UPSK

(510) « КАСКО Банк »

ГоловнаВсі страхові продукти (510) « КАСКО Банк »

Інформація про страховий продукт - PDF

 

"КАСКО Банк" (код продукту: 510)

 

з/п

Вид інформації

Інформація для заповнення страховиком

1

2

3

1

1.Інформація про страховика


2

Найменування страховика, код за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України

Приватне акціонерне товариство «Українська пожежно-страхова компанія»

код за ЄДРПОУ 20602681

3

Номер і дата видачі ліцензії на здійснення діяльності із страхування

Дата видачі 30.04.2024 р.

Відомості про ризики / класи включені до Ліцензії за посиланням

4

Місцезнаходження страховика

04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40

5

Адреса офіційного вебсайту страховика

https://upsk.com.ua   

6

2.Основні умови страхового продукту


7

Клас страхування та опис страхового продукту

Клас страхування 3«Страхування наземних транспортних засобів (крім залізничного рухомого складу)»

Об'єкт страхування– наземні транспортні засоби, що відповідно до Закону України “Про дорожній рух” підлягають державній або відомчій реєстрації, уключаючи додаткове обладнання, навісну техніку до них, якщо страхування такого обладнання та/або техніки передбачено договором страхування, а також інші наземні транспортні засоби, уключаючи самохідні шасі, великотоннажні та інші технологічні транспортні засоби, скутери, легкі персональні електричні транспортні засоби, низькошвидкісні легкі електричні транспортні засоби, а також додаткового обладнання, навісної техніки до них, якщо страхування транспортного засобу з додатковим обладнанням, навісною технікою передбачено договором страхування.

8

Страхові ризики та обмеження страхування

Страховий ризик - це певна подія, на випадок якої проводиться страхування і яка має ознаки ймовірності та випадковості настання, а саме:

  • ДТП - зіткнення ТЗ під час руху з іншим(и) ТЗ; з нерухомими предметами; наїзд на рухомі чи нерухомі об’єкти; пошкодження ТЗ внаслідок його перекидання, ковзання, провалу, падіння, удару рухомими об`єктами; пошкодження ТЗ під час стоянки або зупинки іншим ТЗ;
  • ПДТО - протиправні дії третіх осіб, не пов'язані з незаконним заволодінням ТЗ, а саме: умисне або пов’язане з необережністю пошкодження чи знищення ТЗ, його підпал, знищення або викрадення окремих його частин, деталей, вузлів, механізмів, що входять в заводську комплектацію, а також пошкодження, знищення або викрадення ДО;
  • ІВП (Інші випадкові події) – пожежа, вибух або самозаймання ТЗ/ДО; стихійне лихо, природні явища (буря, ураган, смерч, повінь, затоплення, злива, град, сель, землетрус, зсув ґрунту, осідання ґрунту, обвал, лавина, діяпідґрунтових вод, шторм, цунамі, удар блискавки та інші надзвичайні явища природи); викид каміння або інших предметів з-під коліс ТЗ чи самовільне падіння будь-яких предметів, потрапляння ТЗ під дорожнє покриття, зіткнення з тваринами, напад тварин або інші обставини, що передбачені Договором;
  • ВИКРАДЕННЯ - протиправне вилучення ТЗ, яке вчинене умисно з будь-якою метою всупереч волі його власника чи користувача під час знаходження ТЗ у будь-якому місці, якщо інше не передбачено Договором.

9

Територія та строк дії договору страхування

Територія дії договору– Україна, крім населених пунктів територіальних громад  України, включених до пункту 2 розділу I "Території активних бойових дій" та розділу II "Тимчасово окуповані Російською Федерацією території України" Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22 грудня 2022 року N 309, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23 грудня 2022 року за N 1668/39004 (зі змінами), за умови, що стосовно відповідного населеного пункту не визначено дати завершення бойових дій/дати завершення тимчасової окупації.

Строк дії Договору– 1 (один) рік.

Строк дії Договору поділяється на періоди (періоди страхування) – проміжки часу, протягом яких Страховик несе зобов’язання за Договором, за умови сплати Страхувальником страхових платежів у відповідних розмірах та в строки, визначені Договором.

Строк дії договору не продовжується.

10

Розмір страхової суми (ліміту відповідальності)

Розмір страхової суми встановлюється на ТЗ та ДО у розмірі дійсної (ринкової) вартості.

Страхова сума в цілому та за кожним окремим ТЗ є агрегатним лімітом страхових виплат за всіма страховими випадками протягом всього строку дії договору страхування. Загальна сума страхових виплат за договором страхування не може перевищувати розмір страхової суми, зазначеної у договорі страхування. Загальна сума страхових виплат за окремим ТЗ не може перевищувати встановлену для нього страхову суму.

11

Франшиза

Безумовна франшиза – це франшиза, при якій Страховик вираховує розмір франшизи при здійсненні страхової виплати за кожним страховим випадком.

Мінімальний розмір франшизи за всіма ризиками складає 0% від страхової суми.

Максимальний розмір франшизи за ризиком Викрадення складає 5%, при повному знищенні ТЗ – 10%, за всіма іншими ризиками – 2%.

12

Розмір страхової премії / страхового тарифу

Мінімальний розмір страхового тарифу за всіма ризиками складає 0,1% від страхової суми.

Максимальний розмір страхового тарифу за всіма ризиками складає 10%.

13

Порядок та строки сплати страхової премії

Страховий платіж сплачується на поточний рахунок Страховика одноразово або частинами за графіком, зазначеним у договорі страхування.

14

Обов’язки сторін

Страховик зобов'язаний:

  • ознайомити Страхувальника з умовами договору;
  • протягом 2 (двох) робочих днів, як тільки стане Страхувальнику відомо про настання події, що має  ознаки страхового випадку, вжити заходів щодо оформлення всіх необхідних документів для своєчасного здійснення страхової виплати Страхувальнику (Вигодонабувачу).Прийняття Страховиком заяви-повідомлення про настання події, яка має ознаки страхового випадку, та надання консультацій про порядок оформлення Страхувальником документів для прийняття рішення про виплату або відмову у страховій виплаті, підтверджує виконання Страховиком обов’язку, що визначений в цьому пункті;
  • при настанні страхового випадку здійснити страхову виплату у передбачений цим Договором строк.Страховик несе майнову відповідальність за несвоєчасне здійснення виплати страхового відшкодування шляхом сплати Страхувальнику пені у розмірі 0,01% від суми несвоєчасно виплаченого страхового відшкодування за кожен день прострочення, але не більше подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла на період прострочення;
  • за заявою Страхувальника у разі здійснення ним заходів, що зменшили або збільшили страховий ризик, або при збільшенні дійсної вартості ТЗ та/або ДО, внести зміни до цього Договору шляхом укладання Додаткової угоди;
  • не розголошувати відомостей про Страхувальника та його майнове становище, крім випадків, встановлених законом.

Страхувальник зобов’язаний:

  • ознайомитись та ознайомити, роз’яснити Експлуатантам (дієздатна фізична особа, яка має право експлуатації на законних підставах ТЗ та що зазначена у Договорі) умови Договору, порядок дій у разі настання події, що має ознаки страхового випадку;
  • дотримуватися та забезпечити дотримання Експлуатантами умов та вимог Договору, Правил дорожнього руху, відповідних правил експлуатації, правил охорони праці, збереження ТЗ та законодавства України;
  • використовувати ТЗ тільки за його призначенням;
  • при укладанні Договору надати Страховику Заяву на страхування за встановленою Страховиком формою та надати ТЗ представнику Страховика на огляд та фотографування із складанням Акту огляду;
  • при укладанні Договору повідомити Страховика про всі чинні договори страхування, укладені відносно об’єкта страхування;
  • при укладенні цього Договору надати інформацію Страховику про відомі йому обставини, що мають істотне значення для оцінки ступеню страхового ризику, і надалі, протягом двох робочих днів з моменту будь-яких змін такої інформації (будь-якої зміни страхового ризику) у письмовій формі повідомляти про це Страховика;
  • сплатити страховий платіж в порядку, передбаченому Договором;
  • ставитись до ТЗ та/або ДО так само дбайливо, якби він був не застрахований;
  • при настанні події, яка в подальшому може кваліфікуватись як страховий випадок, діяти згідно з умовами Договору;
  • надавати Страховику всі необхідні документи та інформацію для встановлення факту, причин, обставин настання події, що має ознаки страхового випадку;
  • на вимогу Страховика прийняти участь в проведенні огляду, дослідженні місця настання події, яка в подальшому може бути кваліфікована як страховий випадок;
  • у випадку наявності осіб, винних у настанні страхового випадку, надати Страховику всі можливі для отримання Страхувальником згідно з законодавством України документи, які підтверджують законне право вимоги Страхувальника (або іншої особи, що одержала страхову виплату) до осіб, відповідальних за заподіяну шкоду ТЗ, та відомості для звернення з зворотною вимогою до винної особи в строк, що не перевищує 30 днів з дати страхової виплати;
  • письмово узгодити із Страховиком вибір станції технічного обслуговування (СТО) та вартість ремонту ТЗ, а також забезпечити належні умови для проведення огляду пошкодженого ТЗ представниками Страховика та/або експертних установ;
  • на вимогу Страховика передати йому пошкоджені деталі, вузли, механізми пошкодженого ТЗ, що були замінені в процесі ремонту;
  • самостійно нести на собі частину збитків, що не відшкодовується Страховиком згідно з Договором;
  • після страхової виплати та ремонту надати відремонтований ТЗ та/або ДО для огляду представнику Страховика та на вимогу Страховика повернути замінені при ремонті деталі ТЗ, що оформлюється актом приймання-передавання. Факт огляду відремонтованого ТЗ фіксується Актом огляду. В разі ненадання Страхувальником відремонтованого ТЗ на огляд Страховику Страхувальник втрачає в повному обсязі право на одержання в майбутньому страхової виплати  в частині пошкоджень тих же частин ТЗ;
  • повідомити Страховика та повернути Страховику протягом 10 робочих днів суму страхової виплати, яку виплатив Страховик, та відшкодувати витрати Страховика, пов’язані з таким відшкодуванням, якщо з’ясуються обставини, які відповідно до умов цього Договору, Програм страхування та Правил або чинного законодавства України, є підставою повністю або частково позбавити прав на отримання страхової виплати. При цьому, у випадку несвоєчасного повернення такої суми, сплатити Страховику пеню в розмірі 1% від суми боргу за кожний день прострочення платежу, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який виплачується пеня;
  • надати Страховику відомості про будь-які грошові суми або майно, одержані Страхувальником від третіх осіб в рахунок відшкодування збитку за страховим випадком;
  • після проведення ремонту ТЗ - надати Акт виконаних робіт та оригінали розрахункових документів (квитанції, фіскальні чеки, квитанції до прибуткових касових ордерів, тощо), які підтверджують проведення відновлювальногоремонту ТЗ, факт сплати грошових коштів за такий ремонт (в разі, якщо страхова виплата була здійснена готівкою чи шляхом безготівкового розрахунку на рахунок Страхувальника чи Вигодонабувача).

15

Підстави та порядок припинення дії договору страхування

 Дія договору припиняється за взаємною згодою сторін, а також у разі:

  • закінчення строку дії договору страхування;
  • виконання страховиком зобов’язань перед Страхувальником у повному обсязі. Договір вважається виконаним і його дія припиняється в конкретному періоді страхування з дати здійснення страхових виплат, сума яких дорівнює розміру страхової суми за річний період страхування;
  • ліквідації Страхувальника – юридичної особи або смерті Страхувальника – фізичної особи – підприємця (крім випадків, передбачених статтею 100 Закону України «Про страхування»);
  • ліквідації Страховика у порядку, встановленому законом України;
  • набрання законної сили рішенням суду про визнання договору страхування недійсним;
  • в інших випадках, передбачених законодавством України.
  • Про намір достроково припинити дію Договору будь-яка сторона зобов’язана повідомити іншу сторону не пізніше, як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору. Страховик має право достроково припинити договір без згоди страхувальника, який виконує всі умови договору страхування.
  • Страховик повертає у разі дострокового припинення договору страхування частину сплаченого страхового платежу за період, що залишився до закінчення строку дії договору страхування, з вирахуванням за цей період витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням договору страхування (70%), та фактичних страхових виплат, що були здійснені за страховими випадками, що сталися протягом строку дії договору страхування у випадках: вимоги Страхувальника, не пов’язаної із порушенням Страховиком умов Договору; вимоги Страховика, пов’язаної із порушенням Страхувальником умов Договору; у разі розірвання договірних відносин на виконання вимог статті 393 Податкового кодексу України; в разі ліквідації Страхувальника – юридичної особи або смерті Страхувальника – фізичної особи-підприємця.
  • Страховик повертає страхувальнику повністю сплачену ним страхову премію за період страхування, в якому здійснюється дострокове припинення дії договору, у випадку: вимоги Страхувальника в разі порушення Страховиком умов договору; вимоги Страховика, не пов’язаної із порушенням Страхувальником умов договору; припинення Страховиком діяльності та виконання страхового портфеля; набрання законної сили рішенням суду про визнання договору недійсним.
  • Страховик зобов’язаний повернути страхову премію або її частину не пізніше, ніж протягом 10 робочих днів від дати дострокового припинення дії договору.
  • Остаточний розрахунок між Страхувальником і Страховиком у разі дострокового припинення дії договору, за яким залишилися неврегульовані страхові випадки, здійснюється після прийняття Страховиком рішення про визнання випадку страховим та здійснення страхової виплати або прийняття Страховиком рішення про невизнання випадку страховим та/або прийняття Страховиком рішення про відмову в здійсненні страхової виплати.
  • Страхувальник має право протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня укладення договору відмовитися від договору без пояснення причин, крім випадку, якщо за таким договором повідомлено про настання події, що має ознаки страхового випадку.

16

3. Здійснення страхових виплат


17

Порядок дій у разі настання події, що має ознаки страхового випадку

У разі настання події, що має ознаки страхового випадку, Страхувальник (Експлуатант) зобов’язаний:

  • З місця настання події негайно, але не пізніше 3 (трьох) годин з моменту настання події, що має ознаки страхового випадку, повідомити про таку подію диспетчерську службу технічного асистансу Страховика (тел: 0-800-50-70-50). Якщо Страхувальник або Експлуатант з поважних причин не мали можливості виконати зазначені дії, вони повинні довести це документально;

ПРИМІТКА. Поважною причиною перевищення строків, є об’єктивна неможливість повідомити диспетчерську службу технічного асистансу Страховика за станом здоров’я (втрата свідомості, перелом, шок) внаслідок ДТП, що підтверджено  документально, або з інших причин, визнаних поважними Страховиком.

  • вживати заходів щодо запобігання та зменшення збитків, завданих внаслідок настання страхового випадку;

При ДТП, виконувати вимоги чинних Правил дорожнього руху (ПДР), умов цього Договору та рекомендацій диспетчерської служби технічного асистансу Страховика:

  • негайно, але не пізніше 3 (трьох) годин з моменту, коли Страхувальникові (водію) стало відомо про її настання, повідомити державні компетентні органи, що згідно з законодавством уповноважені реєструвати, розслідувати обставини  та причини ДТП (патрульна поліція тощо), за винятком випадків, передбачених Договором;
  • на вимогу представника Страховика чи служби технічного асистансу Страховика пройти медичне освідування/огляд на предмет вживання алкогольних, наркотичних, психоактивних речовин або препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції;
  • вжити всіх можливих заходів для встановлення третіх осіб та інформації про них (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, місце проживання та реєстрації – для фізичної особи; найменування та місце реєстрації - для юридичної особи; номер телефону; наявність та реквізити/відсутність договору обов’язкового або добровільного страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів та найменування страхової компанії), які можуть бути визнані винними у заподіянні шкоди ТЗ, або свідків події, та в подальшому передати всю вищезазначену інформацію, а також, при наявності, відео- та/або фотозйомку події чи місця ДТП Страховику;

При ПДТО:

  • негайно, але не пізніше 3 (трьох) годин з моменту, коли Страхувальникові (водію) стало відомо про її настання, повідомити органи внутрішніх справ. В тих випадках, коли подія настала на території інших країн, на які поширено дію цього Договору – повідомити відповідні державні органи таких країн;
  • вжити всіх можливих заходів для встановлення третіх осіб та інформації про них (прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, місце проживання та реєстрації – для фізичної особи; найменування та місце реєстрації для - юридичної особи; номер телефону), які можуть бути визнані винними у таких протиправних діях або свідків події, та в подальшому передати всю вищезазначену інформацію Страховику;

При настанні ІВП:

  • негайно, але не пізніше 3 (трьох) годин з моменту, коли Страхувальникові (водію) стало відомо про її настання, повідомити відповідні компетентні органи: органи Державної служби України з надзвичайних ситуацій, органи Українського гідрометеорологічного центру, житлово-експлуатаційну організацію, правоохоронні органи (органи Міністерства внутрішніх справ України) та інші компетентні органи. В тих випадках, коли подія настала на території інших країн, на які поширено дію цього Договору, – повідомити відповідні державні органи таких країн;
  • При Викраденні ТЗ – негайно, але не пізніше 60 (шістдесят) хвилин з моменту, коли Страхувальникові (водію) стало відомо про її настання, повідомити органи внутрішніх справ, а також,   якщо ТЗ устаткований системою пошуку та виявлення ТЗ, протягом 30 хв. активувати дану систему та/або повідомити про викрадення організацію, що обслуговує дану систему відповідно до умов договору та/або інструкції з використання даної системи;
  • Письмово повідомити Страховика шляхом подання Заяви-повідомлення про настання події, що має ознаки страхового випадку, (надалі - Заява-повідомлення) протягом 2 (двох) робочих днів з дня її настання із зазначенням причин, обставин, характеру події і розміру збитків. Якщо Страхувальник або Експлуатант з поважних причин не мали можливості виконати зазначені дії, вони повинні довести це документально. Надання Страховиком Страхувальнику (Експлуатанту) консультацій  у зв’язку з подією, прийняття Страховиком документів для розгляду, проведення огляду не є підставою для визнання цієї події страховим випадком;
  • Надати Страховику або його представнику для огляду пошкоджений ТЗ до початку ремонту;
  • Без письмової згоди Страховика не здійснювати ремонт ТЗ крім робіт, необхідних для його транспортування, та лише за допомогою спеціально обладнаного  транспортного засобу, який використовується для переміщення ТЗ (евакуатор);
  • разі виявлення під час проведення ремонтно-відновлюваних робіт прихованих пошкоджень, призупинити такі роботи до огляду виявлених прихованих пошкоджень та ТЗ Страховиком. Ненадання можливості Страховикові огляду прихованих пошкоджень ТЗ є підставою для відмови в оплаті вартості відновлення таких пошкоджень.

18

Порядок здійснення страхових виплат

Страховик приймає рішення про страхову виплату або відмову у виплаті протягом 10  (десяти) робочих днів з моменту отримання останнього документу  згідно з умовами Договору. У разі прийняття рішення про відмову у страховій виплаті Страховик повідомляє про це Страхувальника письмово з обґрунтуванням причин відмови протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту прийняття такого рішення. Строк страхової виплати за ДТП, ПДТО та ІВП складає 10  (десять) робочих днів після прийняття рішення про таку виплату.

В разі здійснення страхової виплати за страховими випадками ДТП, ІВП, ПДТО готівкою, на рахунок Страхувальника чи Вигодонабувача, Страховик тимчасово утримує із суми матеріального збитку суму податку на додану вартість.

ПРИМІТКА. Сума податку на додану вартість включається до суми матеріального збитку, який є основою для визначення суми страхового відшкодування, і підлягає виплаті лише після підтвердження факту її сплати або в разі направлення суми страхової виплати безпосередньо на рахунок СТО, яка проводить ремонт ТЗ і є платником податку на додану вартість.

В разі повної конструктивної загибелі ТЗ та/або ДО Страховик проводить, на власний розсуд страхову виплату з вирахуванням сум, одержаних Страхувальником та/або Вигодонабувачем в порядку відшкодування заподіяного збитку від третіх осіб за одним із варіантів:

  • у розмірі страхової суми (дійсної вартості застрахованого ТЗ, якщо дійсна вартість на момент настання страхового випадку є меншою за страхову суму), з вирахуванням встановленої франшизи і суми раніше здійснених страхових виплат за Договором за попередніми страховими випадками та  вартості залишків ТЗ. При цьому ТЗ залишається у власності Страхувальника;
  • у розмірі страхової суми (дійсної вартості застрахованого ТЗ, якщо дійсна вартість на момент настання страхового випадку є меншою за страхову суму), з вирахуванням суми раніше здійснених страхових виплат за Договором за попередніми страховими випадками і встановленої франшизи, якщо Страхувальник у письмовій формі заявить Страховику про відмову від своїх прав на ТЗ. Витрати по зняттю ТЗ з обліку Страховиком не відшкодовуються;
  • у розмірі вартості відновлювального ремонту з вирахуванням встановленої франшизи і суми раніше здійснених страхових виплат за Договором за попередніми страховими випадками.

Умови проведення страхової виплати при викраденні ТЗ:

  • страхова виплата за викрадений ТЗ визначається у розмірі страхової суми (дійсної вартості застрахованого ТЗ, якщо дійсна вартість на момент настання страхового випадку є меншою за страхову суму), з вирахуванням встановленої франшизи і суми раніше здійснених страхових виплат за Договором за попередніми страховими випадками, та проводиться двома частинами:

- 30% суми страхової виплати – протягом 30 (тридцяти) робочих днів після відкриття кримінального провадження за фактом викрадення ТЗ і надання Страхувальником Страховику всіх необхідних документів;

- 70% суми страхової виплати – протягом 20 (двадцяти) робочих днів після закінчення досудового розслідування (його зупинення, складання обвинувального акту, закриття кримінального провадження тощо) та надання Страхувальником всіх документів, вказаних в п. 20.2 цього Договору, але не раніше,  ніж через 2 (два) місяці з дня відкриття кримінального провадження;

  • обов’язковою умовою для страхової виплати за випадком Викрадення є укладення письмового договору між власником ТЗ та Страховиком про уступку права вимоги на ТЗ, який було викрадено;
  • у випадку викрадення ТЗ після страхової виплати ТЗ переходить у власність Страховика, для забезпечення чого Страхувальник зобов’язаний вчинити всі необхідні дії, передбачені законодавством;
  • страхову виплату, що була виплачена за викрадений ТЗ та/або ДО, який (які) було знайдено і повернуто Страхувальнику, Страхувальник зобов’язаний повернути  Страховику протягом 30 робочих днів з дати повернення ТЗ Страхувальнику. При цьому, у випадку несвоєчасного повернення такої суми, Страхувальник повинен сплатити Страховику пеню в розмірі 1% від суми боргу за кожний день прострочення платежу, але не більше подвійної облікової ставки НБУ, що діяла в період, за який виплачується пеня. Якщо внаслідок викрадення ТЗ та/або ДО було пошкоджено, сума, яку належить повернути Страхувальником Страховику, зменшується на суму страхової виплати, яку належить сплатити за усунення пошкоджень згідно з умовами страхування;

Розмір страхової виплати за пошкоджений ТЗ та/або ДО визначається, виходячи з розрахованого обсягу матеріального збитку з урахуванням:

  • пропорційної відповідальності, що застосовується в разі перевищення дійсної вартості ТЗ на дату настання страхового випадку страхової суми, зазначеної у Договорі, на 10% і більше;
  • фізичного зносу ТЗ та/або ДО на момент настання страхового випадку (якщо цей Договір укладено з умовою врахування фізичного зносу при страховій виплаті);
  • зменшення  розміру страхового відшкодування (в порядку та на умовах, визначених цим Договором);
  • суми, що відшкодована Страхувальнику особою, винною у заподіянні збитків, або особою, яка їх відшкодовує замість винуватця;
  • розміру збитків, відшкодованих Страхувальнику іншим Страховиком за  тією ж самою подією (випадком);
  • розміру франшизи, обумовленої цим Договором;
  • оплачених Страхувальником послуг виконавця автотоварознавчого дослідження, за умови визнання Страховиком розміру збитку;
  • витрат Страхувальника, компенсація яких передбачена умовами Договору;
  • несплачених страхових платежів за Договором;
  • вартості залишків ТЗ (при повній конструктивній загибелі ТЗ);
  • вартості усунення пошкоджень, наявних  на момент страхування.

До страхової виплати не включається вартість:

  • витрат на ремонт, фарбування або заміну деталі (вузла, агрегату), якщо на момент настання події, що має ознаки страхового випадку, на цій деталі (вузлі, агрегаті) вже були пошкодження та вона підлягала ремонту та/або заміні відповідно до нормативних вимог заводу виробника  ТЗ;
  • ремонтних робіт, не пов’язаних з усуненням пошкоджень ТЗ та/або ДО, що виникли внаслідок страхового випадку, а також використаних при цьому запчастин і матеріалів;
  • заміни (ремонту) деталей (вузлів, агрегатів), пошкодження яких не спричинено страховим випадком;
  • технічного обслуговування, обов’язкового технічного контролю та гарантійного ремонту ТЗ, якщо інше не передбачено умовами цього Договору;
  • робіт, пов’язаних з переобладнанням ТЗ;
  • комплектних агрегатів і вузлів та робіт з їх заміни, якщо заміні чи ремонту підлягають окремі їх деталі;
  • фарбування непошкоджених елементів кузову;
  • втрати товарної вартості ТЗ;
  • витрат на повторне автотоварознавче дослідження, проведене за ініціативою Страхувальника без письмового погодження із Страховиком та за умови, якщо таке  дослідження Страховиком не визнано;
  • деталей, елементів ТЗ, які були встановлені після проведення передстрахового огляду ТЗ та вартість, яких перевищує вартість відповідних деталей, елементів ТЗ, що  належали до його комплектації, заявленої на страхування.

Страхова виплата при пошкодженні ТЗ за цим Договором не може перевищувати розміру страхової суми, встановленої для ТЗ у Договорі. Страхова виплата при пошкодженні ДО за цим Договором не може перевищувати розміру страхової суми, встановленої для  ДО за п.10.2 Договору. Сукупна сума всіх страхових виплат за Договором не може перевищувати страхової суми за  Договором.

Страхувальник, що одержав від особи, винної у настанні страхового випадку, повне відшкодування збитків, втрачає право на одержання страхового відшкодування від Страховика. У випадку, якщо збитки відшкодовані частково, страхова виплата здійснюється Страховиком з вирахуванням суми, одержаної Страхувальником від особи, що завдала збитки.

Страхове виплата, що має бути здійснена за Договором, виплачується (якщо інше не було письмово погоджено):

  • Вигодонабувачу в розмірі заборгованості на дату настання страхового випадку за Кредитним договором, зазначеним в Договорі;
  • Страхувальнику в розмірі різниці між сумою страхової виплати, що має бути здійснена за Договором, і сумою страхової виплати, що належить Вигодонабувачу згідно з Договором.

Якщо виявиться, що на момент настання страхового випадку транспортним засобом керувала особа з меншим стажем керування ніж визначено Договором, то Страховик застосовує додаткову безумовну франшизу у розмірі 2% (два) відсотки від страхової суми за Договором по кожному такому випадку.

19

Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у страховій виплаті

Не визнаються страховими випадками та виплата страхового відшкодування не здійснюється за подіями/шкодою/збитками, що прямо або опосередковано пов’язані з/є наслідком:

  • Будь-яких військових дій, а також маневрів або інших військових заходів; вторгнення, дій іноземних держав (при оголошенні війни або без оголошення війни), воєнних/збройних конфліктів, дії незаконних збройних формувань, повалення/захоплення влади або спроби таких дій, мародерства, агресії іншої держави або заходів щодо її подолання, вторгнення військ іншої держави або несанкціонованого перетину кордону військами іншої держави, або будь-яких інших дій за політичними, економічними, соціальними мотивами;
  • Дії знарядь війни, зброї, покинутих знарядь війни (зброї, боєприпасів, мін, бомб тощо);
  • Громадянської війни, громадських заворушень, терористичних актів, терористичної або антитерористичної діяльності, вуличних заворушень усякого роду, масових заворушень або страйків, заколотів, локаутів, повстань, революцій, узурпації влади, цивільних безладь, військового, воєнного або надзвичайного стану; страйків, державних переворотів, актів тероризму, військової диктатури;
  • Вилучення, примусового вилучення, мобілізації, реквізиції, арешту, конфіскації, націоналізації або знищення застрахованого ТЗ/ДО за розпорядженням або рішенням органів державної влади, та інших подібних заходів політичного характеру, які здійснюються згідно розпорядження військової чи цивільної влади та політичних організацій в країні Страхувальника або за розпорядженням існуючого де-юре та де-факто уряду чи будь-якого органу влади або за вимогою представників військової чи цивільної влади;
  • Прямим чи непрямим впливом атомного вибуху, радіації чи радіоактивного ураження, пов’язаних з будь-яким застосуванням атомної енергії і використанням радіоактивних матеріалів, ядерним інцидентом, впливом радіоактивного, іонізуючого випромінювання, в тому числі того, що виділяється радіоактивними речовинами альфа-, бета- чи гама- випромінюванням, випромінювання нейтронів та такого, що надходить від прискорювачів заряджених часток оптичних (лазери), мікрохвильових (мазери) чи аналогічних квантових генераторів;
  • Участю ТЗ в спортивних змаганнях, тест-драйвах, використання ТЗ для навчальної їзди; здійснення будь-яких спеціальних програм випробувань якостей ТЗ;
  • Використанням ТЗ в якості таксі, передачею ТЗ в  оренду, лізинг, підряд, якщо таке використання не передбачено у п. 7.6  Договору;

Згідно з цими Договором до страхових випадків не відносяться події, що сталися внаслідок:

  • пожежі або вибуху, які виникли: внаслідок порушень правил експлуатації (зокрема буксуванні), техніки безпеки; під час перевезення вибухонебезпечних та вогненебезпечних речовин та предметів у ТЗ (за умови, що ТЗ спеціально не призначений для такої мети); несправності паливної або іншої системи ТЗ; встановлення в ТЗ газобалонного обладнання без належним чином оформленого дозволу органів внутрішніх справ на таке переобладнання; короткого замикання електроустаткування, електрообладнання або електромережі ТЗ; теплових проявів електричної енергії, впливу джерел запалювання електричної природи;
  • навмисних дій Страхувальника (Експлуатанта), Вигодонабувача, спрямованих на настання страхового випадку, збитків;
  • халатності Страхувальника (Експлуатанта) щодо  ТЗ, в тому числі, але не обмежуючись: не вжиття всіх заходів, щоб не допустити самовільного руху ТЗ; залишення відкритими (не закритими на замок) дверей або вікон ТЗ під час його зупинки або стоянки при відсутності водія у салоні ТЗ; залишення у салоні ТЗ ключа (ключів) до цього ТЗ або реєстраційних документів на нього, втрата будь-якого ключа до ТЗ;
  • якщо ТЗ пішов під лід за межами офіційно відкритих для руху льодових доріг;
  • гниття, корозії чи інших природних властивостей матеріалів, що використовуються в застрахованому ТЗ, природних хімічних процесів чи інших природних властивостей матеріалів, що використовуються в ТЗ;
  • термічного впливу на ТЗ внаслідок сушіння, зварювання, гарячої обробки тощо;
  • користування ТЗ у несправному технічному стані (визначення технічного стану ТЗ проводиться згідно з чинним законодавством), в тому числі, але не обмежуючись, їзда на зношених шинах та/або застосування деталей, якість яких не відповідає вимогам заводу-виробника;
  • управління ТЗ Страхувальником (Експлуатантом) в будь-якій формі сп’яніння (алкогольного, наркотичного чи токсичного сп’яніння), під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції; у хворобливому стані або стані стомлення; без наявності належного (діючого) посвідчення на право керування ТЗ відповідної категорії; без реєстраційного документу на ТЗ; маршрутними транспортними засобами – поза схемою маршруту та розкладу руху; ТЗ, що здійснюють перевезення великогабаритних та великовагових вантажів – без належним чином оформленого дозволу на рух; ТЗ, що здійснюють перевезення небезпечних вантажів – без технічних умов перевезення, свідоцтва про допуск водія і допуск ТЗ до перевезення небезпечного вантажу та дозволу на дорожнє перевезення;
  • вчинення Страхувальником (Експлуатантом) протиправних дій, що призвело до настання страхового випадку, в тому числі непідкорення владі, переслідування представниками правоохоронних органів;
  • природного зносу ТЗ в цілому, а також його окремих деталей та вузлів, браку виробника;
  • порушення ПДР, нормативних, відомчих інструкцій щодо безпеки перевезення пасажирів та вантажу. Наявність цих порушень на момент ДТП і їх зв’язок із заподіяними збитками встановлюється Страховиком, органами внутрішніх справ або у судовому порядку;
  • ДТП, при яких Страхувальник чи Експлуатант здійснили: проїзд на заборонні сигнали світлофора, регулювальника або заборонні знаки дорожнього руху; виїзд на смугу зустрічного руху в місці, де такий виїзд заборонено, і/або перетин суцільної лінії горизонтальної розмітки, що поділяє транспортні потоки протилежних напрямків і позначає межі смуг руху на дорогах, якщо це не викликано крайньою необхідністю (при цьому уникнення зіткнення з тваринами не може вважатись крайньою необхідністю); перевищення встановлених обмежень швидкості руху більше ніж на 20 км/год; порушення правил проїзду залізничних переїздів або мостів;
  • гідравлічного удару;
  • стихійного лиха, якщо до укладання цього Договору місце дії Договору було оголошено зоною стихійного лиха;
  • буксирування ТЗ іншим транспортним засобом чи ТЗ іншого транспортного засобу;
  • передачі ТЗ в оренду, найм, прокат, лізинг заставу (заклад) або за іншим договором третім особам, без письмового погодження зі Страховиком;
  • використання ТЗ не за призначенням або в режимі таксі без попередньої письмової згоди на це Страховика;
  • пошкоджень лакофарбового покриття ТЗ внаслідок звичайної експлуатації , а також зміна кольору лакофарбового покриття внаслідок впливу сонячного проміння та/або потрапляння паливно-мастильних матеріалів, складових дорожнього покриття та інших матеріалів;
  • використання ТЗ у зимовий період з шинами, які призначені для літнього періоду (літня гума) або у літній період з шинами, які призначені для зимового періоду (зимова гума). Під зимовим періодом розуміється період з 20 листопада по 20 березня;
  • зберігання ТЗ та/або ДО у місцях підвищеної небезпеки (будівельних майданчиках, в місцях роботи навантажувальної техніки тощо)

В будь-якому випадку не підлягають відшкодуванню Страховиком:

  • збитки, заподіяні внаслідок пошкодження чи викрадення шин, коліс (у тому числі запасних), колісних дисків, ковпаків на колеса, а також їх елементів, тенту, реєстраційного номеру, фірмового знаку, чисельно-літерних позначень марки та моделі ТЗ, склоочисників, якщо при цьому не завдано шкоди іншим частинам ТЗ;
  • витрати по зняттю ТЗ з обліку;
  • вартість, що становить різницю, яка перевищує ціну на нові аналогічні запасні частини, запропоновані Страховиком, якщо Страхувальник відмовився від його послуг і придбає запасні частини за більш високими цінами;
  • непрямі збитки, спричинені страховим випадком, а саме - штрафні санкції і пеня; витрати по оренді іншого ТЗ; моральна шкода; проживання у готелі під час ремонту; витрати на відрядження, якщо вони письмово не узгоджені Страховиком; упущена вигода, втрата прибутку, простій, матеріальні збитки, пов’язані з закінченням гарантійного строку, втрати, пов’язані з інфляційними процесами, вартість послуг з надання юридичної допомоги та інші можливі фінансові санкції тощо;
  • шкода, заподіяна майну Страхувальника, водія та/або пасажирів, яке знаходилось в ТЗ під час страхового випадку;
  • збитки, спричинені втратою товарної вартості пошкодженого ТЗ;
  • додаткові витрати, пов’язані з заміною частин, агрегатів, вузлів та/або деталей пошкодженого ТЗ, які  відсутні на спеціалізованому ремонтному підприємстві або на ринку України; витрати, що перевищують вартість ремонту, здійснені на заміну/купівлю частин, агрегатів, вузлів та/або деталей пошкодженого ТЗ на вимогу Страхувальника при наявності можливості ремонту цих частин, агрегатів, вузлів, деталей, що підтверджує зазначене ремонтне підприємство та/або передбачено технологією заводу-виробника;
  • витрати Страхувальника, що пов’язані з технічним обслуговуванням ТЗ, та витрати на ремонт ТЗ, не пов’язані із страховим випадком;
  • втрата ТЗ та/або ДО внаслідок незаконного заволодіння (набуття права на майно) шляхом обману чи зловживання довірою (шахрайство), шляхом вимагання, а також інших подібних випадків;
  • збитки або шкоду, що пов’язано з арештом, конфіскацією, мобілізацією ТЗ правоохоронними, митними, податковими або іншими органами;
  • збитки або шкода, завдані ТЗ при управлінні ТЗ особою, яка не має законних підстав для управління цим ТЗ, незалежно від наявності в неї посвідчення водія на відповідну категорію; особою, в якої не має посвідчення водія відповідної категорії; особою, яка на момент настання події була позбавлена права керування ТЗ;
  • шкода, заподіяна ТЗ в разі, якщо виявиться, що Страхувальник чи Експлуатант незаконно володіють, користуються чи розпоряджаються ТЗ або якщо буде встановлено, що ТЗ раніше був викрадений на території України чи за її межами та знаходиться у розшуку;
  • технічний брак деталей ТЗ, матеріальні збитки від якого повинні відшкодовуватися за гарантійними зобов’язаннями підприємства-виробника чи торговельної організації; внаслідок порушення правил пожежної безпеки, перевезення та зберігання вогненебезпечних, вибухонебезпечних речовин та предметів, що легко займаються;
  • викрадення ТЗ поза межами території України, а також на територіях зазначених у Договорі.

Не підлягають відшкодуванню збитки та інші витрати в зв’язку зі знищенням, пошкодженням, зникненням ТЗ та/або ДО, що сталося внаслідок настання подій, не зазначених у Договорі.

Не є страховими випадками за умовами цього Договору пошкодження або втрата ТЗ та/або ДО: внаслідок перевезення ТЗ на платформі, в кузові, в контейнері, автомобільним, залізничним, водним чи авіаційним транспортом тощо; під час його завантаження чи розвантаження; у випадку використання його Страхувальником або Експлуатантом як знаряддя злочину, що підтверджено довідкою органів внутрішніх справ; при порушенні Страхувальником або Експлуатантом встановлених правил перевезення пасажирів та перевезення чи буксирування будь-якого вантажу, вага якого перевищує норму, призначену для цього ТЗ; внаслідок порушення правил безпеки при ремонті та обслуговуванні, порушення Страхувальником або Експлуатантом правил технічної експлуатації, вимог ПДР щодо технічного стану і обладнання ТЗ та грубого порушення обов’язків Страхувальника як водія при настанні ДТП; через технічний брак деталей ТЗ, матеріальні збитки від якого повинні відшкодовуватися за гарантійними зобов’язаннями підприємства-виробника чи торговельної організації; внаслідок порушення правил пожежної безпеки, перевезення та зберігання вогненебезпечних,  вибухонебезпечних речовин та предметів, що легко займаються.

Підстави відмови у страховій виплаті:

  • навмисні дії Страхувальника та/або Експлуатанта, або особи, на користь якої укладено цей Договір, спрямовані на настання страхового випадку. Зазначена норма не поширюється на дії, пов'язані з виконанням ними громадянського чи службового обов'язку, в стані необхідної оборони (без перевищення її меж) або захисту майна, життя, здоров'я, честі, гідності та ділової репутації. Кваліфікація дій Страхувальника або Експлуатанта, або особи, на користь якої укладено цей Договір, встановлюється відповідно до чинного законодавства України;
  • вчинення Страхувальником або Експлуатантом, або іншою особою, на користь якої укладено цей Договір, умисного злочину, що призвів до страхового випадку;
  • подання Страхувальником та/або Експлуатантом свідомо неправдивих відомостей про предмет Договору або про факт (обставини), наслідки настання страхового випадку, в тому числі і відомостей, зазначених в Заяві на страхування;
  • отримання Страхувальником або Експлуатантом повного відшкодування збитків від особи, винної у їх заподіянні;
  • несвоєчасне повідомлення Страхувальником та/або Експлуатантом про настання страхового випадку без поважних на це причин або створення Страховику перешкод у визначенні обставин, характеру події та розміру збитків;
  • неповідомлення або несвоєчасне повідомлення Страховика та/або правоохоронні та інші компетентні органи про факт настання події, що має ознаки страхового випадку, без поважних причин та/або створення Страховику перешкод у визначенні причин, обставин, характеру події та розміру збитків;
  • невиконання чи неналежне виконання Страхувальником та/або Експлуатантом обов’язків,  зазначених в Договорі;
  • якщо Страхувальник чи Експлуатант самовільно залишив місце події чи ухилився (відмовився)від проведення в установленому порядку перевірки на перебування в стані алкогольного, наркотичного чи токсичного сп’яніння, знаходження під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції;
  • якщо Страхувальник чи Експлуатант після настання події, що має ознаки страхового випадку, спожив (спожили) або вжив (вжили) без призначення лікаря алкогольні, наркотичні, інші речовини, що викликають стан сп’яніння, чи лікарські препарати, що знижують увагу та швидкість реакції, до відповідної перевірки;
  • якщо обсяг і характер пошкодження ТЗ не відповідають причинам і обставинам заявленої події;
  • якщо Страхувальник здійснив ремонт пошкодженого ТЗ на підприємстві автосервісу, що не було узгоджено зі Страховиком, або здійснив його ремонт до огляду Страховиком;
  • інші випадки, передбачені законом.

Страховик також має право відмовити у виплаті страхового відшкодування:

  • в розмірі 50% від суми страхового відшкодування в разі, якщо Страхувальник або Експлуатант повідомили про страховий випадок диспетчерську службу технічного асистансу Страховика не з місця пригоди або з простроченням строку, встановленого Договором для письмового повідомлення Страховика;
  • в повному обсязі, якщо Страхувальник або Експлуатант не повідомили диспетчерську службу технічного асистансу Страховика про подію, що має ознаки страхового випадку;
  • в повному обсязі, якщо Страхувальник або Експлуатант не повідомили в письмовій формі Страховика протягом 2 (двох) робочих днів з дня настання події.

20

4. Інша інформація


21

Форма договору страхування

Договір укладається в письмовій формі з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, встановлених до письмової форми правочину, та оформлюється у паперовій формі або в формі електронного документа, в порядку передбаченому законодавством про електронну комерцію або згідно з вимогами, визначеними Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг».

22

Канал(и) реалізації страхового продукту

Реалізація страхового продукту здійснюється:

працівниками Головного офісу (04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40)

працівниками відокремлених структурних підрозділів

страховими посередниками

23

Інша інформація про страховий продукт

Страхова виплата без довідки компетентного органу за одним застрахованим ТЗ здійснюється:

  • при пошкодженні виключно скляних деталей ТЗ без обмежень по сумі виплати і кількості разів;
  • при наявності іншого учасника ДТП та складання Європротоколу з місця події в порядку, визначеному законом України на дату ДТП для договорів обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів;
  • при настанні випадку за страховим ризиком «ДТП» за відсутності інших учасників ДТП або за страховим ризиком «ІВП» або за страховим ризиком «ПДТО» за виключенням випадків викрадення окремих складових частин ТЗ/ДО у розмірі до 7% страхової суми ТЗ;
  • Франшиза по пошкодженню скляних елементів складає 0% (тільки для легкових ТЗ).

Додатково відшкодовуються витрати на оплату транспортування пошкодженого внаслідок страхової події ТЗ до найближчого місця ремонту або зберігання, якщо застрахований ТЗ не може самостійно рухатись з дотриманням вимог Правил дорожнього руху України. Розмір таких додаткових витрат не може перевищувати 5 000,00 грн.

24

Посилання на документи, у яких міститься повна інформація про стандартний страховий продукт 

Загальні умови страхового продукту «Страхування наземних транспортних засобів «КАСКО Застава»» № 510.1.

Інформація про страховий продукт «КАСКО Ощадбанк»

 

 


 

Завантажуйте мобільний додаток СК UPSK та купуйте страховки онлайн, отримуйте консультації та спеціальні пропозиції.

Увага! Ми використовуємо cookie-файли на нашому сайті, для того, щоб зробити його зручним для Вас. Залишаючись на сайті, Ви погоджуєтесь з правилами використання cookie-файлів і політикою конфіденційності. Ви також можете самостійно змінити налаштування щодо cookie-файлів у своєму браузері в будь-який час.

Згоден(на)