Звернутись до Медичного асистансу Страхової компанії до моменту звернення в Лікувально-профілактичний заклад (ЛПЗ) за контактами на Вашій персональній Картці або на Договорі страхування.
При зверненні до Медичного асистансу повідомити:
Слідувати інструкціям та рекомендаціям співробітника Медичного асистансу Страхової компанії (лікаря-координатора). він інформуватиме Вас щодо подальших дій та організує медичну допомогу.
Під час візиту до ЛПЗ Вам необхідно мати при собі персональну Картку та документ, що засвідчує особу.
Внимание! Мы используем cookie-файлы на нашем сайте, для того, чтобы сделать его удобным для Вас. Оставаясь на сайте, Вы соглашаетесь с правилами использования cookie-файлов и политикой конфиденциальности. Вы также можете самостоятельно изменить настройки относительно cookie-файлов в своём браузере в любое время.