Страховой случай по договору медицинского страхования

При настанні страхового випадку Вам потрібно

Звернутись до Медичного асистансу Страхової компанії до моменту звернення в Лікувально-профілактичний заклад (ЛПЗ) за контактами на Вашій персональній Картці або на Договорі страхування.

При зверненні до Медичного асистансу повідомити:

  • прізвище та ім’я Застрахованої особи;
  • номер персональної картки;
  • причину звернення;
  • чи потрібен Вам буде листок непрацездатності;
  • фактичну адресу місцезнаходження Застрахованої особи та номери контактних телефонів;
  • іншу інформацію на запит Страхової компанії.

Слідувати інструкціям та рекомендаціям співробітника Медичного асистансу Страхової компанії (лікаря-координатора). він інформуватиме Вас щодо подальших дій та організує медичну допомогу.

Під час візиту до ЛПЗ Вам необхідно мати при собі персональну Картку та документ, що засвідчує особу.

Узнать состояние урегулирования по медицинскому страхованию
Ваше имя*:
Номер телефона*:
или e-mail:
Номер страхового договора*:
Дополнительно укажите основные вопросы которые Вас интересуют
Состояние урегулирования
Другой вопрос
Даю согласие на сбор и обработку персональных данных*
ФИО*
Загружайте мобильное приложение СК UPSK и покупайте страховки онлайн, получайте консультации и специальные предложения.

Внимание! Мы используем cookie-файлы на нашем сайте, для того, чтобы сделать его удобным для Вас. Оставаясь на сайте, Вы соглашаетесь с правилами использования cookie-файлов и политикой конфиденциальности. Вы также можете самостоятельно изменить настройки относительно cookie-файлов в своём браузере в любое время.

Согласен(на)