Високо цінуючи репутацію надійного партнера та довіру клієнтів, в ПрАТ «УПСК» був розроблений та впроваджений Кодекс етики, покликаний закріпити високі стандарти поведінки.
Якщо Вам стали відомі факти неналежних дій працівників ПрАТ «УПСК» або дій за їх участю, такі як: неприйнятна поведінка, порушення законодавства працівниками ПрАТ «УПСК», які можуть зашкодити інтересам клієнтів та/або інтересам ПрАТ «УПСК» (його репутації), зокрема, зловживання подарунками, використання службового становища у власних інтересах або інтересах третіх осіб, неправомірне розкриття комерційної таємниці та/або таємниці страхування, а також спроб вчинення таких дій, ми просимо Вас повідомляти про відомі Вам факти порушень будь-яким з нижче перерахованих способів:
шляхом направлення електронного листа в Службу контролю за дотриманням норм (комплаєнс).
шляхом особистого вкладення листа в скриньку для анонімних повідомлень, яка розташована у приміщенні головного офісу Товариства за адресою: 04080, м. Київ, вул. Кирилівська 40.
Для можливості здійснення якісної перевірки, повідомлення мають містити інформацію, що стосується конкретної особи, та/або містити фактичні дані, які можуть бути перевірені (місце вчинення, деталі події, ПІБ працівника, що вчинив неналежні дії / назва підрозділу, що допустив порушення в діяльності Товариства).
Під час здійснення звернення передбачена можливість відправляти повідомлення анонімно, але якщо Ви залишите контактну інформацію, це дозволить повідомити Вас про наявність/відсутність факту неприйнятної поведінки в Товаристві.
Скарги щодо якості обслуговування в ПрАТ «УПСК» не належать до інцидентів комплаєнс-ризику та приймаються на адресу електронної пошти: info@upsk.com.ua
Увага! Ми використовуємо cookie-файли на нашому сайті, для того, щоб зробити його зручним для Вас. Залишаючись на сайті, Ви погоджуєтесь з правилами використання cookie-файлів і політикою конфіденційності. Ви також можете самостійно змінити налаштування щодо cookie-файлів у своєму браузері в будь-який час.