ГоловнаПро компаніюНовини Особливості роботи компанії у період карантину

Особливості роботи компанії у період карантину

Шановні клієнти!

У зв’язку з введенням карантину в Україні та поширенням коронавірусної інфекції, з метою захисту життя та здоров’я наших клієнтів та співробітників, ПрАТ «УПСК» з 17 березня 2020 року максимально переходить в онлайн режим роботи: частина наших співробітників працює за графіком чергування, інша частина – дистанційно.

При цьому ми вживаємо всіх необхідних заходів для надання клієнтам якісних і своєчасних послуг.

Щоб перебування працівників та клієнтів у офісах було максимально безпечним, ми дотримуємося усіх рекомендацій ВООЗ стосовно обслуговування та дезінфекції приміщень.

Ми підготували зручні сервіси для оформлення страхових полісів онлайн. Не виходьте на вулицю, просто перейдіть за посиланням: https://upsk.com.ua/#buy_online

З метою  дотримання строків подання документів при настанні страхових випадків та пришвидшення їх розгляду сканкопії документів ви можете направити на електронну адресу компанії (з наступним надсиланням/наданням оригіналів відповідно до умов договорів страхування для здійснення страхової виплати) відповідно до виду страхування:

Перелік та форми документів, які необхідні  у випадку настання страхового випадку за договорами автострахування та страхування майна, ви знайдете за посиланням:  

КАСКО

ОСЦПВВНТЗ

МАЙНО

МЕДИЧНЕ СТРАХУВАННЯ

Наші гарячі лінії працюють цілодобово, тож ви можете отримати необхідні консультації у будь-який зручний для вас час. Телефонуйте: 0 800 507 050

Ми щиро сподіваємося на ваше розуміння та віримо, що ситуація налагодиться якнайшвидше та ми всі повернемось до звичайного режиму роботи!
Бережіть себе та будьте здорові!

З повагою,команда ПрАТ «УПСК»

31 Березня 2020
Читайте також:
Увага!Важливо!
25 Березня 2020