при настанні страхового випадку
Вам потрібно звернутись до Медичного асистансу Страхової компанії до моменту звернення в Лікувально-профілактичний заклад (ЛПЗ) за телефоном, що зазначений у Договорі страхування:
+38 067-467-76-90

При зверненні до Медичного асистансу повідомити:

  • прізвище та ім`я Застрахованої особи;
  • номер договору страхування;
  • причину звернення;
  • чи потрібна буде довідка про хворобу;
  • фактичну адресу місцезнаходження Застрахованої особи та номери контактних телефонів;
  • іншу інформацію на запит Страхової компанії.

Слідувати інструкціям та рекомендаціям співробітника Медичного асистансу Страхової компанії (лікаря-координатора). Він інформуватиме Вас щодо подальших дій та організує медичну допомогу.

Під час візиту до ЛПЗ Вам необхідно мати при собі договір страхування та документ, що засвідчує особу.
Дізнатись про стан врегулювання
Ваше имя*:
Номер телефона*:
или e-mail:
Номер страхового договора*:
Дополнительно укажите основные вопросы которые Вас интересуют
Состояние урегулирования
Другой вопрос
Даю согласие на сбор и обработку персональных данных*
ФИО*
Загружайте мобильное приложение СК UPSK и покупайте страховки онлайн, получайте консультации и специальные предложения.

Внимание! Мы используем cookie-файлы на нашем сайте, для того, чтобы сделать его удобным для Вас. Оставаясь на сайте, Вы соглашаетесь с правилами использования cookie-файлов и политикой конфиденциальности. Вы также можете самостоятельно изменить настройки относительно cookie-файлов в своём браузере в любое время.

Согласен(на)