Інформаційний документ - PDF
№ з/п
|
Вид інформації |
Інформація для заповнення страховиком |
1 |
2 |
3 |
1 |
1.Інформація про страховика |
|
2 |
Найменування страховика, код за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України |
Приватне акціонерне товариство «Українська пожежно-страхова компанія» код за ЄДРПОУ20602681 |
3 |
Номер і дата витягу з Реєстру |
Дата витягу з Реєстру 30.04.2024 р. Відомості про ризики / класи включені до Ліцензії за посиланням https://upsk.com.ua/dbs.8.files/upload/file/pubdoc/upsk_vityag_3.pdf |
4 |
Місцезнаходження страховика |
04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40 |
5 |
Адреса офіційного вебсайту страховика |
|
6 |
2.Основні умови страхового продукту |
|
7 |
Клас страхування та опис страхового продукту |
Клас 1 «Страхування від нещасного випадку (у тому числі на випадок виробничої травми та професійного захворювання)» Ризик страхування від нещасного випадку, уключаючи страхування на випадок виробничої травми та професійного захворювання Клас 2 «Страхування на випадок хвороби (у тому числі медичне страхування)» Ризик страхування на випадок хвороби Об'єкт страхування– життя, здоров’я, працездатність Застрахованої особи. Застрахованою особою може бути: - основний працівник пожежно-рятувальних підрозділів для забезпечення місцевої пожежної охорони; - член пожежно-рятувальних підрозділів для забезпечення добровільної пожежної охорони; - працівник пожежно-рятувальних підрозділів для виконання завдань відомчої пожежної охорони (крім тих, які працюють в установах і організаціях, що фінансуються з Державного бюджету України). |
8 |
Страхові ризики та обмеження страхування |
Страховий ризик– виробнича травма (нещасний випадок на виробництві) та / або професійне захворювання, що сталося внаслідок виконання Застрахованою особою своїх обов'язків згідно з наказом або дорученням щодо здійснення заходів із запобігання виникненню пожеж, гасіння пожеж, проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт. Страховим випадком є:смерть Застрахованої особи, встановлення інвалідності (І або ІІ або ІІІ групи) Застрахованій особі, втрата працездатності, травматичні ушкодження та/або розлади здоров’я Застрахованої особи внаслідок страхового ризику. Не можуть бути застрахованими фізичні особи (обмеження страхування): - які не здатні за станом здоров’я виконувати покладені на них обов’язки, що підтверджується попередніми та періодичними медичними оглядами; - яких визнано недієздатними або обмежено дієздатними внаслідок психічного розладу; - які визнані безвісно відсутніми. |
9 |
Територія та строк дії договору страхування |
Територія дії договору– Україна, за виключенням: тимчасово окупованих територій; територій, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження; населених пунктів/територій, що розташовані на лінії розмежування (відповідно до нормативно-правових актів, затверджених у встановленому законодавством порядку); територій, на яких тривають / проводяться воєнні (бойові) дії, або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні) на момент настання події, що має ознаки страхового випадк. Строк дії договору– до 1 (одного) календарного року (включно). |
10 |
Розмір страхової суми (ліміту відповідальності) |
Страхова сумавстановлюються за кожною Застрахованою особою. Мінімальна страхова сума– не встановлені вимоги Максимальна страхова сума – розмір десятирічної заробітної платиЗастрахованої особи за її посадою на дату укладання Договору страхування. |
11 |
Франшиза |
Не передбачена |
12 |
Розмір страхової премії / страхового тарифу |
- Мінімальний страховий тариф: 0,015%; - Максимальний страховий тариф:3,39% Мінімальна страхова премія за договором 150 гривень |
13 |
Порядок та строки сплати страхової премії |
Загальна страхова премія за договором сплачується: - одноразово (одним платежем); - рівними частинами (2 / 4) |
14 |
Обов’язки сторін |
Страховик зобов'язаний: 1. на етапі укладення Договору ознайомити Страхувальника з умовами Договору, надавати роз’яснення з усіх питань, що виникають у Страхувальника за умовами Договору; 2. вжити заходів щодо оформлення документів, наданих Страхувальником, для своєчасного здійснення страхової виплати; 3. у разі настання страхового випадку та за наявності законних підстав здійснити страхову виплату у передбачений Договором строк; 4. в строки, передбачені Договором, повідомити Страхувальника про необхідність додаткової перевірки інформації щодо події, заявленої як страховий випадок, та продовження строків прийняття рішення щодо такого випадку; 5. забезпечувати збереження інформації, що становить таємницю страхування, з урахуванням вимог чинного законодавства; 6. не розголошувати відомостей про Страхувальника, Застраховану особу (Вигодонабувача), що становлять таємницю страхування, крім випадків та порядку, встановлених законодавством України. Страхувальник зобов’язаний: 1. сплачувати страхову премію у порядку та строки, встановлені Договором страхування; 2. при укладенні Договору страхування повідомити Страховику всю наявну та достовірну інформацію та обставини, які мають істотне значення для оцінки страхового ризику (перелік такої інформації та обставин зазначено в п. 10.4 Загальних умов); 3. протягом строку дії Договору, повідомляти Страховика про будь-яку зміну обставин, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику (зміна ступеня страхового ризику) та/або інших обставин, що впливають на розмір страхової премії за Договором (перелік таких обставин зазначено в п. 10.5 Загальних умов). Повідомлення про зміну ступеня ризику надається Страхувальником протягом 24-х годин з моменту, як тільки про такі зміни стало відомо, з подальшим письмовим повідомленням протягом 3-х (трьох) робочих днів; 4. на вимогу Страховика, у разі збільшення ступеня страхового ризику, укласти додаткову угоду до Договору про внесення відповідних змін та сплатити додаткову страхову премію; 5. повідомити Застраховану особу про укладений на її користь Договір страхування та ознайомити з умовами цього Договору страхування, роз’яснити порядок його дій у разі настання страхового випадку, при цьому отримання згоди Застрахованої особи на укладення Договору є необов’язковим; 6. інформувати Страховика про настання події, що має ознаки страхового випадку, у порядку та строки, визначені умовами Договору страхування, та вчиняти дії згідно з п. 7.1 Загальних умов; 7. вживати всіх заходів для запобігання настання страхового випадку та зменшення наслідків події; 8. дотримуватись конфіденційності у взаємовідносинах зі Страховиком, не допускати передачі інформації, що є комерційною таємницею, стороннім особам; 9. забезпечити виконання Застрахованою особою належним чином своїх обов’язків з гасіння пожеж і ліквідації наслідків аварій, включаючи ознайомлення з нормативними документами, що стосуються виконання обов’язків, проведення навчань, дотримання Застрахованою особою встановлених правил пожежної та техніки безпеки. Страхувальник, Застрахована особа (Вигодонабувач) зобов’язані: 1. повернути Страховику отриману суму страхової виплати в повному обсязі або в певній її частині, якщо протягом строку позовної давності будуть виявлені обставини, що відповідно до законодавства або умов Договору повністю чи частково звільняють Страховика від здійснення страхової виплати, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання письмового повідомлення від Страховика; 2. надавати на письмовий запит Страховика інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для здійснення належної перевірки, актуалізації даних, а також для виконання Страховиком інших вимог законодавства, яке регулює відносини у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення. |
15 |
Підстави та порядок припинення дії договору страхування |
Дія договору припиняється за взаємною згодою сторін, а також у разі: - закінчення строку дії Договору страхування; - виконання Страховиком зобов’язань перед Страхувальником у повному обсязі; - несплати Страхувальником чергової частини страхової премії у встановлений Договором строк (у разі сплати страхової премії частинами). При цьому Договір страхування вважається достроково припиненим в порядку, передбаченому договором. Сторони дійшли згоди, що Страхувальник самостійно контролює терміни (строки) сплати чергових частин страхової премії, при цьому Страховик не зобов’язаний нагадувати про їх сплату; - ліквідації Страхувальника - юридичної особи або смерті Страхувальника – фізичної особи – підприємця (крім випадків, передбачених статтею 100 Закону України «Про страхування»); - ліквідації Страховика у порядку, встановленому законом України; - набрання законної сили рішенням суду про визнання договору страхування недійсним; - в інших випадках, передбачених законодавством України. Про намір достроково припинити дію Договору будь-яка сторона зобов’язана повідомити іншу сторону не пізніше, як за 30 календарних днів до дати припинення дії договору. Страховик має право достроково припинити договір без згоди страхувальника, який виконує всі умови договору страхування. Страхувальник протягом строку дії Договору має право замінити Застраховану особу на іншу, включити в перелік застрахованих осіб нову особу, виключити з переліку застрахованих осіб Застраховану особу. При цьому: згода застрахованих осіб на їх страхування не обов’язкова; виключення / заміна Застрахованої особи можлива лише за наявності письмової згоди Застрахованої особи, що виключається / замінюється, та Страховика. Страховик повертає у разі дострокового припинення договору частину сплаченої страхової премії за період, що залишився до закінчення періоду страхування, з вирахуванням за цей період частки витрат, пов’язаних безпосередньо з укладенням і виконанням цього договору (75%), та фактичних страхових виплат, що були здійснені за страховими випадками, що сталися протягом періоду страхування, в якому здійснюється дострокове припинення дії договору, у випадках: вимоги Страхувальника, не пов’язаної із порушенням Страховиком умов Договору; вимоги Страховика, пов’язаної із порушенням Страхувальником умов Договору;у разі розірвання договірних відносин на виконання вимог статті 393 Податкового кодексу України; в разі ліквідації Страхувальника – юридичної особи або смерті Страхувальника – фізичної особи-підприємця. Страховик повертаєстрахувальнику повністю сплачену ним страхову премію за період страхування, в якому здійснюється дострокове припинення дії договору, у випадку:вимоги страхувальника в разі порушення страховиком умов договору;вимоги страховика, не пов’язаної із порушенням страхувальником умов договору;припинення страховиком діяльності та виконання страхового портфеля;набрання законної сили рішенням суду про визнання договору недійсним. Страховик зобов’язаний повернути страхову премію або її частину не пізніше, ніж протягом 10 робочих днів від дати дострокового припинення дії договору. Остаточний розрахунок між страхувальником і страховиком у разі дострокового припинення дії договору, за яким залишилися неврегульовані страхові випадки, здійснюється після прийняття страховиком рішення про визнання випадку страховим та здійснення страхової виплати або прийняття страховиком рішення про невизнання випадку страховим та/або прийняття страховиком рішення про відмову в здійсненні страхової виплати. Страхувальник має право протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня укладення договору відмовитися від договору без пояснення причин, крім випадку, якщо за таким договором повідомлено про настання події, що має ознаки страхового випадку. |
16 |
3. Здійснення страхових виплат |
|
17 |
Порядок дій у разі настання події, що має ознаки страхового випадку |
У разі настання передбаченої Договором події, яка в подальшому може бути кваліфікована як страховий випадок, Страхувальник (Застрахована особа) зобов’язаний: 1. вживати усіх можливих заходів щодо запобігання та зменшення шкоди; 2. негайно, але не пізніше 24 години з моменту настання події, звернутися за медико-санітарною допомогою до медичного закладу (лікарні, травмпункту) та/або в разі потреби до інших компетентних органів (служби швидкої (екстреної) медичної допомоги, ДСНС тощо); 3. виконувати призначення лікаря, попередити працівників медичної установи (лікаря) про факт страхування, та можливість звернення Страховика із запитами для отримання додаткової інформації, необхідної для з’ясування обставин та причин страхового випадку; 4. негайно, але не пізніше 2 (двох) робочих днів з моменту, коли Страхувальникові стало відомо про цю подію, якщо інший строк не передбачений Договором, проінформувати Страховика по телефону 0-800-507-050 про факт та обставини події, яка може бути визнана страховим випадком, отримати та виконувати його рекомендації щодо своїх подальших дій; 5. підтвердити усне повідомлення письмово протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту настання події. У випадку коли з об’єктивних причин, які підтверджені документально, неможливо було повідомити про настання страхового випадку у визначений Договором строк, повідомити Страховика протягом 2 (двох) робочих днів, як тільки в нього з’явиться можливість це зробити. Надання Страхувальникові інструкцій та рекомендацій, у зв'язку із вказаною подією з боку Страховика або його представника не є підставою для визнання цієї події страховим випадком; 6. надати Страховику можливість проводити розслідування обставин і причин події, яка може бути визнана страховим випадком (в тому числі, на вимогу Страховика дати можливість Страховику або його представнику оглянути Застраховану особу, якій заподіяно шкоду внаслідок настання страхового випадку); 7. повідомити Страховика протягом 2 (двох) робочих днів про погіршення стану здоров’я або смерть Застрахованої особи, якщо до цього було повідомлено тільки про хворобу, травматичне ушкодження; 8. надати документи, передбачені розділом 8 Загальних умов; 9. виконати інші дії на обґрунтовану вимогу Страховика. Умовами Договору можуть бути передбачені інші дії Страхувальника у разі настання події, що має ознаки страхового випадку, що не суперечать законодавству України та Загальним умовам. |
18 |
Порядок здійснення та розрахунку розміру страхових виплат |
Протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту одержання Страховиком всіх документів, які необхідні для підтвердження факту, причин, обставин настання події, що має ознаки страхового випадку, та визначення розміру збитків, передбачених Договором, та відповідей від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, що володіють інформацією про обставини настання страхового випадку, на запити Страховика (перебіг зазначеного строку починається з дня одержання Страховиком останнього із перелічених документів), Страховик: - приймає рішення про визнання випадку страховим та здійснює страхову виплату протягом 10 (десяти) робочих днів з дня складання страхового акту; - у разі прийняття рішення про відмову у здійсненні страхової виплати Страховик протягом 10 (десяти) робочих днів з дати його прийняття повідомляє Страхувальника, Застраховану особу (Вигодонабувача) про прийняте рішення з обґрунтуванням підстав відмови в паперовій формі на поштову адресу або в інший спосіб узгоджений Сторонами / Застрахованою особою (Вигодонабувачем). Розмір страхової виплати визначається Страховиком на підставі документів, наданих Страхувальником та/або Застрахованою особою, виходячи із розміру страхової суми на кожну Застраховану особу: - у разі смерті Застрахованої особи – 100% страхової суми; - у разі встановлення Застрахованій особі I групи інвалідності – 100% страхової суми; - у разі встановлення Застрахованій особі II групи інвалідності – 90% страхової суми; - у разі встановлення Застрахованій особі II групи інвалідності – 70% страхової суми; - у разі тимчасової непрацездатності, травматичних ушкоджень та/або розладів здоров’я Застрахованої особи – 0,2% страхової суми за кожен день непрацездатності починаючи з першого, але не більше 50% страхової суми. Детальний опис порядку здійснення та розрахунку розміру страхових виплат зазначений в Розділі 8 Загальних умов страхового продукту. |
19 |
Винятки із страхових випадків та підстави для відмови у страховій виплаті |
Страховик не визнає страховим випадкомподію та не здійснює страхову виплату, якщо випадок стався внаслідок подій, визначених в пп. 27.1, 27.2 типового договору особистого страхування працівників пожежно-рятувальних підрозділів (крім тих, які працюють в установах і організаціях, що фінансуються з Державного бюджету України)» «Порядок дій у разі настання події, що має ознаки страхового випадку». Підстави відмови у страховій виплаті: визначені в п. 26.2. типового договору особистого страхування працівників пожежно-рятувальних підрозділів (крім тих, які працюють в установах і організаціях, що фінансуються з Державного бюджету України)» «Порядок дій у разі настання події, що має ознаки страхового випадку». |
20 |
4. Інша інформація |
|
21 |
Форма договору страхування |
Договір укладається в письмовій формі з дотриманням вимог Цивільного кодексу України, встановлених до письмової форми правочину, та оформлюється у паперовій формі або в формі електронного документа, в порядку передбаченому законодавством про електронну комерцію або згідно з вимогами, визначеними Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг». |
22 |
Канал(и) реалізації страхового продукту |
Реалізація страхового продукту здійснюється: працівниками Головного офісу (04080, м. Київ, вул. Кирилівська, 40) працівниками відокремлених структурних підрозділів страховими посередниками |
23 |
Інша інформація про страховий продукт |
Обов’язковість укладення договору страхування передбачена Кодексом цивільного захисту України, Типовим положенням про відомчу пожежну охорону |
24 |
Посилання на документи, у яких міститься повна інформація про стандартний страховий продукт |
Увага! Ми використовуємо cookie-файли на нашому сайті, для того, щоб зробити його зручним для Вас. Залишаючись на сайті, Ви погоджуєтесь з правилами використання cookie-файлів і політикою конфіденційності. Ви також можете самостійно змінити налаштування щодо cookie-файлів у своєму браузері в будь-який час.