансом. Якщо Застрахована особа самостійно оплатила вартість одержаних медичних та інших послуг (в т.ч. придбала медикаменти), Страховик здійснює страхову виплату Застрахованій особі (одержувачу страхової виплати), розмір якої визначається на підставі документів, що підтверджують здійснені витрати та передбачені у п. 9.3. Загальних умов.
За покриттям «Нещасні випадки:
-
При встановленні Застрахованій особі інвалідності або зміні групи інвалідності на вищу внаслідок нещасного випадку, категорії «дитина з інвалідністю» (для Застрахованих осіб віком до 18 років) внаслідок нещасного випадку страхова виплата здійснюється Страховиком в наступному розмірі:
100% страхової суми при встановленні 1-ої групи інвалідності;
80% страхової суми при встановленні 2-ої групи інвалідності;
60% страхової суми при встановленні 3-ої групи інвалідності;
100% страхової суми при встановленні категорії «дитина з інвалідністю» (для Застрахованих осіб віком до 18 років);
-
· У разі смерті Застрахованої особи внаслідок нещасного випадку страхова виплата здійснюється Страховиком у розмірі 100% страхової суми, з врахуванням попередніх виплат, що були здійснені за страховими випадками по ЗО.
Повний порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат вказано у Розділі 9 Загальних умов.
|
19
|
Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у страховій виплаті
|
Не визнаються страховими випадками та страхова виплата не здійснюється за подіями, що прямо або опосередковано пов’язані та/або є наслідком:
-
Заняття Застрахованою особою протягом строку дії Договору спортом на професійному або непрофесійному (аматорському) рівні та/або заняття екстремальним відпочинком/спортом (заняття альпінізмом, скелелазанням, стрибками з парашутом, дельтапланеризмом, парапланеризмом, планеризмом, дайвінгом, гірським туризмом, сноубордінгом, фрістайлом, стрибками на лижах з трампліну, гірськолижним спортом).
-
Проведення Застрахованою особою протягом строку дії Договору активного дозвілля з підвищеним ризиком травмування, якщо не була відмічена відповідна група ризику для ЗО та не була сплачена відповідна підвищена страхова премія
-
Будь-яких військових/воєнних дій, а також маневрів або інших військових/воєнних заходів;
-
Вторгнення, дій іноземних держав (при оголошенні війни або без оголошення війни), воєнних/збройних конфліктів, дії незаконних збройних формувань, повалення/захоплення влади або спроби таких дій, мародерства, агресії іншої держави або заходів щодо її подолання, вторгнення військ іншої держави або несанкціонованого перетину кордону військами іншої держави;
-
Дії знарядь війни (мін, бомб, ракет, гранат тощо), зброї;
-
Громадянської війни, громадських заворушень, терористичних актів, терористичної або антитерористичної діяльності, вуличних заворушень усякого роду, масових заворушень або страйків, заколотів, локаутів, повстань, революцій, узурпації влади, цивільних безладь, військового, воєнного або надзвичайного стану;
-
Впливу радіоактивного чи іншого іонізуючого випромінювання, в тому числі того, що виділяється радіоактивними речовинами альфа, бета чи гама випромінюванням, випромінювання нейтронів та такого, що надходить від прискорювачів оптичних заряджених часток (лазери), мікрохвильових чи аналогічних квантових генераторів;
-
Застосування атомної зброї, впливу ядерного вибуху, проникаючої радіації, радіоактивного зараження будь-яким ядерним паливом або відходами в результаті згоряння ядерного палива (у цьому виключенні мається на увазі процес ядерного розпаду, що самопідтримується);
-
Державних переворотів, військової диктатури; мобілізації, арешту та інших подібних заходів політичного характеру, які здійснені згідно з розпорядженням військової чи цивільної влади та політичних організацій або за розпорядженням існуючого де-юре та/або де-факто уряду чи будь-якого органу влади, або за вимогою представників військової чи цивільної влади.
Дія страхового захисту не поширюється на події, що трапилися під час перебування Застрахованої особи у місцях тимчасового затримання, арешту, тримання під вартою, ув’язнення, а також під час арешту, затримання та інших оперативних слідчих дій, визначених Кримінально-процесуальним кодексом України, крім випадків, коли таке затримання, арешт, ув’язнення визнані незаконними.
Підставою/причиною для відмови Страховика у здійсненні страхових виплат є:
-
навмисні дії Страхувальника, Застрахованої особи спрямовані на настання страхового випадку, крім дій, вчинених у стані крайньої необхідності або необхідної оборони, або випадків, визначених законом чи міжнародними звичаями;
-
вчинення Страхувальником, Застрахованої особою умисного кримінального правопорушення, що призвело до настання страхового випадку;
-
подання Страхувальником неправдивих відомостей про об’єкт страхування, обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, або про факт настання страхового випадку;
-
несвоєчасне повідомлення Страхувальником (ЗО, Вигодонабувачем) про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених договором страхування або законодавством, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання страхового випадку або розмір заподіяної шкоди (збитків);
-
наявність обставин, які є винятками із страхових випадків та обмеженнями страхування, передбаченими Договором;
-
порушення Страхувальником (ЗО) умов Договору;
-
невиконання Страхувальником (ЗО) своїх обов’язків за Договором;
-
створення Страхувальником (ЗО, Вигодонабувачем) Страховикові перешкод у визначенні обставин, характеру та розміру збитків;
-
несплата Страхувальником страхової премії в розмірах та в строки, які встановлені в Договорі;
-
ненадання документів згідно Розділу 9 Загальних умов;
-
інші випадки, передбачені законодавством України або Договором.
Повний перелік винятків із страхових випадків вказано у Розділі 12 Загальних умов.
|
20
|
4. Інша інформація
|
21
|
Форма договору страхування
|
Договір страхування укладається виключно в письмовій формі з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, встановлених до письмової форми правочину, та оформляється у паперовій формі.
|
22
|
Канал (и) реалізації страхового продукту
|
Реалізація страхового продукту здійснюється:
працівниками Головного офісу (04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40);
працівниками відокремлених структурних підрозділів;
страховими посередниками
|
23
|
Інша інформація про страховий продукт
|
Умови страхування, що не викладені в цьому Інформаційному документі, зазначаються в Договорі страхування.
Інша інформація:
Адреса для направлення документів/листування: 04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40
Звернутися до Страховика можна за телефоном: 0-800-507-050.
З метою контролю якості обслуговування звуковий запис звернення до Страховика здійснюється в автоматичному режимі.
Адреса електронної пошти: info@upsk.com.ua
Асистуюча компанія, що здійснює надання асистуючих послуг Застрахованим особам:
ТОВ "Асістанський центр "Ел.Ай.Сі. Асістанс"
(код ЄДРПОУ 31568089)
Багатоканальна лінія 24/7: +380 44 238 69 70;
Безкоштовна лінія по Україні: 0 800 500 108
Електронна пошта: help@lic.kiev.ua
viber/telegram +380975095306
|
24
|
Посилання на документи, в яких міститься повна інформація про стандартний страховий продукт
|
Загальні умови комплексного страхового продукту «Страхування подорожуючих по Україні» № 527.1
Типова форма договору комплексного страхування подорожуючих по Україні.
|