укр
расположение отделений

Страховий випадок за договором туристичного страхування

Якщо стався страховий випадок за договором страхування медичних витрат віїжджаючих за кодон з метою оперативного надання допомоги :

1. Необхідно негайно, як тільки з’явиться можливість, звернутись у будь-який час доби за телефоном сервісної служби „SMILE SERVICE“ +380 44 287 88 70 або за телефоном представництва, в країні перебування, згідно з переліком, вказаним в договорі страхування.

Оператору повідомте:

  • прізвище, ім’я Застрахованої особи;
  • номер та строк дії договору страхування;
  • місцезнаходження Застрахованої особи;
  • причини звернення.

Вам необхідно погоджувати із сервісною службою „SMILE SERVICE“ Ваші подальші дії пов‘язані з лікуванням та отриманням інших послуг.

2. У разі самостійного звернення за медичною допомогою:

Протягом 24 годин з моменту настання події , що має ознаки страхового випадку, повідомте Страховика за телефоном вказаним в договорі страхування або сервісну службу „SMILE SERVICE“ одним з прийнятних для Вас засобів:

  • за цілодобовим телефоном +380 44 287 88 70
  • електронною адресою для реєстрації звернень : tur@smileassistance.com
  • зареєструвавши заяву на сайті: www.smileassistance.com
  • SMS-реєстрація звернень: +38 050 418 11 08

3. Протягом 15 календарних днів з моменту в’їзду на територію України або країни постійного проживання надайте Страховику заяву про страхову подію та документи, що визначені договором страхування.