Страховий випадок за договором медичного страхування

При настанні страхового випадку Вам потрібно

Звернутись до Медичного асистансу Страхової компанії до моменту звернення в Лікувально-профілактичний заклад (ЛПЗ) за контактами на Вашій персональній Картці або на Договорі страхування.

При зверненні до Медичного асистансу повідомити:

  • прізвище та ім’я Застрахованої особи;
  • номер персональної картки;
  • причину звернення;
  • чи потрібен Вам буде листок непрацездатності;
  • фактичну адресу місцезнаходження Застрахованої особи та номери контактних телефонів;
  • іншу інформацію на запит Страхової компанії.

Слідувати інструкціям та рекомендаціям співробітника Медичного асистансу Страхової компанії (лікаря-координатора). він інформуватиме Вас щодо подальших дій та організує медичну допомогу.

Під час візиту до ЛПЗ Вам необхідно мати при собі персональну Картку та документ, що засвідчує особу.

Дізнатись про стан врегулювання по медичному страхуванню
Ваше ім’я*:
Номер телефону*:
або e-mail:
Номер страхового договору*:
Додатково вкажіть основні питання що Вас цікавлять
Стан врегулювання
Інше питання
Даю згоду на збір та обробку персональних даних*
ФИО*
Завантажуйте мобільний додаток СК UPSK та купуйте страховки онлайн, отримуйте консультації та спеціальні пропозиції.

Увага! Ми використовуємо cookie-файли на нашому сайті, для того, щоб зробити його зручним для Вас. Залишаючись на сайті, Ви погоджуєтесь з правилами використання cookie-файлів і політикою конфіденційності. Ви також можете самостійно змінити налаштування щодо cookie-файлів у своєму браузері в будь-який час.

Згоден(на)