Інформаційний документ про стандартний страховий продукт - PDF
№ |
Вид інформації |
Інформація для заповнення страховиком |
---|---|---|
1 |
2 |
3 |
1 |
1. Інформація про страховика |
|
2 |
Найменування страховика, код за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «УКРАЇНСЬКА ПОЖЕЖНО-СТРАХОВА КОМПАНІЯ» код за ЄДРПОУ 20602681
|
3 |
Номер і дата видачі ліцензії на здійснення діяльності із страхування |
Дата видачі 30.04.2024 р. Відомості про ризики / класи включені до Ліцензії за посиланням |
4 |
Місцезнаходження страховика |
04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40 |
5 |
Адреса офіційного вебсайту страховика |
|
6 |
2. Основні умови страхового продукту |
|
7 |
Клас страхування та опис страхового продукту |
Клас 10 - страхування відповідальності, яка виникає внаслідок використання наземного транспортного засобу (у тому числі відповідальності перевізника). Ризик в межах класу страхування - страхування відповідальності під час перевезень наземним транспортним засобом (уключаючи залізничний транспорт). Об’єктом страхування за Договором є відповідальність Страхувальника за шкоду, заподіяну життю та здоров'ю пасажирів під час перевезення автомобільним транспортом, та за шкоду, заподіяну багажу при перевезенні автомобільним транспортом, за шкоду, заподіяну життю та здоров'ю пасажирів, та за шкоду, заподіяну багажу під час перевезення міським електричним транспортом. Перевізникам пропонується укласти із Страховиком Договір страхування відповідальності на автомобільному та міському електричному транспорті (надалі – Договір), який укладається на підставі Наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України №671 від 22.07.2024 (надалі – Наказ) за класом страхування – 10 та згідно Загальних умов страхового продукту "Страхування відповідальності на автомобільному та міському електричному транспорті" затверджених наказом Голови Правління №105 від 10.10.2024, початок дії з 15.10.2024, та які розміщенні за посиланням (надалі - Загальні умови ). Цей страховий продукт дозволяє перевізнику застрахувати свою відповідальність за шкоду, заподіяну життю, здоров'ю та багажу пасажирів під час перевезення автомобільним транспортом (окрім таксі та перевезення пасажирів легковим автомобілем на замовлення) або міським електричним транспортом (надалі -ЗТЗ). |
8 |
Страхові ризики та обмеження страхування |
Страховим ризиком є страхування відповідальності під час перевезень наземним транспортним засобом (уключаючи залізничний транспорт). Страховим випадком є подія, яка передбачена Договором і сталася протягом строку його дії, ризик виникнення якої застрахований, з настанням якої виникає обов'язок Страховика здійснити страхову виплату Страхувальнику або особі, яка має право на отримання страхової виплати, а саме заподіяння шкоди потерпілій третій особі та/або її майну (багажу) під час здійснення перевезень ЗТЗ, у тому числі під час посадки чи висадки з ЗТЗ, відповідальність за відшкодування якої несе Страхувальник. Подія визнається страховим випадком за двох наступних умов: - заподіяння шкоди життю та/або здоров'ю потерпілої третьої особи, її майну (багажу), що призвело до настання страхового випадку та сталося протягом строку дії Договору; - особа, яка має право на отримання страхової виплати, звернулася з відповідною вимогою до Страхувальника або Страховика про відшкодування заподіяної шкоди. Сукупність усіх претензій та позовів, пред'явлених третіми особами щодо відшкодування шкоди, спричиненої однією подією, вважаються одним страховим випадком. Обмеження страхування. За Договором Страховик не відшкодовує: - сплату штрафів, пені та інших (у тому числі адміністративних) санкцій, визначених будь-яким договором чи законом; - упущену вигоду, інші непрямі збитки; - шкоду, заподіяну внаслідок перевезення, зберігання чи застосування вибухових пристроїв та/або речовин, вогнепальної зброї; - шкоду, заподіяну власному майну Страхувальника або майну, що використовується Страхувальником на підставі договору оренди (лізингу); - шкоду, заподіяну об’єктам навколишнього природного середовища (у т.ч. екологічне забруднення); - шкоду, визначену письмовою вимогою (претензією) потерпілої третьої особи, що визнана Страхувальником, але не погоджена Страховиком; - витрати на лікування захворювань, клінічних станів потерпілої третьої особи, які не мають клінічно вираженої картини перебігу, та не підтверджені відповідними документами закладів охорони здоров'я; - збитки/претензії та вимоги, які відбулися або були подані до початку дії Договору; - шкоду/збитки, не підтверджені документально. Повний перелік обмежень страхування наведений у Розділі 10 Загальних умов. |
9 |
Територія та строк дії договору страхування |
Територією дії Договору є Україна, інші держави в межах маршруту перевезення, за виключенням територій Донецької, Луганської областей України та АР Крим, а також територій на яких ведуться бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, на дату настання страхового випадку, згідно Наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій №309 від 22.12.2022 р. та відповідними змінами та доповненнями до нього. Договір не діє на території Російської Федерації, Республіки Білорусь, зон збройних конфліктів та країн, які знаходяться під санкцією ООН, якщо інше не передбачено Договором. Строк дії Договору - від одного року. |
10 |
Розмір страхової суми (ліміту відповідальності) |
Розмір страхової суми, в разі настання страхового випадку, пов'язаного із заподіянням шкоди життю та здоров'ю пасажирів, встановлюється за домовленістю сторін від мінімального розміру страхової суми до 50 000 000 грн. Мінімальний розмір страхової суми, у межах якої Страховик зобов'язаний провести страхову виплату в разі настання страхового випадку, пов'язаного із заподіянням шкоди життю та здоров'ю пасажирів, становить розмір страхової суми на одного потерпілого за шкоду, заподіяну життю та здоров'ю потерпілих, встановлений законодавством у сфері обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Якщо розмір страхової суми на одного потерпілого за шкоду, заподіяну життю та здоров'ю потерпілих, встановлений законодавством у сфері обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, перевищує 140 мінімальних заробітних плат у місячному розмірі, установленому законом на 1 січня року укладення договору страхування відповідальності, мінімальний розмір страхової суми, у межах якої страховик зобов'язаний провести страхову виплату в разі настання страхового випадку, пов'язаного із заподіянням шкоди життю та здоров'ю пасажирів, становить розмір, зазначений у п.13. Наказу. Розмір страхової суми, у межах якої страховик зобов'язаний провести страхову виплату в разі настання страхового випадку, пов'язаного із заподіянням шкоди майну (багажу), встановлюється за домовленістю сторін від 1 000 грн. до 100 000 грн. Ліміти відповідальності встановлюються згідно Наказу. |
11 |
Франшиза |
Безумовна франшиза, в разі настання страхового випадку, пов'язаного із заподіянням шкоди майну (багажу) може складати від 0% до 10% та визначається за згодою Сторін при укладанні Договору. |
12 |
Розмір страхової премії/ страхового тарифу |
Мінімальна страхова премія – 500,00 гривень. Максимальна страхова премія – 100 000,00 гривень. Розмір страхового тарифу та страхової премії залежить від типу ЗТЗ, маршруту, кількості ЗТЗ, розміру страхової суми, строку страхування та каналів реалізації страхового продукту. Страховий тариф розраховується у відсотках як відношення страхової премії до страхової суми та зазначається в Договорі страхування. |
13 |
Порядок та строки сплати страхової премії |
Страхова премія сплачується Страхувальником одноразово в повному обсязі до укладання договору страхування безготівково за реквізитами, які надані Страховиком чи його представником при укладанні Договору. При страхуванні парків ТЗ дозволяється використовувати інший порядок сплати страхової премії: 1. 1 частина 50% при укладенні Договору страхування, 2 частина 50% через 6 місяців. 2. 1 частина 50% при укладенні Договору страхування, 2 частина 25% через 3 місяця, 3 частина 25% через 6 місяців. 3. Поквартальна оплата: 1 частина 25% при укладенні Договору страхування, 2 частина 25% через 3 місяця, 3 частина 25% через 6 місяців, 4 частина 25% через 9 місяців. |
14 |
Обов’язки сторін |
Страхувальник зобов'язаний: 1. ознайомитися з умовами Договору, Загальними умовами та цим Інформаційним документом про стандартний страховий продукт; 2. повідомити Страховику про наявність страхового інтересу щодо об’єкту страхування; 3. сплачувати страхову премію у порядку та строки, встановлені Договором; 4. при укладанні Договору надати інформацію Страховикові про всі відомі йому обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, і надалі інформувати його про будь-яку зміну страхового ризику; 5. при укладанні Договору повідомити Страховика про інші чинні договори страхування щодо об’єкту страхування; 6. дотримуватись правил і норм перевезення пасажирів, які передбачені законодавством України; 7. вживати заходів, в тому числі рекомендованих Страховиком, щодо запобігання та зменшення збитків, завданих внаслідок настання страхового випадку, та рекомендацій щодо запобігання настання страхового випадку; 8. протягом 3 робочих днів повідомити Страховика про настання події, що може бути визнана страховим випадком, а також про всі події, які можуть стати причиною пред'явлення претензій чи подання позову щодо відшкодування шкоди, заподіяної третім особам; 9. при настанні події, що може бути визнана страховим випадкомдіяти відповідно до умов та вимог, викладених у Розділі 6 Загальних умов; 10. надавати Страховику всю наявну інформацію та документи, що стосуються факту, причин, обставин настання страхового випадку та його наслідків; 11. за згодою Страховика залучити його до участі в справі про стягнення шкоди; 12. повернути страхову виплату при виникненні обставин, передбачених законодавством або Договором, що позбавляють Страхувальника права на отримання страхової виплати, протягом 10 робочих днів з дати виникнення цих обставин; 13. не визнавати частково або повністю вимог, в тому числі позовних, висунутих третіми особами, а також не приймати на себе будь-яких прямих або непрямих зобов'язань по врегулюванню таких вимог без письмової згоди Страховика. Страховик зобов’язаний: 1. ознайомити Страхувальника з Договором та Загальними умовами; 2. протягом 2-х робочих днів, як тільки стане відомо про настання страхового випадку вжити заходів щодо оформлення всіх необхідних документів для своєчасної страхової виплати; 3. при настанні страхового випадку здійснити страхову виплату у передбачений Договором строк; 4. на вимогу особи, яка має право на отримання страхової виплати, протягом 3 робочих днів з дня її отримання, проінформувати особу у визначений нею спосіб, про документи, що підтверджують факт, причини та обставини настання страхового випадку та розмір заподіяної шкоди, які особа має долучити до заяви про страхову виплату, а також надати інформацію про форму, спосіб та порядок отримання таких документів та їхнього подання Страховику; 5. у разі настання страхового випадку відшкодувати витрати, понесені Страхувальником для запобігання настанню страхового випадку та зменшення наслідків страхового випадку; 6. забезпечувати збереження інформації, що становить таємницю страхування, з урахуванням вимог законодавства; 7. видати Страхувальнику дублікат Договору у разі втрати оригіналу. Після видачі дублікату втрачений примірник вважається недійсним; 8. у випадку прийняття рішення про відмову у страховій виплаті письмово повідомити про це Страхувальника з обґрунтуванням причин відмови. |
15 |
Підстави та порядок припинення дії договору страхування |
1. Дія договору страхування припиняється та договір втрачає чинність за згодою сторін, а також у разі: 1.1. закінчення строку дії договору страхування; 1.2. виконання Страховиком зобов’язань перед Страхувальником у повному обсязі; 1.3. несплати Страхувальником страхової премії у повному обсязі до початку дії Договору, або чергової частини страхової премії у встановлений Договором строк (у разі сплати страхової премії частинами). При цьому Договір вважається достроково припиненим з дня, наступного за встановленим у Договорі днем сплати чергової частини страхової премії, з урахуванням положень Договору; 1.4. ліквідації Страховика у порядку, встановленому законодавством України; 1.5. набрання законної сили рішенням суду про визнання договору страхування недійсним; 1.6. в інших випадках, передбачених законодавством України та договором страхування. 2. Дія Договору може бути достроково припинена за вимогою Страхувальника або Страховика. Страховик має право достроково припинити Договір без згоди Страхувальника, який виконує всі умови Договору, якщо інше не передбачено Договором або законодавством України. 3. У разі припинення Страховиком діяльності та виконання страхового портфеля Страховик повертає Страхувальнику сплачені страхові премії повністю. У разі передачі страхового портфеля страховику-правонаступнику та припинення договору страхування відповідно до частини третьої статті 56 Закону “Про страхування” за ініціативою Страхувальника після такої передачі страховик-правонаступник повертає Страхувальнику страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору страхування. 4. Про намір достроково припинити дію договору страхування будь-яка сторона зобов’язана повідомити іншу сторону не пізніш як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору страхування, якщо інше не передбачено Договором. 5. У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страхувальника, Страховик повертає йому страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладанням і виконанням цього договору страхування, та фактичних страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування. Якщо вимога Страхувальника обумовлена порушенням Страховиком умов договору страхування, Страховик повертає страхувальнику сплачену ним страхову премію повністю. 6. У разі дострокового припинення дії договору страхування за вимогою Страховика, Страхувальнику повертається повністю сплачена ним страхова премія. Якщо вимога Страховика обумовлена невиконанням Страхувальником умов договору страхування, Страховик повертає йому страхову премію за період, що залишився до закінчення строку дії договору, з вирахуванням витрат, пов’язаних безпосередньо з укладанням і виконанням цього договору страхування, та фактичних страхових виплат, що були здійснені за цим договором страхування. 7. У разі дострокового припинення дії договору страхування не допускається повернення коштів готівкою, якщо страхові платежі здійснювалися в безготівковій формі. 8. У всіх випадках дострокового припинення дії Договору Страхувальник зобов'язаний повернути Страховику оригінал Договору разом з заявою про припинення Договору. 9. Страховик зобов’язаний повернути страхову премію або її частину не пізніше ніж протягом 10 робочих днів від дати дострокового припинення дії Договору, крім випадків, передбачених законодавством України. 10. Страхувальник має право протягом 30 календарних днів з дня укладення договору страхування відмовитися від такого договору без пояснення причин, крім: 10.1. договорів страхування, строк дії яких становить менше 30 календарних днів; 10.2. випадків, якщо повідомлено про настання події, що має ознаки страхового випадку, за цим договором страхування. Про намір відмовитися від договору страхування страхувальник повідомляє страховика у письмовій (електронній) формі. Страховик зобов’язаний повернути Страхувальнику сплачену страхову премію повністю, за умови, що протягом цього періоду не відбулася подія, що має ознаки страхового випадку. 11. Остаточний розрахунок між Страхувальником і Страховиком у разі дострокового припинення дії Договору, за яким залишилися неврегульовані страхові випадки, здійснюється після прийняття Страховиком рішення про визнання випадку страховим та здійснення страхової виплати або прийняття Страховиком рішення про невизнання випадку страховим та/або прийняття Страховиком рішення про відмову в здійсненні страхової виплати. |
16 |
3. Здійснення страхових виплат |
|
17 |
Порядок дій у разі настання події, що має ознаки страхового випадку |
1. Якщо інше не зазначено в Договорі, у разі настання події, що має ознаки страхового випадку (надалі - Подія) Страхувальник (водій ЗТЗ) зобов’язаний: 1.1. увімкнути аварійну сигналізацію та негайно встановити знак аварійної зупинки; 1.2. вжити всі можливі заходи щодо порятунку та надання невідкладної медичної допомоги постраждалим особам; 1.3. вжити всі можливі заходи щодо зменшення розміру збитку і порятунку пошкодженого майна (багажу) пасажирів; 1.4. вжити всіх заходів щодо отримання у інших учасників ДТП інформації стосовно номеру ТЗ – учасника ДТП, серії/номеру Договору ОСЦПВВНТЗ з зазначенням найменування Страховика, у разі наявності такого, ПІБ учасників та свідків ДТП, їх адреси, тощо; 1.5. з місця події негайно (протягом години) в межах населеного пункту та не пізніше 3 годин за його межами, сповістити про ДТП в телефонному режимі Страховика за телефоном: 0-800-507-050 (для дзвінків в межах України, безкоштовно для стаціонарних та мобільних телефонів) та викликати відповідні компетентні органи. У разі необхідності виїзд на місце події представника Спеціалізованої служби узгоджується спеціалістом Страховика. У випадку, якщо виклик відповідних компетентних органів на місце події з об’єктивних причин неможливий або компетентними органами відмовлено у виїзді на місце події (або не видана довідка з місця події), при цьому факт виклику поліції або іншого компетентного органу зафіксовано (внесено в реєстр викликів відповідного органу), рішення про визнання події страховим випадком буде прийматися на підставі висновків Спеціалізованої служби, що виїжджала на місце події та/або Страховика, на підставі наданих Страхувальником документів та фото-/відео доказів з місця події та/або рішення суду. Якщо у представника Спеціалізованої служби та/або Страховика є підозра, що Водій знаходився під дією алкоголю або інших заборонених речовин, виклик Поліції є обов’язковим для отримання довідки та направлення на проходження медогляду (на наявність алкогольного, токсичного чи наркотичного сп’яніння); 1.6. протягом 3 (трьох) робочих днів від дати Події, а також всіх подій, які можуть стати причиною пред'явлення претензій чи подання позову щодо відшкодування шкоди, заподіяної потерпілим третім особам, надати письмове повідомлення про Подію або заяву в електронному вигляді на електронну адресу Страховика info@upsk.com.ua, з обов’язковим надсиланням паперового оригіналу з власним підписом заявника засобами поштового зв’язку з зазначенням: номеру Договору; обставини настання страхового випадку; місце події; інформацію про потерпілих осіб; контактний телефон; інформацію про пошкодження (зовнішні прояви) заподіяні майну третьої особи та шкоду, заподіяну її життю та здоров’ю; іншу інформацію щодо страхової події, необхідну для правильної оцінки ситуації. У разі відмови компетентних органів виїхати на місце події повідомити про це Страховика шляхом телефонного дзвінка або письмово; 1.7. не давати обіцянок та не робити пропозицій про добровільне відшкодування збитку, не відшкодовувати збиток, не визнавати повністю чи частково свою відповідальність; 1.8. зберігати ТЗ, пошкоджене майно та розташування учасників ДТП в такому стані, в якому вони знаходилися після ДТП, до приїзду працівників поліції або представника Страховика, за винятком дій з рятування людей, майна або запобігання надзвичайних ситуацій; 1.9. повідомити потерпілих третіх осіб про наявність Договору страхування з Приватним акціонерним товариством «Українська пожежно-страхова компанія»та надати їм наступну інформацію: телефони та адресу Страховика. Необхідно попередити про те, що ремонт може здійснюватися тільки після огляду пошкодженого транспортного засобу (майна) представником Страховика; 1.10. надати Страховику документи згідно з Розділом 7 Загальних умов. 1.11. Якщо Страхувальник не мав фізичної можливості своєчасно виконати дії, передбачені п.1.1.-п.1.10., він повинен надати Страховику документи, які підтверджують це. |
18 |
Порядок здійснення страхових виплат |
1. Страхова виплата здійснюється Страховиком на підставі заявленої вимоги та страхового акту. 2. Для отримання страхової виплати, особа, яка має право на її отримання, повідомляє страховика про настання події, що може бути визнана страховим випадком, та/або подає страховику заяву про страхову виплату: - у строк, що не перевищує 1 рік з дня настання події, що може бути визнана страховим випадком, у разі, якщо шкода заподіяна майну (багажу) потерпілої третьої особи; - у строк, що не перевищує 3 роки з дня настання події, що може бути визнана страховим випадком, у разі, якщо шкода заподіяна життю, здоров'ю та/або працездатності потерпілої третьої особи. 3. Страховик у строк не більше 30 робочих днів з дня отримання заяви про виплату страхового відшкодування, документів, зазначених у п.7.3. Загальних умов, які необхідні для визнання випадку страховим, визначення розміру заподіяної шкоди і здійснення страхової виплати, приймає рішення про визнання випадку страховим та здійснення страхової виплати чи про невизнання випадку страховим / відмову у здійсненні страхової виплати шляхом складання страхового акту та повідомляє про це Страхувальника, особу, яка має право на отримання страхової виплати, у строк не більше 3 робочих днів з дня прийняття відповідного рішення й у визначений ними спосіб. 4. Якщо Подія визнана страховим випадком, страхове відшкодування здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дня складання страхового акту, у якому фіксується розмір заподіяних збитків і сума страхового відшкодування, що підлягає виплаті. 5. Страхова виплата здійснюється: - безпосередньо особі, яка має право на отримання страхової виплати, у безготівковій формі за реквізитами рахунку (рахунків), наданими відповідною особою (особами), та/або - Страхувальнику, якщо Страхувальник за згодою Страховика самостійно відшкодував заподіяну шкоду особі, яка має право на отримання страхової виплати, та/або - закладу охорони здоров'я, іншій особі, що здійснює або здійснила лікування потерпілої третьої особи, ремонт пошкодженого майна потерпілої третьої особи та/або надає чи надала іншу допомогу (послуги) у разі заподіяння шкоди потерпілій третій особі та/або її майну (за погодженням з особою, яка має право на отримання страхової виплати). 6. У разі заподіяння шкоди життю та здоров'ю потерпілих третіх осіб Страховиком здійснюється страхова виплата у зв'язку з: - лікуванням потерпілої третьої особи; - тимчасовою втратою працездатності потерпілою третьою особою; - стійкою втратою чи зменшенням професійної або загальної працездатності потерпілої третьої особи; - моральною шкодою, що полягає у фізичному болю та стражданнях, яких потерпіла третя особа зазнала у зв'язку з каліцтвом або іншим ушкодженням здоров'я; - смертю потерпілої третьої особи. Повний порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат вказано у Розділі 7 Загальних умов. |
19 |
Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у страховій виплаті |
1. Якщо інше не зазначено у Договорі, Страховик не визнає страховим випадком подію та не здійснює страхову виплату, якщо випадок стався: 1.1. внаслідок впливу ядерного вибуху, випромінювання, застосування ядерної зброї, ядерного інциденту радіації або радіоактивного зараження, впливу проникної радіації, радіоактивного забруднення будь-яким ядерним паливом або відходами внаслідок згоряння ядерного палива, впливу іонізуючого випромінювання або радіоактивного забруднення; 1.2. внаслідок збройної агресії, воєнних дій, а саме: вторгнення, дій іноземних держав (при оголошенні війни або без оголошення війни), воєнних/збройних конфліктів, дії незаконних збройних формувань, диверсії, повалення/ захоплення влади або спроби таких дій, посягання на територіальну цілісність, мародерства, агресії іншої держави або заходів щодо її подолання, вторгнення військ іншої держави або несанкціонований перетин кордону військами іншої держави або будь-яких інших дій за політичними, економічними, соціальними мотивами; дії мін, торпед, бомб, гранат, снарядів, інших будь-яких бойових припасів та або знарядь війни; дії будь-яких вибухових речовин або пристроїв, що використані з метою пошкодження або знищення майна та/або завдання шкоди здоров’ю або життю людей; 1.3. внаслідок терористичного акту, громадянської війни, масових заворушень усякого роду, порушень громадського порядку, терористичної або антитерористичної діяльності, страйків, заколотів, локаутів, повстань, революцій, узурпації влади, самоуправства, цивільних безладь; державних переворотів, актів тероризму, військової диктатури; 1.4. внаслідок перевезення автомобільним транспортом у якості таксі та перевезення пасажирів легковим автомобілем на замовлення. Під поняттям "перевезення автомобільним транспортом у якості таксі” у цих Умовах розуміється будь-яке використання ЗТЗ для перевезення пасажирів та багажу на платній основі як з наявністю відповідної ліцензії на здійснення такої діяльності, так і без неї, а також використання ЗТЗ з однією з наявних ознак таксі, зазначених в Законі України “Про автомобільний транспорт” та будь-яка пряма чи опосередкована співпраця з будь-якими інформаційними сервісами які організовують/ сприяють/ надають послуги з перевезень/доставок/таксі в тому числі, але не виключно, чиї адреси веб-сайтів перелічені далі: uber.com, bolt.eu, uklon.com.ua, taxi838.ua, optima.fm, opti.global, yataxi.com.ua, ontaxi.com.ua glovoapp.com, cooker.net.ua, rocket.delivery та всіма іншими, які надають аналогічні послуги; 1.5. поза межами місця дії Договору та які настали не під час дії Договору. 2. Підставою/причиною для відмови Страховика у здійсненні страхових виплат є: 2.1. навмисні дії Страхувальника або особи, на користь якої укладено Договір, спрямовані на настання страхового випадку, крім дій, вчинених у стані крайньої необхідності або необхідної оборони, або випадків, визначених законодавством чи міжнародними звичаями; 2.2. вчинення Страхувальником або особою, на користь якої укладено Договір, умисного кримінального правопорушення, що призвело до настання страхового випадку; 2.3. подання Страхувальником та/або потерпілими третіми особами неправдивих відомостей про об’єкт страхування, обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику або про факт настання страхового випадку; 2.4. одержання Страхувальником та/або потерпілими третіми особами повного відшкодування збитків від особи, яка їх заподіяла. Якщо збиток відшкодований частково, страхова виплата здійснюється з вирахуванням суми, отриманої від зазначеної особи як відшкодування збитків; 2.5. несвоєчасне повідомлення Страхувальником про настання страхового випадку без поважних причин або невиконання інших обов’язків, визначених Договором або законодавством, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання страхового випадку або розмір заподіяної шкоди (збитків); 2.6. створення Страхувальником та/або потерпілими третіми особами перешкод у визначенні обставин події, що має ознаки страхового випадку, характеру та розміру збитків (витрат); 2.7. ненадання Страховикуоформлених належним чином документів, що підтверджують факт настання події, що має ознаки страхового випадку, розмір збитків та інших документів, подача яких передбачена Договором; 2.8. вчинення дій (бездіяльності), пов’язаних з непідкоренням владі; 2.9. наявність обставин, які є винятками зі страхових випадків та обмеженнями страхування, передбаченими Договором; 2.10. порушення Страхувальником умов Договору; 2.11. невиконання Страхувальником своїх обов'язків за Договором; 2.12. несплата Страхувальником страхової премії в розмірах та в строки, які встановлені в Договорі; 2.13. ненадання документів згідно Розділу 7 Загальних умов: - у строк, що не перевищує 1 рік з дня настання події, що може бути визнана страховим випадком, у разі, якщо шкода заподіяна майну (багажу) потерпілої третьої особи; - у строк, що не перевищує 3 роки з дня настання події, що може бути визнана страховим випадком, у разі, якщо шкода заподіяна життю, здоров'ю та/або працездатності потерпілої третьої особи. Повний перелік підстав для відмови Страховика у здійсненні страхових виплат вказано у Розділі 8 Загальних умов. |
20 |
4. Інша інформація |
|
21 |
Форма договору страхування |
Договір страхування укладається виключно в письмовій формі з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, встановлених до письмової форми правочину, та оформляється у паперовій формі або у формі електронного документа, створеного згідно з вимогами, визначеними Законом України"Про електронні документи та електронний документообіг", або в порядку, передбаченому законодавством про електронну комерцію. |
22 |
Канал (и) реалізації страхового продукту |
Реалізація страхового продукту здійснюється: 1. працівниками Головного офісу (04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40); 2. працівниками відокремлених структурних підрозділів; |
23 |
Інша інформація про страховий продукт |
Умови страхування, що не викладені в цьому Інформаційному документі, зазначаються в Договорі страхування. Інша інформація: 1. Адресадля направлення документів/листування: 04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40 2. Звернутисядо Страховика можна за телефоном: 0-800-507-050. 3. З метоюконтролю якості обслуговування звуковий запис звернення до Страховика здійснюється в автоматичному режимі. Адресаелектронної пошти: info@upsk.com.uaабо vyplata@upsk.com.ua |
24 |
Посилання на документи, в яких міститься повна інформація про стандартний страховий продукт |
Загальні умови страхового продукту «Страхування відповідальностіна автомобільному та міському електричному транспорті №523.1. діє з 18.11.2024 |
Увага! Ми використовуємо cookie-файли на нашому сайті, для того, щоб зробити його зручним для Вас. Залишаючись на сайті, Ви погоджуєтесь з правилами використання cookie-файлів і політикою конфіденційності. Ви також можете самостійно змінити налаштування щодо cookie-файлів у своєму браузері в будь-який час.